Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12385)
Kaikki adoptiovastauksetkin samaan syssyyn. Eli yksi vastaaja 😂.
Tää Taco Bell mainoksen miesääni, on jossain automainoksessakin. Ärsyttävää vääntämistä.
Elokapina on terroristijärjestö jolle Iltalehden vihervassari toimittajat antaa palstatilaa, kertoo kuinka alas Iltalehti on vajonut.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se joka kirjoitti aluperäisen viestin voltaren-mainoksesta. En ymmärrä miksi sinä multialapeukutit vastaustani missä sanoin että todella loogista mainostaa kipusalvaa adoptio-kuviolla. Ihan oikeasti, haluan tietää mikä tässä täysin normaalissa ja järkevässä viestissä kutitti perckarvojasi niin paljon että piti oikein 10 alapeukkua lätkiä? Alahan selittää. Näytät häiriköivän täällä muutenkin noiden ihme luulojesi kanssa.
Radiossa on joku Lakupala mainos, osaa siinä naisella olla korvia särkevä nauru.
Eikö nämä mainostajat ollenkaan esikuuntele näitä?
Heh, tämä multialapeukuttajahullu onkin ollut ahkera, multialapeukuttanut KAIKKI viestit missä ei tykätä väkinäisestä myltikylttyyrituputuksesta mainoksissa. Ihan pimeä tyyppi, vaanii täällä vastauksia ja on alapeukkujen kanssa paikalla heti jos joku uskaltaa mennä wokester-pakotusta vastaan ja gasp, omata jopa omia mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se joka kirjoitti aluperäisen viestin voltaren-mainoksesta. En ymmärrä miksi sinä multialapeukutit vastaustani missä sanoin että todella loogista mainostaa kipusalvaa adoptio-kuviolla. Ihan oikeasti, haluan tietää mikä tässä täysin normaalissa ja järkevässä viestissä kutitti perckarvojasi niin paljon että piti oikein 10 alapeukkua lätkiä? Alahan selittää. Näytät häiriköivän täällä muutenkin noiden ihme luulojesi kanssa.
Sä voit ajatella että on aupair mutta adoptio ei voi olla? Oolrait ..
Vierailija kirjoitti:
Heh, tämä multialapeukuttajahullu onkin ollut ahkera, multialapeukuttanut KAIKKI viestit missä ei tykätä väkinäisestä myltikylttyyrituputuksesta mainoksissa. Ihan pimeä tyyppi, vaanii täällä vastauksia ja on alapeukkujen kanssa paikalla heti jos joku uskaltaa mennä wokester-pakotusta vastaan ja gasp, omata jopa omia mielipiteitä.
Ehkä rasismi ei oo niin yleistä kun olet luullut.
Ihan hirveä möly ja kakofonia, varsinainen sekametelisoppa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveä möly ja kakofonia, varsinainen sekametelisoppa
Ikean mainoksessa...
Vierailija kirjoitti:
LOL, jouduitko maistaan omia lääkkeitäs?
Vierailija kirjoitti:
S-market tuonut taas pedobear mainoksen takaisin.
Ehkä heillä on liikaa asiakkaita?
Se vanhan, vihaisen naisen näköinen, on selvästi d-syndroomainen.
Fairy mainos, missä poika hakee tiskiainetta naapurin Pekalta. Oli tyhmä jo silloin vuosia sitten kun sitä esitettiin ja nyt se on kaivettu jostain arkistojen perältä takaisin telkkariin.
Vierailija kirjoitti:
V🤬🤬🤬 tuota Ikean mainosta.
Niinpä :( Aiheuttaa todella ikävän olon. Ja siihen päälle muutamaan kertaan "todella HK", niin avot.
Vierailija kirjoitti:
Tää Taco Bell mainoksen miesääni, on jossain automainoksessakin. Ärsyttävää vääntämistä.
Sössöttäjä ääni on kyllä ärsyttävä
Paketti paketti paketti paketti. Matkahuolto ?
Tomi Björk, mainoksessa hirveän kamala tyyppi, oksettaa.
Ikea kamoon, sanoo parikymmentä kertaa, verisuren kaikki kotona kaikki kotona, pikkutyttö kavereineen syö jäätelöä ison nallen vieressä sanoen jtk "tämä ei ole..". Tässä kolmen kärki ja kanava vaihtuu.
Tämä - ei - ole - hyvä - mainos. Tämä - on - p..ka - mainos.