Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12362)
Harkitsin Vintedin hankkimista kun olen kuullut siitä hyvää, mutta nuo mainokset on niin ärsyttäviä että ei pysty. Niitä on kaksi, tulee koko ajan ja on älyttömän pitkiä. Se musiikki on jo porautunut varmaan alitajuntaan. Molemmissa tummahipiäinen nainen, mielestäni syrjivää vaaleita kohtaan.
Fazer jäätelöt-maut jota jo rakastat.
Mustat ihmiset ovat töykeitä ja epäkohteliaita kuten mainoksessakin suomalaisia nuoria tönivä musta osoittaa.
Vierailija kirjoitti:
"Tää hyvältä näyttää" näyttää kaikkea muuta kuin hyvältä🤢
Käsittämätöntä, että joku aikuinen ihminen on pitänyt hyvänä ideana laittaa mainoksiin tollaset Janipetteri 5v. "vitsit".
Nämä on kyllä ällöttävävyyden huipentumia.
K-marketon mainos, joissa samat tytöt kuin e-nallen synttäreillä.
Rusta mainoksessa mustalla miehellä on valkoiset lapset ja Voltaren Forte mainoksessa valkoinen perhe oikein joukolla ihmettelee mustaa poikaa joka nostetaan sängylle ihmettelyn kohteeksi. Nämähän ovat täysin järjenvastaisia mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VOISITTEKO JO JÄTTÄÄ Taneli Mäkelä-paran rauhaan!
Haukkukaa se mainostoimisto. Tanelillakin on kyse leivästä.
Tanelissa ei ole mitään vikaa. Hän on miellyttävä. Ihan turhaan yhtä ihmistä mollata tosiaan.
Taneli on jo eläkkeellä, joten ei tarvitsisi välttämättä esiintyä mainoksissa.
Mitä/ketä se haittaa jos "eläkeläinen" saa lisäansioita.
Taneli on aina esittänyt joku mulkkua tai ääliötä ja S-market on niin fiksu, että on nyt palkannut tämän mulkun ääliön mainoksiinsa.
Ikean COME ON, järkyttävä, ei voi kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Come on! Come on! Come on! Come on! Come on! Come on! Come on! Come on! Come on! COME ON! COME ON! COME ON! COME ON! COME ON!
Arrrggghhhh!
Tällä hetkellä todella ärsyttävävin 🙃
Töihin Ulosottolaitokseen. Ulosotto tarjoaa monipuolisia ja mielenkiintoisia tehtäviä hyvin monen alan osaajille. Ulosottolaitoksen avoimet virat julkaistaan xurhaajillex. Palvelun kautta voit suoraan hakea avoimina oleviin tehtäviin ja tutustua työnantajakuvaamme. xapamme n 700 Suomalaista epäsuorasti tänä vuonna ja lisää tulee. Ota yhteyttä
Töihin Kelaan. Miksi töihin Kelaan? Jos työ kiusata muita ja olla onnellinen päätöksistäsi puhuttelevat, Kela saattaa olla sopiva työpaikka sinulle. Uramahdollisuuksia: Kelan perustehtävä suomalaisten perusturvan lopettajana tarjoaa uramahdollisuuksia laidasta laitaan. Meillä Kelalaisilla on valmiit ohjeet miten hylkäät kaikki hakemukset ja siinä auttaa uusin AI tekniikka. Olemme hylänneet vuosittain jo lähes jokaisen Suomalaisen hakemukset kertaalleen, joten vastaukset ovat jo valmiina.
Vierailija kirjoitti:
SAK:n mainokset lakoista! Voisi tulkita jo pienoisesti kapinan yllyttämiseksi työnantajaa kohtaan.
Työnantajaa kohtaan? Joku osaa noinkin väärin tulkita mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
National geographic jatkuvasti tuleva joku eläinmaailman äidit -ohjelman mainos jossa akka laulaa taustalla ärsyttävällä äänellä/vibraatolla
Ihme feministi-skeidaa.
Uusi Dagsmark koiranruokamainos, ei olisi kyllä heti leikannut mitä siinä mainostetaan. Aikuinen äijä kiehnää toisen äijän sylissä ja hakee palloa... kaulapanta kaulassa.. Sitten muuttuu "koiraksi" kun tulee nappuloita kuppiin. Näin näitä mielikuvamainoksia tehdään. 🧐
"PÅÅÅGEN...! Se on juurikin näin. Mä oon tosiaan lääkäri, se on tärkeä työ."
Toiv.en joudu ko. inisijän kynsiin! Jos tuo vinkuja oikeasti on lääkäri...
Aamulehden mainos, jossa se Mörkö Anttila lukee kammottavalla äänellään uutisia ja plösö pikkulikka vastaa seksikkäästi okei.
Sen Tamperelaisen junttifestivaalin mainos, jossa joku Kouvolan pubikottarainen laulaa "EI SUOMALAISET TANSSI" ja hanuri soi. Sen jälkeen soi lyhyt pätkä jotain väsynyttä Eppu Normaalien 80-luvun hittiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mainos, mutta Ylen kanavalla ohjelmien välissä kun mainostetaan taas jotain nepsyhirviöistä kertovaa sarjaa ja se eläimellinen rääkäisy tulee aina niin varoittamatta, varsinkin kun on tottunut siihen ettei Ylellä tarvitse laittaa ääniä pois ohjelmataukojen ajaksi. Eikö noita kirkujia voi jotenkin jälkiabortoida tai jotain, ei mun lapsuudessa ollut tuollaisia, tai jos oli, ne hiljennettiin eikä niitä varsinkaan tungettu televisioon huutamaan.
Onneksi en ole nähnyt. Löytyykö tätä klippiä jostain? Voisin hiljaisella äänenvoimakkuudella kuunnella.
Mihinkä mun närästys jäi....
Minä kyllä katselen Tanelia oikein mielelläni. Erittäin symppis ja kivannäköinen mies.
Sen sijaan noin yleisesti ottaen en tykkää mistään mainoksista. Enemmän sellaisia tuotteita on, mitä aktiivisesti vältän mainosten perusteella, kuin mitä ostan. Boikottiin on vuosien aikana kertynyt monta merkkiä. Fortuminkin nuoret myyntipojat katsoo silmät pyöreenä, kun kerron että en osta heiltä sähköä kun kymmenen vuotta sitten jne ja DNA mainosti aikanaan, että vaihtamalla paranee. No, siihen uskoin ja vaihdoin heidän liittymänsä toiseen.
Mutta onhan suuri osa mainoksista ärsyttäviä, etenkin halvalla tehdyt ja mukahauskat typeryydet.