Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet lopettavat minun kanssa juttelun

Vierailija
12.05.2023 |

Sen jälkeen kun löytävät toisen naisen

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaikka mies sanoisi että kaveruus kelpaa niin taustalla on aina toive että saisi edes seksiä.

Vierailija
2/17 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska vaikka mies sanoisi että kaveruus kelpaa niin taustalla on aina toive että saisi edes seksiä.

Eivätkö miehet muuta halua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei

Vierailija
4/17 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan sinulle kerrottiin että miehet kaipaavat seksin lisäksi juttuseuraa ja kaveria ja ties mitä.

Ihme ahdistunut nutturapää suoraan 1950-luvulta kun seksi on taas jotain sellaista jota ainoastaan mies haluaa ja nainen vastentahtoisesti "antaa" mutta ei missään nimessä itse nauti siitä eikä halua jos sen voi jotenkin välttää.

Vierailija
5/17 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä homoja kavereina. Homo kaipaa puhdasta ystävyyttä.

Vierailija
6/17 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihan sinulle kerrottiin että miehet kaipaavat seksin lisäksi juttuseuraa ja kaveria ja ties mitä.

Ihme ahdistunut nutturapää suoraan 1950-luvulta kun seksi on taas jotain sellaista jota ainoastaan mies haluaa ja nainen vastentahtoisesti "antaa" mutta ei missään nimessä itse nauti siitä eikä halua jos sen voi jotenkin välttää.

Minun seura ei kelpaa, sen jälkeen kun löytävät uuden naisen.

Vierailija
7/17 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu homojen tykö

Vierailija
8/17 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääränlaisia miehiä katselet. Nuo ovat juuri niitä miehiä, jotka käyttävät toisia hyväksi - ja ovat vain seksin perässä. Kunnolliset kun ovat vähän ujompia. Jäävät pimentoon.

Vierailija
9/17 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. Minusta on aika tavallista, että kaverit häviävät, kuin tuhka tuuleen, kun löytävät parisuhteen. Näin kävi myös itselleni muinoin, kun jouduin parisuhteeseen. En vain päässyt enää kotoa tapaamaan kavereita, kun vähäinen vapaa-aika piti käyttää kumppanin kanssa. Eron jälkeen ei ollut enää kavereita.

Vierailija
10/17 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vääränlaisia miehiä katselet. Nuo ovat juuri niitä miehiä, jotka käyttävät toisia hyväksi - ja ovat vain seksin perässä. Kunnolliset kun ovat vähän ujompia. Jäävät pimentoon.

Sille bottom energialle voi tehdä jotain. Naisille on luontaista erottaa ylifeminiinen mies maskuliinisesta. Luonto on epäreilu, tiedän.

Vierailija
11/17 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu homojen tykö

Homoissakin voi olla sovinisteja ja naisvihaajia.

Vierailija
12/17 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on tapana kun löytää kumppanin,ei enää tarvi tai ei kiinnosta entiset. Ja uusi nainen voi olla mustasukkainen.

Vierailija
13/17 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu homojen tykö

Homoissakin voi olla sovinisteja ja naisvihaajia.

Tietenkin. Eivät kumminkaan odota vastapalveluksia.

Vierailija
14/17 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin jutella. Minkä on nimesi ja missä asut?

Vierailija
15/17 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet kumppanin löydettyään, eivät pidä yhteyttä muihin naisiin, ja odottavat ettei kumppanikaan pidä yhteyttä muihin miehiin. Eipähän tule epäilyksiä pettämisestä niin helpolla, kun ei anna aihetta mustasukkaisuuteen.

Tekeehän jotkut naisetkin juuri noin.

Vierailija
16/17 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille bottom energialle voi tehdä jotain. Naisille on luontaista erottaa ylifeminiinen mies maskuliinisesta. Luonto on epäreilu, tiedän.

Aika moni noista "luonnon laeista" tosin on hyvin pitkälti menettänyt merkityksensä pariutumisen suhteen. Kun ei enää tarvii juosta leijonia karkuun jne. Silti ohjaavat käytöstä.

Periaatteessahan tuo tarkoittaa sitä, että ihmiskunta tyhmistyy ihan itsestään, kun ne samat kivikauden säännöt ohjaavat pariutumista.

Vierailija
17/17 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up