Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12359)
Ne EY-mainokset, joissa tärkeilevät, kelmeät akat paasaavat minuuttitolkulla englantia.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Ne EY-mainokset, joissa tärkeilevät, kelmeät akat paasaavat minuuttitolkulla englantia.
Ernst & Young ? Aivan rauvostuttavia.
Vierailija kirjoitti:
VOISITTEKO JO JÄTTÄÄ Taneli Mäkelä-paran rauhaan!
Haukkukaa se mainostoimisto. Tanelillakin on kyse leivästä.
Tanelissa ei ole mitään vikaa. Hän on miellyttävä. Ihan turhaan yhtä ihmistä mollata tosiaan.
s kaupan mainokset ovat ilmeisesti tarkoitettu afrikkaan. taneli tosiaan pilasi maineensa. tuli joku elokuva jossa taneli vaistomaisesti käänsin kanavaa tämä ei ole kananmuna tämä on matopurkki olisi faktaa. nostin mafia satasen pois ja leikkasin kortin. minä en afrikan tanelin mainoksia tue. samaten en remppa torilta mitään osta. mainostajat eivät tajua että MAINE MENETETÄÄN VAIN KERRAN JA LOPULLISESTI
Auringon säteet...ja vitivalkaistut hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Remppatorin mainostajan yököttävä artikulointi ja ulosanti suu ammollaan ja hampaat pitkälllä on todella etovaa! Kanava vaihtuu!
Just tuli teeveestä. Oksensin hieman suuhuni. Juoksin vessaan. Hyi saakeli
Onko se nainen se jolla ikeniä hampaiden kohdalla.
Olet omituinen.
Sector Alarmin hölisevät hälytysjärjestelmät. Varsinkin se toinen laite joka hokee koko ajan "Kaikki kunnossa, kaikki kunnossa", arggh. Se "HÄLYTYYYYYS"-huuto on silti tuotakin pahempi.
Kaikki mainokset ärsyttää. Mainosten ajan on telkkari äänettömänä.
National geographic jatkuvasti tuleva joku eläinmaailman äidit -ohjelman mainos jossa akka laulaa taustalla ärsyttävällä äänellä/vibraatolla.
Vierailija kirjoitti:
Auringon säteet...ja vitivalkaistut hampaat.
tässä sama tyyppi laulaa
70-luvulla mainostettiin verkkariasua nimeltään Kaisport vaparit. Tekulaisen näköinen hontelo hiippari vääntelehti niissä. Olin silloin nuori ja synkeä eksistentialisti ja sain mainoksesta kammoplasmaällötyksen. Se edusti kaikkea, mikä oli minulle vierasta ja epäaitoa.
Laadukkaita lääkkeitä edullisesti
Vierailija kirjoitti:
VOISITTEKO JO JÄTTÄÄ Taneli Mäkelä-paran rauhaan!
Haukkukaa se mainostoimisto. Tanelillakin on kyse leivästä.
Samaa mieltä. Taneli Mäkelä on mukavan oloinen tyyppi ja ihan hyvä näyttelijä (esim. mainio Sunnuntailounas), eikä hän varmasti ole itse keksinyt repliikkejään noihin mainoksiin. Ongelmana on se, että S-marketin mainokset ärsyttävät monia ja ne tulevat niin usein, että niihin kyllästyy, vaikkei niitä inhoaisikaan.
Mainostoimistot ovat syyllisiä huonoihin mainoksiin, eivät niissä esiintyvät näyttelijät ym. esiintyjät.
Kaikki mainokset missä on Taneli joko kuvana tai äänenä.
"Maailmassa on riittävästi ruokaa" lässyttäjä. Eikö oikeasti löytynyt parempaa ääninäyttelijää?
Hyi hyi World vision.
Ylipäätään, miksi 70 % mainoksista on kerjäystä milloin millekin järjestölle?
Kaikki ne on ärsyttäviä, siksi vältän viimeiseen asti ostamasta mitään tuotetta tai palvelu/yritystä mikä mainostaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko kehaista, että ainakaan vielä tuo julan uusin mainos ei ärsytä vaan sehän on mainio. Samaten eilen kuulin/näin ekaa kertaa ässän uusimman jossa se pikkutyttö kertoo ettei tämä ole uutuusjäätelöä vaan nämä on nallen synttärit. Oli varmaan eka lapsi mainoksessa ikinä joka sai hymyn huulille eikä ollut vain rasittavan ärsyttävä.
Itse kyllä näen tuon aika härskinä mainostemppuna. Haetaan huomion kiinnittymistä lapsen puhevialla. Mainos itsessäänkin on huono ja rasittavaa saman kaavan toistoa.
Kyllä hermostuttavin on ne miehen vaihdevuodet, että onko sullakin meno vähän huonoa välillä ota tästä pilleri, aina kun näen sen naaman nin ajattelen voi jestas no taasko sulla on ne vaihdevuodet ja vaihdan kanavaa.
Olisiko S-ryhmällä ja S-Marketilla Suomen typerin markkinoinnista vastaava joukko töissä? Kaikki S-ryhmän mainosket ovat todella ärsyttäviä. Ärsyttävin tietysti Taneli Mäkelä.
Ja miten voidaan luvata, että hommat hoituu, koska rakentaminen ei hoidu koskaan tosta noin vaan. Siis ei koskaan.