Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12349)
Ei niinkään ärsytä mutta kummastuttaa cittarin mainos jossa mies työntää täyttä ostoskärryä ja tuo yhden paperisen ostoskassin perheen pöydälle.
HK:n mainos, missä tavikset hoilottaa, todella HK.
Vierailija kirjoitti:
Tekopirtee Härkis mainos - "kauraa on jo vuosisatoja Suomessa syöty"
Just niin. Sen naisen äänensävy on sellainen että rupeaa ottamaan niinsanotusti pattiin.
Ärsyttää kaikki mainokset, missä hypitään, vääntelehditään, lauletaan ja ilmeillään . Todella HK ! CM-mainokset, muka halpakauppa ! Yleensä mainokset, joissa turhien tuotteiden ostamisesta ja kuluttamisesta tehdään elämän tärkein asia. Helpottaa, kun äänet pois mainosten ajan, enkä välttämättä niitä katso.
Mainosten tarkoitus ärsyttävyydellään jäädä ihmisten mieleen, jotta myynti lisääntyy . Minun ostohalua näillä eivät herätä.
Lidlin mainos, jossa Eija Vilpas kälättää.
Joo saa sen kuvan että kyseinen henkilö ihailee jotain vaan koska ennenkin tehty. Näillä mailla on jo vuosisatoja tapeltu
On pelkkä kuva, mutta jo sekin saa oksennusreaktion aikaan. Irvistelevä lyhytkasvuinen Kiti Kokkonen ja K-kaupan mobiililataus. Että mä inhoan sitä virnuilevaa ämmää.
Kaikki mihin tungetaan erirotuisia pariskuntia ja mulattilapsia. Eli joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuutko hakeen?
EEENNNN
TUUUUUUUUN
TULEEEE PUUILOON
Mitäh? Puuilon mainokset on hauskoja. Ihana piristysruiske kaikkiin surkeisiin mainosyrityksiin.
En osta yhtään ainutta HK:n tuotetta niin kauan, enkä ehkä sen jälkeenkään, kun kanavilla pyörii se eräs tietty mainos muunnosversioineen. Tiedätte kyllä, mitä tarkoitan!
Onko sattuma, että mtv, nelonen, sub jne. mainokset tuntuvat osuvan samoihin aikoihin? Yritän vaihtaa kanavaa niiden ajaksi, mutta toisilla kaupallisilla kanavilla on myös mainokset pyörimässä. Joku TLC saattaa olla eri aikataulussa.
Mainokset vaikuttavat, en mene enää asioimaan Stockmannille, sillä siellä on tavaraa vain afrikkalaisperäisille.
Boozt mainos missä tanssittaan erittäin ärsyttävän näköistä tanssia. Miten voi tanssi näyttää noin ärsyttävälle?
Vierailija kirjoitti:
Ei niinkään ärsytä mutta kummastuttaa cittarin mainos jossa mies työntää täyttä ostoskärryä ja tuo yhden paperisen ostoskassin perheen pöydälle.
Nuo ruokakauppojen mainokset ovat kaikki ärsyttäviä. Eniten minua ärsyttävät nuo vakuutusyhtiön mainokset, jossa hymyillään ja silitellään päätä, kun kakara on pilannut parkettilattiat ja toisessa mainoksessa naapurin ikkunan tai maljakon.
moi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just niin. Sen naisen äänensävy on sellainen että rupeaa ottamaan niinsanotusti pattiin.
Tulee hirveä kiire etsiä kaukosäädin ja vaientaa se. En ymmärrä miten asian voikin sanoa niin holhoavalla painotuksella🤬
Vierailija kirjoitti:
Mainokset vaikuttavat, en mene enää asioimaan Stockmannille, sillä siellä on tavaraa vain afrikkalaisperäisille.
Minäkin olen ihmetellyt näitä Stockmannin mainoksia televisiossa ja heidän mainoslehtisissään jo pitemmän aikaa. Stocka huojuu konkurssin partaalla, mutta silti sen nykyisenä kohderyhmänä tuntuu olevan somalit ja muuuuut. Kannattaisi markkinointiosastolla ehkä mietiskellä hieman tarkemmin, onko näistä ryhmistä Stockan elvyttäjiksi. Melkoisen rujoa katsottavaa, kun konkurssikypsä puoti politikoi itseään vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Se ärsyttävä muori on kuin suoraan 1930- ja 1940-lukujen suomalaisista leffoista. Niissähän vanhat puhuivat aina just samanlaisella tekotärkeällä vapisevalla, paatoksellisella äänellä. Maneeritkin ihan samanlaiset. Kuulostaa siltä kuin joku epämääräisen lahkon feikki pastori päkättäisi saarnastuolistaan tulenkatkuista sanaa.
Kaukosäätimellä on käyttöä!
Vierailija kirjoitti:
Pukki näkkileipäpaidassaan. Näyttää oudolta iholta. When you see it, you cannot unsee it.
Mäkin katsoin ekalla kerralla, että Pukilla on oudosti rintakarvahapsuja siellä täällä. Olivatkin näkkärin reikiä ne kohdat. :D
Vähän käytetty fi.
Kun on lukenut noiden toimintaperiaattetta ja miten tavaroista saa rahaa, niin ei vaikuta kannattavalta myydä.
Lisäksi kun se keksii jotain ihme sanoja, tuli jalkaan skolyyppi.
Ja loppulausahdus: vähä käytetty.fi toimii kuin .... ..... verkkokauppa.
Miksi siinä pitää pitää tauko? Mikä muukaan sana se voisi olla ja miksi se on niin ihmeellistä, että olisi kuin verkkokauppa?