Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12386)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ei vaan pääse yli homokammostaan tai tummien inhosta. Tsemppiä elämään
Jaajaa jaajaa jaajaa.
Kelle?
Omituisten otusten kerho, omituisten otusten kerho. Ai kelle? No sille, joka toivotteli tsemppejä elämään. Eli varmaan just sulle. 💐🌹🌺🌷🌼 Tästä vielä vähäsen kukkia maljakkoon. 🥳
Käskit jakaa? On sentään maljakko ettei tarvi perse pystyssä olla viikkoa.
*Ale on reea, kesä on sommaren*
Nikorette mies on ainaskin ihan pirun hyvä näytteliä !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaajaa jaajaa jaajaa.
Kelle?
Omituisten otusten kerho, omituisten otusten kerho. Ai kelle? No sille, joka toivotteli tsemppejä elämään. Eli varmaan just sulle. 💐🌹🌺🌷🌼 Tästä vielä vähäsen kukkia maljakkoon. 🥳
Käskit jakaa? On sentään maljakko ettei tarvi perse pystyssä olla viikkoa.
Ei jakaa, vaan jaajaa. Jaajaa on vähän kuin vai niin.
Vierailija kirjoitti:
Ei jakaa, vaan jaajaa. Jaajaa on vähän kuin vai niin.
Niinhän mä just sanoin.
Vierailija kirjoitti:
lati ella ale leti late eti alle atela teli lite ate ela tali tili talla lele lali tila tete tata ele lila ali tela ile lala lele teli ....
kun mainostoimiston verbaaliripulit losahti omiin pöksyihin.
Tuli spontaanit naurut tästä. Kiitti. Kuvittelisin, että tollaista tekstiä tulisi omasta suustani aivohalvauksen yhteydessä samalla kun toinen puoli naamasta roikkuu ja kuola valuu...
Vierailija kirjoitti:
Niin, tämä ei ole pyyhitty peppu.
Nämä on likaiset pikkarit.
Miltäs ne teidän kalsarit maistuu?
Harmi ettei voi antaa sekä ylä- että alapeukkua. Tää ansaitsisi molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TODELLA. HK😣
Tulin juuri kaupasta. Kädessäni siellä jo oli lasagnepaketti mutta sitten huomasin että on HK:n tuote. Nakkasin takaisin hyllyyn ja ostin toisen valmistajan tuotteen. Ähäkutti HK! Mitäs teette hermoja repivää mainontaa. En aio ostaa yhtään tuotettanne pitkään aikaan.
Samaan kategoriaan kuuluu Kariniemi ainakin niin kauan kun se kukkopilli jatkaa mainoksissaan.
Ja IKEAn kaikki nykymainokset vetää verenpaineet tappiin.
Sun ostoilla ei ole mitään merkitystä.
Ikinä ennen en ole televisiota katsellessa pitänyt kaukista kädessä sormi mute-napilla valmiina. Mutta tämä DNA "omituisten otusten kerho" on aivan järkyttävä. Niin vastenmielinen, etten edes tiedä, mitä siinä halutaan sanoa. Sekä visuaalisesti, mutta etenkin se hoilotus. Miten ne saakin sen kuulumaan kovempaa kuin kanavan normaaliääni.
Nyt tuli kaikkien mainosten kauhistus, tämä Telian tetttelelettely, joka aktivoi minussa hyvin suuren aggression esiin. Se on juuri se, kun huomaat, että mieli on niin ylikuormittunut, että olet valmis räjähtämään atomeiksi.
Mutta onhan sentään miellyttäviäkin mainoksia olemassa: "antakeepa rouva miule pankkitunnukset, ni suatte paketin.." 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonkohän mä ainoa jonka mielestä Ikean mainos hauska ja musiikki siinä hyvä (camoon...)?
Ja joku ääliö on tullut kiireellä alapeukuttamaan kun joku tykkää jostain mistä itse ei tykkää! Vttu mitä toopeja täällä on kun kaikkien pitäisi olla samaa mieltä! 😂
No, minä olen ainakin sun kanssa samaa mieltä muuten, mutta en viimeisestä lauseesta. Toit mieleeni kaikkeen vttua työntäneen miesystävän. Hänellä oli myös tapana liioitella puheitaan. Tässä neutraali esimerkki:"Ei kaikkien tarvitse olla samaa mieltä!"
Jos ne mainokset niin ärsyttää, niin miksi te katsotte niitä. Minä ainakin otan kaikki ohjelmat digiboksiin tallennukseen, ja katson ne sieltä, ei mene hermot typeriin mainoksiin ja aikaa säästyy. Pisimmät mainoskatkot on ollut jopa tasan 10 minuuttia. Siitä aina näkee mainoksien pituuden kun kaukossa näppäin 3 harppaa ohjelmaa eteenpäin 15 sek, näppäin 6 minuutin ja 9 viisi minuuttia. Vastaavasti näppäimet 1, 3, ja 7 peruuttavat. Joskus on mennyt mainokset täydellisesti ohi kahdella näppäin ysin painalluksella.
Onko jossain muka sanottu, että mainoksia olisi pakko katsoa tai lukea? Minä en niitä katso, joten en osaa sanoa tähän mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TODELLA. HK😣
Tulin juuri kaupasta. Kädessäni siellä jo oli lasagnepaketti mutta sitten huomasin että on HK:n tuote. Nakkasin takaisin hyllyyn ja ostin toisen valmistajan tuotteen. Ähäkutti HK! Mitäs teette hermoja repivää mainontaa. En aio ostaa yhtään tuotettanne pitkään aikaan.
Samaan kategoriaan kuuluu Kariniemi ainakin niin kauan kun se kukkopilli jatkaa mainoksissaan.
Ja IKEAn kaikki nykymainokset vetää verenpaineet tappiin.
Sun ostoilla ei ole mitään merkitystä.
On meitä muitakin jotka HK:ta eivät enää osta.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ennen en ole televisiota katsellessa pitänyt kaukista kädessä sormi mute-napilla valmiina. Mutta tämä DNA "omituisten otusten kerho" on aivan järkyttävä. Niin vastenmielinen, etten edes tiedä, mitä siinä halutaan sanoa. Sekä visuaalisesti, mutta etenkin se hoilotus. Miten ne saakin sen kuulumaan kovempaa kuin kanavan normaaliääni.
Just kiva!
Perunalastumainos, siinä yksi mies käkättää kui ruisrääkkä pellolla🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaajaa jaajaa jaajaa.
Kelle?
On kyllä miellyttävä mainos verrattuna telian joka laatii alea ja lattea tai mitä lässytystä lammasmaisella äänellä siinä nyt onkaan...kanava vaihtuu jo ihan alkumainoksen aikaan nykysin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lati ella ale leti late eti alle atela teli lite ate ela tali tili talla lele lali tila tete tata ele lila ali tela ile lala lele teli ....
kun mainostoimiston verbaaliripulit losahti omiin pöksyihin.
Tuli spontaanit naurut tästä. Kiitti. Kuvittelisin, että tollaista tekstiä tulisi omasta suustani aivohalvauksen yhteydessä samalla kun toinen puoli naamasta roikkuu ja kuola valuu...
Siitä miehen puheesta ei saa selvää, tilitalitellaatallati, aina sieltä täältä erottaa jonkun sanan, muuten se tosiaan kuulostaa siltä että nyt pitää lähteä sairaalaan aivohalvauksen takia. Se nainen lopussaa puhuu selvemmin eikä tule huoli onko kaikki hyvin.