Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12381)
Ikean mainokset. Valkoisilla vanhemilla ihmeellisen värisiä lapsia. Onkohan se vaimo alapäästään huolimaton ja mies tyypillinen aisuri.
Jokohan olis s-ryhmän aika vaihtaa tv-mainokset? Kyllä ne Vituttaa tosissaan!
Enpä ole käynyt ko.kaupoissa pariin vuoteen enkä käy!!!
Hitto mä inhoan sitä Ikean mainosta. Eipä ole muutenkaan tullut käytyä Ikeassa. Mainos on lievästi sanottuna ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerjäys mainokset. Kaikille pitää lahjoittaa rahaa. Miksi kerjääminen on sallittua televisiossa?
Olisi kiva tietää, paljonko esim 20 € lahjoituksesta sijoitetaan suoraan telkkarimainonnan kulujen kattamiseen?
19,95€
Tykkään ikean c'mon -biisistä :) kiva sävel. The Hivesin kappale.
Vihaan iänikuista vuosia jatkunutta LUURIA MÄ METSÄSTÄN -mainosta. Ällöttävä ääni. En osta mitään ko.firmasta.
kitikokkoselta saa merkki-kolajuomaa alle kympin päkki kun mistertokmanni rosvoaa melkein 11euroo
S-pankin mainos.. se ärsyttävä pankissa, pankissa, pankissa renkutus ja niin ällöttävän näköinen se mies siinä!!!!
S-marketin nuori poika joka sanoo tämä ei ole uutuusjuomaa, tämä on?
Mitä se sanoo, käty, käpy? Onko joku muu saanut selvää?
Vierailija kirjoitti:
Käty = kämppä tyhjänä, eli siis vanhemmat poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käty = kämppä tyhjänä, eli siis vanhemmat poissa.
Kuulin oikein, olin vain liian vanha tajuamaan merkityksen:D
Luuria mä metsästän, luuria mä metsästän, tahdon saada uuden, tahdon saada uuden 🤢
Noi ei taida olla Black Horse !!
Vierailija kirjoitti:
Ikean minuuttikaupalla kestävä vidumainen renkutus "Kamoon, kamoon, kamoon, kamoon...."
Ja pakollinen n**keri.
Vierailija kirjoitti:
Osuuspankki haluaa olla sateenkaarikansan ja n ee k ereiden pankki.
Miksi n**kerit käyttävät siinä tapauksessa kauppojen kassoja pankkinaan? Vähän väliä tuodaan paksu nippu 5 kympin seteleitä pistettäväksi tilille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotuksen mainoksessa mainostetaan mm. kotimaisuutta kera afropäisen äidin ja lapsen. Eikö tosiaan tavalliset suomalaiset perheet enää kelpaa mainoskasvoiksi? Olisi ollut raikas tuulahdus nähdä tuossakin ihan tavallinen suomalainen äiti ja lapsi, varsinkin kun kerran puhutaan "kotimaisuudesta." Kyllä ärsyttää ja todellakin kyllästyttää tää loputon päälleliimattu monikulttuurituputus! Mainosten roolittajat miettikää tätä oikeasti! Se mielikuva minkä haluatte antaa voi kääntyä itseään vastaan ja niin on varmasti käynytkin, kun tätäkin palstaa lukee.
Täällä on selkeästi vain yksi ihminen, joka joka väliin itkee tuota monikulttuuria. Sama tyyli joka viestissä.
Ei ole varmasti ainut. Mutta onneksi voi valita kauppansa ja muut n-eekkeri mainosten tuputtajat toisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotuksen mainoksessa mainostetaan mm. kotimaisuutta kera afropäisen äidin ja lapsen. Eikö tosiaan tavalliset suomalaiset perheet enää kelpaa mainoskasvoiksi? Olisi ollut raikas tuulahdus nähdä tuossakin ihan tavallinen suomalainen äiti ja lapsi, varsinkin kun kerran puhutaan "kotimaisuudesta." Kyllä ärsyttää ja todellakin kyllästyttää tää loputon päälleliimattu monikulttuurituputus! Mainosten roolittajat miettikää tätä oikeasti! Se mielikuva minkä haluatte antaa voi kääntyä itseään vastaan ja niin on varmasti käynytkin, kun tätäkin palstaa lukee.
Täällä on selkeästi vain yksi ihminen, joka joka väliin itkee tuota monikulttuuria. Sama tyyli joka viestissä.
Mä uskallan väittää että hän on oikeassa ja sä olet väärässä !!
&nbs
Ei tarvitse, ei todellakaan.
Olisi kiva tietää, paljonko esim 20 € lahjoituksesta sijoitetaan suoraan telkkarimainonnan kulujen kattamiseen?