Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12319)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan melkein kaikki mainokset nykyään, on hyvin vaikea löytää mainosta johon ei olisi ympätty negereitä ja/tai lepsoja. Ei niinkään muuten, mutta kun siitä tulee niin päälleliimattu woke-fiilis.
Pakko olla noita mainoksissa.
Yritysten pitää pysyä ajan hermolla ja kantaa ns. yhteiskunta vastuuta.
Kaikki ihmiset ovat mahdollisia ostajia.
Yrittäjäthän nuo mainokset maksavat. He saavat mainostoimistoilta neuvoja, mikä on nykyisin in ja miten pitäisi tehdä, että saa "kelpoiset" mainokset.
Kyllä mainos-ja markkinointifirmat tietävät mitkä ovat trendit, myös kansainvälisesti.
Ei niitä mainoksia tehdä tämän palstan pienelle nyrpeälle r a s i s t i s e l l e joukolle.
Ja kaikilla mainoksilla on omat kohderyhmänsä.
Kannattaa huomata myös että suurin osto potentiaali on niillä ihmisillä, jotka osaavat katsoa asioita monipuolisesti.
Perustelut? Lähde? Varakkaimmat eivät suinkaan ole aina niitä laajakatseisempia ja suvaitsevaisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bondoran piirretty haalarinaikkonen, jonka silmät karsastaa pahasti.
Söpöstipä. Olen rakastunut.
Animoituun hahmoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bondoran piirretty haalarinaikkonen, jonka silmät karsastaa pahasti.
Söpöstipä. Olen rakastunut.
Animoituun hahmoon?
Kyllä. Mulla ei mene kovin lujaa :D
Mutta tosissaankin puhuen, harvemmin naiset hymyilee noin kauniisti. Hei putoaa muurit kun näkee tuollaista.
Elastinen leveä hymy kasvoilla.
Noi Tvins jäätävät paasausmainokset , (pitäs hankkia vanha putkitelkkari joka kestää kaljatölkillä heiton) : https://www.tvins.fi/ (kalliita humpuukkivempeleitä )
Onko se DNA:n mainos missä pariskunta riitelee ja äijä lähtee. Muija itkee ja sitten lähtee lossilla jonnekin mökille?, jossa yllättäen tämä äijäkin on. Mutta se PIRINÄ!!! Se riipii niin paljon että pakko laittaa äänet pois sen mainoksen ajaksi.
Älkää ostako mainostettua tuotetta. Boikotoikaa mainostettua tuotetta.
Nykyajan mainokset aiheuttaa ärsytystä, pahoinvointia, suuttumusta ja lisää suuttumusta. Hävetkää mainostentekijät.
Melkein ihan jokainen mainos ärsyttää.
pumpulipää kirjoitti:
Älkää ostako mainostettua tuotetta. Boikotoikaa mainostettua tuotetta.
Nykyajan mainokset aiheuttaa ärsytystä, pahoinvointia, suuttumusta ja lisää suuttumusta. Hävetkää mainostentekijät.
Melkein ihan jokainen mainos ärsyttää.
Ärsyttävälläkään mainoksella ei kyllä ole vaikutusta ostopäätökseeni eikä hauska mainos saa marssimaan kauppaan. Jos tarvitsen kyseistä tuotetta tai palvelua, hankin se.
Vierailija kirjoitti:
Vagisan hoitavaan seksiin vai onko se nykyään pelkästään emättimeen (ilman seksiä) ja Vagisan Cremolum emätinpuikot EMÄTTIMEEN!
Hyvä mainos se on, ennen työnsin niitä rectumiini mutta sitten tuli mainos ja valisti että olen käyttänyt niitä tietämättäni aivan väärin. Pertti 68
Yleensäkin melkein kaikki mainokset suunnattu nuorelle woke-porukalle. Meille boomereille tuskin mitään. Ihmetyttää firmojen logiikka, koska meillä vanhemmilla sitä rahaa on enemmän kuluttamiseen
Vierailija kirjoitti:
Verkkokauppa comin mainoksen muija, miksi se puhuu niin vaivalloisen kuuloisesti huokailemalla, onko sillä jotain hengitysvaikeuksia, itku kurkussa vai muuten vaan ahistaa?
Olen päätellyt, että yrittää esittää täpinöissään olevaa jännittynyttä ihmistä. Kun on niin kiva päästä tuhlaamaan.
Voita hiivatulehdus (arvonnastako?)
Lidlin sammakkomainos. Automainokset joita kaupataan mielikuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävin on Kontio & Parmas ennakkomainos, missä äijä karjuu rumalla äänellä, hän menee katsomaan tsambonea. Mainos tulee niin suurella volyymilla, että hätkähtää meteliä. Miksi jokuset mainokset huutavat? Karmea mainos, kunpa se pantaisiin pois. Pahaa tekee.
On muuten karmee! 🤦😬
NO SE ON TSAMPOONI kone... 🤦[/quote
Voi hyvänen aika, se on zambonikone eikä mikään tsamppooni... apua...
Kaikki lääh puuh, hegästyneellä naisen äänellä puhutut Kaalimato mainokset.
Se lainamainos. Setterkö se nyt on. Mies seisoo ja nainen istuu kännykkä kourassa ja kertoo miehelle, miten helppo on ottaa lainaa. Molemmat henkilöt ovat kuin seipään nielleet ja naisen puhekin on niin teennäistä, että vastaavaa ei enää näe edes maaseudun seuranäyttämöllä.
Se makkaramainos missä se 80-luvulta tupsahtanut iskä survaisee liian kuumaa sinistä lenkkiä kurkkuunsa ja takkutukkaisen ipanan mielestä se on superhauskaa.
Verkkokauppa.comin kaikki mainokset, K-Kauppojen ruokamainokset kokkeineen, kaksoset kuntopyörillä polvikipuineen ja radiossa kuuluvat toinen toistaan parempaa tekevät seksivälinemainokset. Kimin ja Mintun Samsung-mainos on niin tökerö, että sen katsominenkin hävettää.
Tsalandon radiomainos jossa joku pikkuorava/joku mikälie gnääpiö kimittää jotain alussa ja lopussa. Järkyttävä.