Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12343)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se ärsyttävä Nata Salmela mainostaa jotain mun telkkarissa...en kestä!!!
Ja sitten kun se nauraa niin pelkkiä ikeniä suu täynnä.
No sillehän ei ihminen mitään voi.
Jaa ei. Se auttaisi jo paljon, jos ihminen ei levittelisi sitä leipäläpeään äärimmilleen ja ihan ensimmäiseksi kannattaisi miettiä, meneekö tuolla ulkonäöllä mainokseen. Kaulakin on niin räävitty, että pahaa tekee.
Jos harrastaisi seksiä puoliksi tatuoidun naisen kanssa, niin olo olisi kuin jätkää painaisi.
Taneli Mäkelä ja s-ryhmä ei osaa lopettaa tota pskaa eli päätelkää siitä!!! Nyt siinä on vielä joku uus tyyppi
Se on hauska mainos, missä kolme setämiestä koittaa olla cooleja ja puhua nyrpeille teineille nuorison kieltä tarjoten heille kunnon lihapullia. Näyttävät pullat kuitenkin teineille maistuvan!
Kamalia on ne missä nätin naisen miehenä on joku vanha isomahainen, rillipäinen, mitään-osaamaton takkutukka toope. Sitten mies sählää ja nainen tekee ruokaa... Hyvin menee.
Visma Pay. Miksi sen yrittäjän täytyy näyttää gagsterilta?
Se missä räikeästi tatuloitu nainen mainostaa remppatoria.
Vierailija kirjoitti:
Taneli Mäkelä ja s-ryhmä ei osaa lopettaa tota pskaa eli päätelkää siitä!!! Nyt siinä on vielä joku uus tyyppi
Pakko vaihtaa kanavaa aina kun Tanelin ääni alkaa kuulua!
Vierailija kirjoitti:
Kamalia on ne missä nätin naisen miehenä on joku vanha isomahainen, rillipäinen, mitään-osaamaton takkutukka toope. Sitten mies sählää ja nainen tekee ruokaa... Hyvin menee.
Aattele jos mainoksissa näkyisi vähänkin pyöreä nainen... Sen saisi haukkua lyttyyn! Jos miehien ulkonäköä kommentoidaan niin pää poikki.
Trivagon ilmeisesti tekoälyllä tehty mieshenkilö!
Olen aloittajan kanssa aivan samaa mieltä, se on raivostuttava mainos.
Vaikea uskoa että joku haluaisi ostaa juomaa mainoksen innoittamana.
Järvikylän salaattimainos, joka alkaa aivan kamalalla naisäänen kärinällä: Tämä ei ole tavallista salaattia
Vierailija kirjoitti:
Todella HK!! Uusimmassa versiossa nainen herää ja alkaa kiekua sängyssä vieressään pötköttävälle makkarapaketille rakkauslaulua hyi!! 🤢Herättää tosi paljon ruokahalua tuollanen tuntikausia sängyssä lämmennyt makkarapaketti ja se laulu on ihan HIRVEÄ...
Joo, monta paskahkoa ja kieroutunutta mainosta olen nähnyt, mutta tämä. Tämä todellakin saa fucked up -cookien. Siis nainen laulaa sängyssä leikkelepaketille. Mitä vitt*****! Ei selvästikään ole selvin päin tätä mainosta suunniteltu.
Telian mainos jossa lapsi hyppii ruutua ja äiti kuvaa, tulee joka ilta 10 kertaa.
Suomalaisten mainosten teko näköjään aika epätoivoista.
Duunitorin mainoksessa leuhka ja itserakas pomo rasittaa alamaisiaan töissä. Laulaa, että täs on teille visioo. Valitseepa tuo ylimielinen rutjake jopa itsensä vuoden työntekijäksi - eikä edes ensimmäistä kertaa!
Juupatijuu! Uutuusnami! Aaargh. Jos tämä ei kohta lopu, niin asetan S-marketin elinikäiseen henk. koht. boikottiin.
Vierailija kirjoitti:
Juupatijuu! Uutuusnami! Aaargh. Jos tämä ei kohta lopu, niin asetan S-marketin elinikäiseen henk. koht. boikottiin.
Minä en aseta poikottiin ku sieltä saa sitä poonudtakkii.
Godmorgon mehurääkynämainos! Mitä hittoa siinä tehdään ja huudetaan, AAPUAÄÄÄRGH EEEISÄEEEEEEE? KARSEA mainos!
Juupatijuu karkkipäivämainos!
Juupatipatijuupatipatijuupatipatijuu!
Mainos jossa näsäviisas kersa pätee sanasta "boxing". Muka niin älykäs diginatiivi tenava ei edes ymmärrä että sanojen merkitys voi muuttua kontekstista riippuen