Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12406)
AAAAAPVUAAAAA EEEEEEEIIISSSSSAAAAAAEEEIIIII
-MÖLINÄ MEHUMAINOKSESSA
Tori piste fi mainos, jossa Mika Salo(n äänellä joku) äyskii.
Nämä luonnon säätiöille rahaa kerjäävät eräjormat ja ituhipit.
UN Women, miten joku voi ääntää sen "juu än vimen"?
Katri-Helena mölisemässä mainoksissa. Liika on liikaa, olis hiljaa olen ääneensä kyllästynyt.
Vierailija kirjoitti:
Motonet
Motonet mainoksessa nämä autonrassaajat monessa polvessa yrittävät vääntää muovista koristekapselia rengasvaimella ja pulttipistoolilla.
Toi on kyllä naurettavaa, huomasin saman. Siinä voi muovinpalaset lennellä.
S-Ryhmän bonustilittäjä. On ärsyttävää, kun aikuinen mies yrittää olla teinipoika.
Vierailija kirjoitti:
S-Ryhmän bonustilittäjä. On ärsyttävää, kun aikuinen mies yrittää olla teinipoika.
Se tyyppi muistuttaa Chevy Chasea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Entä jos mulle ei riitäkään työeläkettä sitten kun mä oon vanha supersankari?"
"Ai mikä se oli, KEVA?! " 🤮
Miksi kevaa edes tarvitsee mainostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaisitko auton jossa ole sitten turvavöitä.Tottakai jos on jo iäkäs museoauto.
Itsekki miettiny, että mitkä juniorit näitä mainoksia kirjoittelee.. olen omistanut ainakin tusinan verran 50-60 luvun autoja ja mikäli sopiva kohdalle osuu, niin aion ostaa niitä jatkossakin. Ennemmin jätän kauppaan nämä uudet lelut, mitkä yrittää nykyään puuttua jo ajamiseenkin.
Todellinen pässinpää ajaa autolla, jossa ei ole turvavyötä. Ilman turvavyötä olijat voi hinkata autojaan ja itseään siellä tallissa.
Vierailija kirjoitti:
Tori piste fi mainos, jossa Mika Salo(n äänellä joku) äyskii.
Milonoff.
Coopin tuotteita käyttää läskipuvussa isovanhempiaan esittävä Norman Bates junior. Parempi olisi, jos se nuori mies kokkaisi hyvää ruokaa ilman valeasuja. Tyyppi vaikuttaa jonkin sortin häiriintyneeltä, joka saattaisi huitoa keittiöönsä eksyvää sivullista keittiöveitsellä.
iPhonen mainos, jossa pellet sun muut lentävät ilmassa ja musiikki kuuluu. Hirveän ahdistava kun nuo lentävät tyypit ja esineet sekä musiikin yhdistää.
-Inka-
" Auta ukrainaa" vali vali ruikuti ruikuti. Kauheaa kerjäämistä.
Olen 9-vuotias, mutta muitakin saattaa ahdistaa iPhonen mainos, jossa pellet sun muut lentävät ilmassa ja ahdistava musiikki soi. Ahdistavan vaikutelman luo hidas, pimeä tunnelma ja se, kun ne hahmot ja esineet leijuvat. Minua siis ahdistaa tämä mainos.
-Inka-
Nyt on alkanut ärsyttää, kun mummeli arvelee pitsan hinnaksi 100 euroa 90 senttiä. Tyhmä mainos, ei kukaan ole noin älytön.
Motonet
Motonet mainoksessa nämä autonrassaajat monessa polvessa yrittävät vääntää muovista koristekapselia rengasvaimella ja pulttipistoolilla.