Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12362)
S-marketin mainokset, joissa esiintyy se sama mies vuodesta toiseen... Vaihdan kanavaa heti.
Vierailija kirjoitti:
Sen Tamperelaisen junttifestivaalin mainos, jossa joku Kouvolan pubikottarainen laulaa "EI SUOMALAISET TANSSI" ja hanuri soi. Sen jälkeen soi lyhyt pätkä jotain väsynyttä Eppu Normaalien 80-luvun hittiä.
Käykö joku vielä näillä Suomipop ja Iskelmä festereilla? Kauhean väkivaltaisia viinafestereita ovat.
Sanokaa JOOO, Huutakaa JOOJOOOJOOO......EIEIEIEIEIEIEIEIEIeiiiiiii, ei tarvitse auttaa! JOOJOOJOOJOJOOOO.....ei tarvitse autaa....
Voi jumalauta, että menee hermo!
YTK:n mainokset repii kyllä myös hermoa......NO VITTYY VAYTIIKEYYY, VAYTIIKEYYYY, ei saatanan saatana!
Aivan heittämällä Ikean COME ON COME ON COME ON COME ON -mainos. Vielä se pidennetty versio telkkarissa parhaaseen katseluaikaan pistää vit u tta maan ihan todella.
"katoha...ny meikämutteri..." ja sitten se perhanan "tää hyvältä näyttää" sekä bonuksena "miltäs se teidän blaa blaa maistuu".
Muista likettää... 🤦
Vierailija kirjoitti:
"katoha...ny meikämutteri..." ja sitten se perhanan "tää hyvältä näyttää" sekä bonuksena "miltäs se teidän blaa blaa maistuu".
Muista likettää... 🤦
Näiden kuuntelemisesta pitäisi maksaa rahaa. Henkistä väkivaltaa.
Mainostaminen on liian halpaa kun kaikki kadunvarret, bussipysäkit, joukkoliikennevälineet, TV ja Radio on valjastettu niiden käyttöön.
Ikean mainos älkää tehkö tätä kotona
Ei hetkeen niin kuulunut, mutta kotimainen koiranruoka verraton, se on verraton. Varsinkin kun talvella tuo pyöri oikein kaksi kertaa peräkkäin mainoskatkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mihinkä mun närästys jäi....
Perse**een.
Vierailija kirjoitti:
Harkitsin Vintedin hankkimista kun olen kuullut siitä hyvää, mutta nuo mainokset on niin ärsyttäviä että ei pysty. Niitä on kaksi, tulee koko ajan ja on älyttömän pitkiä. Se musiikki on jo porautunut varmaan alitajuntaan. Molemmissa tummahipiäinen nainen, mielestäni syrjivää vaaleita kohtaan.
Äläpä muuta virka, täysin pe....tä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mainos, mutta Ylen kanavalla ohjelmien välissä kun mainostetaan taas jotain nepsyhirviöistä kertovaa sarjaa ja se eläimellinen rääkäisy tulee aina niin varoittamatta, varsinkin kun on tottunut siihen ettei Ylellä tarvitse laittaa ääniä pois ohjelmataukojen ajaksi. Eikö noita kirkujia voi jotenkin jälkiabortoida tai jotain, ei mun lapsuudessa ollut tuollaisia, tai jos oli, ne hiljennettiin eikä niitä varsinkaan tungettu televisioon huutamaan.
Jostain syystä näitä on pitänyt ruveta palvomaan.
Vierailija kirjoitti:
S-marketin mainokset menee aina vaan huonommaksi. Tämä pääsiäismainos on jo pohjalla.
Ja se taneli mäkelä siellä määkimässä. Tuonkin huru-ukkon pitää vielä jokapaikkaan vääntäytyä! HYI OLKOON!
Vitamiini mainos, missä se musta äijä kekkuloi ja yrittää olla niin pirteä lällätyksineen, yök ja vielä kerran yök!
Mä en halua nähdä Taneli Mäkelää enää ikinä missään!
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua nähdä Taneli Mäkelää enää ikinä missään!
Seuraavassa S-marketin kampanjassa pakastetaan syväjäähän tulevia sukupolvia varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harkitsin Vintedin hankkimista kun olen kuullut siitä hyvää, mutta nuo mainokset on niin ärsyttäviä että ei pysty. Niitä on kaksi, tulee koko ajan ja on älyttömän pitkiä. Se musiikki on jo porautunut varmaan alitajuntaan. Molemmissa tummahipiäinen nainen, mielestäni syrjivää vaaleita kohtaan.
Äläpä muuta virka, täysin pe....tä.
Miksi se isompi musta myy niin pientä takkia ?Ei tainnut olla sen oma ollenkaan.
power ja ikea cmon cmon tumtum tum
Ihanan pehmeisiin maxi koon Sloggyihin.
Ihonvärisiin.