Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12406)
Vierailija kirjoitti:
Pepsodentin uusi hymyntekeväisyys-mainos.
Ärsyttää nuo tekemällä tehdyt uudissanat mäkkärillä oli mikä lie yhdemmäisyys joku aika sitten ja prisman halpuutus.
Ja hymyileminen ei ole mikään supervoima.
Nii.
Skannattaa skannata. Voi vidu, kuka viitsii tuollaisen vammaismainoksen vuoksi vammaiskaupassa käydä. Ennen Lidl toi kauppojen joukkoon mukavaa vaihtelua, eipä enää. Tilalla on idioottimainen tuotesijoittelu ja kanta-asiakasälypuhelin-hölmöily. Ja kauppojen kassojen ulkopuolella hävikkilaatikko Ota tästä, max 2. kpl. Se ei kunnolla näy, että ne onkin maksullisia tuotteita myös. Moniko voi kassojen ulkopuolelta edes palata takaisin kassalle kiertämättä koko kauppaa, kassat kun on sellainen ikuinen jonojumi, hyvä että tavaransa ehtii saada linjalta.
Tässä oli paljon muutakin kuin mainos-kritiikkiä. Sori siitä. Mutta paskan kaupan paska mainos siis.
Olikohan K-ruokamainos, jossa hoonolla soomella kysellään "mitahan tännän syödäs?". Kuka näitä keksii???
Vierailija kirjoitti:
Skannattaa skannata. Voi vidu, kuka viitsii tuollaisen vammaismainoksen vuoksi vammaiskaupassa käydä. Ennen Lidl toi kauppojen joukkoon mukavaa vaihtelua, eipä enää. Tilalla on idioottimainen tuotesijoittelu ja kanta-asiakasälypuhelin-hölmöily. Ja kauppojen kassojen ulkopuolella hävikkilaatikko Ota tästä, max 2. kpl. Se ei kunnolla näy, että ne onkin maksullisia tuotteita myös. Moniko voi kassojen ulkopuolelta edes palata takaisin kassalle kiertämättä koko kauppaa, kassat kun on sellainen ikuinen jonojumi, hyvä että tavaransa ehtii saada linjalta.
Tässä oli paljon muutakin kuin mainos-kritiikkiä. Sori siitä. Mutta paskan kaupan paska mainos siis.
Itse pohdin ihan samaa noitten hävikkilaatikoiden suhteen. Mikä hiton järki on laittaa ne kassojen ulkopuolelle? Kerran katsoin että voisin ottaa yhden pussukan siitä, mutta miten siitä nyt enää täynnä olevien kauppakassien kanssa palaat takaisin pitkään jonoon. Ei mitään järkeä.
Ja mainoksista, Lidlin mainokset on todella alle arvostelun.
Lahjoita rahaa ukrainan naisille ja tytöille. Siis mitävittua. Nehän saavat kelarahaa jota lähettävät sukulaisille ukrainaan.
Tuo kerjääminen saisi jo loppua!
Mainos missä ihmiset hymyilee leveästi, vaikka sisältä he ovat täysin kuolleita.
Tenat, Vagisanit intiimialueen kuivuuteen, virtsankarkailusuojat ja muut ikääntyvien naisten vaipat ja alapäärasvat! On ällöttävää, kun vanha ja ruma nainen heiluttelee takapuoltaan ja pyörittää pe##ettään televisioruudussa. Menee ruokahalu!
Mulla ärsyttää kaikki nämä rahankerjuumainokset. Juuri laskin, että niitä oli 10 ! peräkkäin. Joku raja.
Mä myös vihaan kerjäämis mainoksia. Niitä ei ennen ollut,ukrainako ne laittoi alulle ja muut kerjäläiset perässä samoille apajille.
Yleltä:
II, EI, II (n. 18).
Hälä aloita aina alusta.
Vierailija kirjoitti:
Tenat, Vagisanit intiimialueen kuivuuteen, virtsankarkailusuojat ja muut ikääntyvien naisten vaipat ja alapäärasvat! On ällöttävää, kun vanha ja ruma nainen heiluttelee takapuoltaan ja pyörittää pe##ettään televisioruudussa. Menee ruokahalu!
No onhan se kiihottavaa jos upea MILF-brunetti on tyytyväinen kun esimerkiksi seksi ei satu .
Todella ärsyttävän lauletun todella hk:n tilalle tuli hk antaa töitä tuhansille. Tuskinpa hk on mikään työnvälitystoimisto. Eiköhän hekin halua mahdollisimman kustannustehokkaasti tuottaa ruokaa ja voittoa osakkeenomistajille niinkuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan K-ruokamainos, jossa hoonolla soomella kysellään "mitahan tännän syödäs?". Kuka näitä keksii???
Hauskaa kun engelsmanni (ilmeisesti) puhuu aksentilla suomea
Katrihelena annamullerakkautta. Pakkoko soittaa ylipitkä veto, että ärsyttävää kappaletta vihaa entistä enemmän, eikä vahingossakaan eksy **** *******än.
K-supermarketin mainos, jossa ihmiset on pukeutuneet joulupalloiksi ja taustalla kuuluu "plop plop plop, plop plop plop" kulkusten tahtiin. Ja tuo mainos pyörii aivan varmasti jouluun asti 😱
Lumenen mainos, jossa kantasuomalaiset ovat statistin roolissa.
Pauligin mainos, missä mm. synnyttävä nainen vaatii tummapaahtoista kahvia.
Ärsyttävyys ei siis johdu itse naisesta, vaan tympii kaikki tuollaiset "minä minä minä" ja "minä vaadin".
Hesen hampparimainokset, joissa yksi aina imeä röpöttää tyhjää juomapurkkia ja toinen selittää, että tähän väliin tulee ... jotakin.
S-ryhmän mainokset on aina vaan oudompia.