Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12850)
Se Beliaani-mainos menee heti mutelle. Ärsyttävä honottava, krapulainen miehenääni messuaa siinä lopuksi jotain. Ei kestä kuunnella.
Prisman yksihampainen äijä, joka soittaa muijalleen ja käskee ostaa puodin tyhjäksi. Prismaan ei varmaan enää köyhiä kaivata. Ja se "yhtä halpa kuin halvin", voi elläimen käsi!
S-marketin Taneli Mäkelä ei vissiin ollut tarpeeksi yököttävä, kun piti samaan soppaan heittää teennäinen vanha rouva ja puiseva varhaisteini-ikäinen.
Tori.fin uusimman mainoksen onneton juontaja.
Foodoran "mutta kun minä haluan" ensimmäisessä mainoksessa päähenkilö oli "vain" mullemullehetikaikkimulle, mutta seuraavissa se vajosi yhä syvemmälle mielenterveysongelmiin. Inhottavia mainoksia.
Rennie-mainokset. Mitä ihmeen tarkoitus ja yhteys on kysymyksellä Hei mitä sä oikein teet? Onneton huulisynkka. Samoin Bref-vessanpönttöraikastinmainoksessa.
Useimmiten suomalaisen kehnon ideoinnin ja työn jälki paistaa pitkälle. Onneksi mainoksia sisältävät ohjelmat ovat erittäin helposti vältettävissä. Ja jos typerään mainokseen vahingossa törmään, jätän tuotteen ostamatta. Jätä sinäkin!
Vierailija kirjoitti:
Lotuksen mainoksessa mainostetaan mm. kotimaisuutta kera afropäisen äidin ja lapsen. Eikö tosiaan tavalliset suomalaiset perheet enää kelpaa mainoskasvoiksi? Olisi ollut raikas tuulahdus nähdä tuossakin ihan tavallinen suomalainen äiti ja lapsi, varsinkin kun kerran puhutaan "kotimaisuudesta." Kyllä ärsyttää ja todellakin kyllästyttää tää loputon päälleliimattu monikulttuurituputus! Mainosten roolittajat miettikää tätä oikeasti! Se mielikuva minkä haluatte antaa voi kääntyä itseään vastaan ja niin on varmasti käynytkin, kun tätäkin palstaa lukee.
Täällä on selkeästi vain yksi ihminen, joka joka väliin itkee tuota monikulttuuria. Sama tyyli joka viestissä.
AIVAN KAIKKI MAINOKSET!!! Kenen hermo kestää kuunnella ja katsoa niitä??
Eiffel-torni on suuri nähtävyys, mutta eurojäkpotin potti ... se on suuri tms. En muista että eurojakpottia on aiemmin nähtävyytenä pidetty enkä pidä sitä vieläkään. Eihän sitä voi nähdä missään livenä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ette ymmärrä pullavamainosta. Se poika kysyy ottaako joku pulla ja kaikki ignooraa. Sanoo lopun sanasta eli va eli pullava ja kaikki haluaa.
Mä kuulen aina "pullaa"
Mäkelä oli loistava Ihmisten puolue-sarjassa,nyt kyllä kusi uransa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotuksen mainoksessa mainostetaan mm. kotimaisuutta kera afropäisen äidin ja lapsen. Eikö tosiaan tavalliset suomalaiset perheet enää kelpaa mainoskasvoiksi? Olisi ollut raikas tuulahdus nähdä tuossakin ihan tavallinen suomalainen äiti ja lapsi, varsinkin kun kerran puhutaan "kotimaisuudesta." Kyllä ärsyttää ja todellakin kyllästyttää tää loputon päälleliimattu monikulttuurituputus! Mainosten roolittajat miettikää tätä oikeasti! Se mielikuva minkä haluatte antaa voi kääntyä itseään vastaan ja niin on varmasti käynytkin, kun tätäkin palstaa lukee.
Täällä on selkeästi vain yksi ihminen, joka joka väliin itkee tuota monikulttuuria. Sama tyyli joka viestissä.
Mä uskallan väittää että hän on oikeassa ja sä olet väärässä !!
S-marketin mainokset, jossa Taneli Mäkelä selittelemässä että tämä ei ole (tähän kohtaan ruoan nimi) vaan Santerin syntymäpäiväyllätys, kiitos talkooporukalle ja mitä milloinkin. Kaiken kruunaa taustalla olevat paikalleen jähmettyvät ihmiset kuin jostain kauhuleffasta. Ei maistu kesä hyvältä ei ja mitäs se kenellekään kuuluu, miltä maistuu. Toisaalta mainoksen ei kuulukaan miellyttää vaan jäädä mieleen. Näistäkin mainoksista on jo paljon vitsiä väännetty.
Oikeasti luotaantyöntävä on tämä auto, auto, auto vex ja "rahastan autoani" (ja tämä rahastus joka paikkaan korvaamaan rakastamista). Ikävää tekonokkeluutta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi juuri nämä julkkikset ärsyttävät mainoksissa jos he yrittävät vetää jotain muuta roolia mitä ovat.
Esim. jos Jörn Donner olisi vetänyt mainoksessa tyyliin: mä olen nyt ahvenanmaalainen perunanviljelijä ja mun perunoista tulee parhaita sipsejä.
Kuuluisia näyttelijöitä alkaa väkisinkin arvostella heidän rooliensa kautta, oliko he uskottavia missäkin roolissa.
Oliko tanhupallo uskottava keski-ikäisenä hömppä-tanttana siinä K-mainoksessa? Ei erityisesti kun kaikki tietävät hänen taustansa boheemina luovana henkilönä.
Kiti Kokkonen on muutenkin helvetin oksettava.
Tämä ei ole S-marketista ostamiseen houkuttava mainos tämä on RAIVON PARTAALLE AJAVAA PAHINTA HENKISTÄ KIDUTUSTA
8318: Taneli esittää mainoksessakin Sunnuntailounaan isää, muukin mainosporukka on Sunnuntailounaan näyttelijöitä. Mitenkä tuo lieneekään mahdollista, itse sarja on äänestetty moneen kertaan parhaaksi sarjaksi ja sama porukka mainoksessa on ehdoton ällötys. Tämähän menee jo kaksinaismoralismin puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Eiffel-torni on suuri nähtävyys, mutta eurojäkpotin potti ... se on suuri tms. En muista että eurojakpottia on aiemmin nähtävyytenä pidetty enkä pidä sitä vieläkään. Eihän sitä voi nähdä missään livenä.
Eurojackpotin päävoitto on niin pientä rahaa, ettei sitä edes näe.
Loton päävoitto yhtälailla pientä rahaa, kun ei ole mokomaa paljon tilillä näkynyt. Joskus mainostettiin, että vain veikkaamalla voit voittaa, mutta ei sitä voi voittaa, vaikka kuinka veikkaisi. Samoilla vakioriveillä saa pelata vaikka koko elämänsä ajan, eikä vaan ala voittoa näkymään eikä kuulumaan. Näytöltä näkyy ja kaiuttimista kuuluu, mutta suuria voittoja ei näy eikä kuulu.😅
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on tämä helvetin HK! Joka välissä kiekuu ja kitaristi huutaa pallit kireällä taustalla. Ei ihme että HK Scan on luopunut Viron, Ruotsin ja Tanskan toiminnoistaan. Mainos ei lisää suosiota.
Siitä pallit kireällä huutavasta kitaristista tulee mieleen Asterix-sarjakuvien trubaduuri, että olikohan sillä samanlainen ääni, koska se oli aina tarinan lopussa köytetty, jotta se olisi hiljaa kun muut juhlivat. Se HK:n mainoksen kitaristi pitäisi kanssa köyttää, jotta pysyisi poissa telkkarista, kun muut yrittävät katsella televisiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskallan väittää että hän on oikeassa ja sä olet väärässä !!
Suomi ei tarvitse mitään monikulttuuria.
Eikä se edes ole se Tomi Björk, julkkiskokki! Mitä järkeä mainostaa tuotetta toisen henkilön imagella?
Tiikerillä ratsastaan, tahdon olla suuri- idioottimainen mainos rällätys Omenan ostoskäytävällä tänään.