Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12349)

Vierailija
7361/12349 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöt sulaa -akka menee uima-altaaseen ja uikkarit kastuu mut seuraavassa otoksessa seisookin kuivissa uikkareissa reisiä myöten vedessä. Ärsyttää. 

Vierailija
7362/12349 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love-ohjelman mainos ihan_koko_ajan. "MÄ RAKASTAN SUA IHAN HIRVEESTI" yhy yhy että voi olla ärsyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7363/12349 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksia katsomalla saa vaikutelman, että asutaan jossain hemmetin Afrikan maassa. Miksi?

Vierailija
7364/12349 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ärsyttävä kukkopilliin puhaltaja, joku - oletettu. 

Vierailija
7365/12349 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole karkkipäivä -mainos mua vähän ihmetyttää. Siinä on pieni kulhollinen karkkeja viidelle ihmiselle, ja lapset syö niitä sitten yksitellen siinä sohvalla isovanhempien valvovan silmän alla. Sori vaan, mutta kuulostaa tylsältä. Itse tykkäsin lapsena lukea vaikka kirjaa tai Akkaria kun söin jotain hyvää. Ja yksin. :)

Plus se mummo ei syö itse niitä karkkeja, ainoastaan pappa ja lapset. Hieman epäilyttävää...

Vierailija
7366/12349 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hoopoo on kyllä sinänsä sopiva laulu siihen tilanteeseen. Hoopoa herättää nainen täydellä tarjottimella makkaraa. Ei ihme, että laulaa niin.

Vierailija
7367/12349 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shellin Helminen ja pomo mainokset

Vierailija
7368/12349 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mainittu, mutta se muija joka laulaa sängyssä niiden HK:n lihaleikkeleiden seassa.

Vierailija
7369/12349 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ketsuppimainos missä kolme lasta ja mies riehuvat ruokapöydässä ja äiti / palvelija tuo heille ketsuppia. Äidithän eivät syö itse ollenkaan - laittavat vaan lautaset valmiiksi ja seisovat valmiudessa jos joku haluaa lisää...

Vierailija
7370/12349 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotelli. Trivago. Tämä uusi mieshahmo mainoksessa ei oikein nappaa. 

Menis jo konkurssiin koko roska. Koskaan ikinä milloinkaan en sen palveluja tartte.

Vierailija
7371/12349 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mainittu, mutta se muija joka laulaa sängyssä niiden HK:n lihaleikkeleiden seassa.

Nitriitti-leikkeleitä palvotaan mainoksessa tällä tavalla, inhottavan kimeä-äänisesti ja epävireisesti laulava akka... tehdään sen takia siitä muka symppis... no ei kyllä. 

Vierailija
7372/12349 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku-Ankka mainos. Ei mieltä ylennä lasten tekonaurut. 

Vierailija
7373/12349 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keep on Movin' vuodelta -77! Ärsyttääkö siis mainos vai se ettet tiennyt biisiä vai se että Ilen on niin hiton kova kitaristi? Toi biisi on Ganesien parhaita! Ja mielestäni mainos on todella loistava, kukakohan sen on ideoinut, pisteet sille. Oivaltava ja biisi herättää heti katsomaan et mitä h. ..iä!! :) Kiitos!!!

Vierailija
7374/12349 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mainosta, joka ei ärsyttäisi. Koko mainosala turhaa turhempi. 

Vierailija
7375/12349 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jo mainittu, mutta Foodoran mainos, jossa on lärvit lasissa ja "koska minä haluan!" 

Tiedän, että mainoksista tehdään tarkoituksella tunteita herättäviä. Mutta tämä on jo niin ällö mainos, että en varmana tilaa ruokaa Foodoran kautta🤭

Vierailija
7376/12349 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästöt sulaa -akka menee uima-altaaseen ja uikkarit kastuu mut seuraavassa otoksessa seisookin kuivissa uikkareissa reisiä myöten vedessä. Ärsyttää. 

Se nainen on ärsyttävä muutenkin.

Vierailija
7377/12349 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt, mikä mainostoimisto on tehnyt Stubbin tv-vaalimainokset. Ei paljon surkeammaksi voi enää mennä.

Mies on jäykkä kuin onkivapa pakkasella. Tässä uusimmassa näyttää sille, että hän sekoaa omiin jalkoihinsa heti mainoksen alussa, kummallista loikkimista. 

Kaksi ihan perustavan laatuista virhettä heti molemmissa hänen mainoksissaan:

1. Käsien pitäisi olla vapaasti, ei rinnalla ristissä. Ristissä olevat kädet tekevät ihmisestä luotaantyöntävän. Se merkitsee: Älä tule lähemmäksi. 

2. Stubb sanoi ensimmäisessä mainoksessa jotenkin niin, että "jos olisin presidentti, Suomi olisi minulle kaikki" tms. Joka tapauksessa JOS. Eli nytkö Suomi ei ole hänelle yhtään minkään arvoinen eli katsellaan sitten, kun hän pääsee valtaan? 

Todella tökeröitä mainoksia. 

Mua häiritsi tuossa lisäksi harhaileva katse.

Vierailija
7378/12349 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telian mainos jossa joku vammanen esittelee ponia luotettavana kaverina,aika kaukaa haettua niinkun lähes jokainen mainos nykyään.miksei ne vaan mainosta suoraan sitä tuotetta,hintatiedot esille ja sillä siisti,minulta paloi mielenkiinto heti koko operaattoriin eikä dna:n mainokset ole yhtään sen parempia mutta pakko se on joku olla että tännekkin pääsee valittaan

Ei se ole poni vaan suomenhevonen.

Vierailija
7379/12349 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella HK mainos poraa hermoja todellakin.

Vierailija
7380/12349 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskakakkavaroitus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan