Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12349)

Vierailija
6001/12349 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua riepoo se pepsodentin hymyntekeväisyys-mainos sekä etenkin teennäinen ela. Eikös sekin jossain haippiringissä ollut?

Mutta se nalle siinä mainoksessa on suloinen!

Vierailija
6002/12349 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä mutteri lähteekin tästä ostoksille, vai pitiks täs viel sanoo jotai 🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6003/12349 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukki näkkileipäpaidassaan. Näyttää oudolta iholta. When you see it, you cannot unsee it.

Vierailija
6004/12349 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

klo

Vierailija kirjoitti:

Taneli Mäkelä se vekkulina äijänä ilmestyy kaikkialle, todisti sen kuinka mokkapalat tehtiin anteeksipyyntöeleenä rikkoutuneelle ikkunalle... *oksennus*

Mutta ooh se suloinen partamies taustalla ja se hymy, oooh. Aiemminkin ollut katsottuna vastaavassa mainoksessa. 

Taneli Mäkelällä vissiin rahasta puutetta, kun on S-kaupan pelleksi ryhtynyt. Vanhainkotiin hän joutaisi, niin loppuisi se kysely, että mites sun sapuska-asiat on.

Kuulepas, se S-kauppa on pyytänyt Tanelia tuohon mainokseen, koska Sunnuntailounas on ollut erittäin suosittu ja monia TV-alan palkintoja voittanut ohjelma. Vai oletko sinä niin pönttö, että et tajua sitä, että muutkin S-kaupan mainoksissa olevat ihmiset ovat sitä samaa Sunnuntailounas-porukkaa?

Vierailija
6005/12349 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ärsyttää, että nykyään tosi monessa mainoksessa on mustia ihmisiä, vaikka suomalainen firma mainostaa suomalaisille.

Vierailija
6006/12349 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodora, koska mä haluan. Yök.

Vierailija
6007/12349 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuria mä metsästän, luuria mä metsästän, tahdon saada uuUUuden. SAAaAalista huipputarjoukset NYT!!

Vierailija
6008/12349 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikä mutteri lähteekin tästä ostoksille, vai pitiks täs viel sanoo jotai 🤢

En voi sietää tätä! Kannatti valita maailman ärsyttävimmän murteen puhuja tähän. Sanomaan nuo naurettavat sanat.

Vierailija
6009/12349 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Market.

Taneli  Mäkelä imeskelemässä paskaisia sormiaan.

Mainoksen tehnyt harhainen juntti luulee sormien imeskelyn näyttävän jotenkin fiksulta  ja kulinaariselta; näin tyhmä on ainoastaan suomalainen.

Vierailija
6010/12349 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on legendaarinen näyttelijä Heikki Nousiainen.

Vierailija
6011/12349 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä maistuu Mums. Ai jaa, kiva syödä sitä vaaleanpunaista karvaista olentoa.

Vierailija
6012/12349 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ärsyttää, että nykyään tosi monessa mainoksessa on mustia ihmisiä, vaikka suomalainen firma mainostaa suomalaisille.

Mielummin eteenkin tummia miehiä katselee telkkarissa ja kadullakin.

Komeampia ne on kuin vaaleat joten tottakai mainostajatkin heitä haluaa mainoksiinsa

Vierailija
6013/12349 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Foodora, koska mä haluan. Yök.

Foodora on PARAS mainos!!

Vierailija
6014/12349 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kaikki mainokset!!

Vierailija
6015/12349 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multitabs - liikaa keeneriä kuvassa. Ei Suomessa ole väestönvaihto vielä toteutunut, vaikka pitkällä ollaankin.

Vierailija
6016/12349 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopirtee purkkamainos jossa lihava n.. ekeri hilluu.

Vierailija
6017/12349 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo alkanut pelkäämän hookoon todella hookoo- mainosta.

Se on niin karmiva ammuvainaan nuotilla määkimistä että se tekee kipeää. En aina ehdi vaihtaa kanavaa ja joudun kuuntelemaan sen alusta loppuun.

En tiedä mitä tuolla oksettavalla tuotoksella on haettu, ehkä että junteimmat maalaiset ostaisivat maggaraa, mutta on ehkä aliarvioitu suomalaisia.

Hk:n tuotteet eivät ole kovin laadukkaita ja nyt sitä alleviivataan luokattomalla mainoksella.

Ehkä on ajateltu että ärsyttävä mainos jää mieleen, mutta haluaisimpa tietää, onko myynti kasvanut. Minun osaltani ei.

6018/12349 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattelin tänään ratikassa samaa ja ihmettelinkin olenko Suomessa. Taitaa kohta puolet olla muunrotuisia.

6019/12349 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Power. Mainos jossa nuoren miehen huuto on kauhea. Powerrrrr.

Naisen intiimialueen rasva on aivan kauhea. Kuka nyt mokomaa tarvitsee. Milloinkohan tulee miehille esinahan hajua poistava voide. 

Narisevat naisten huutamiset. 

Majoneesimainokset

Ikea mainokset

Cittarimainokset

Partavaahto mainokset

Mainokset ja mainokset. Kaikki ei ollenkaan kivaa, hauskaa ja mukaansa tempaaavaa mainosta. Huonoja amerikkalaisia purkkamainoksia on kamalaa katsoa, jossa kaksi pikkuteinia istuu autossa ja toinen saa kohtauksen. Sairasta. 

Mistähän se miesten mlkun kauhee haju oikeen johtuu 🤮🤮🤮

Vierailija
6020/12349 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kattelin tänään ratikassa samaa ja ihmettelinkin olenko Suomessa. Taitaa kohta puolet olla muunrotuisia.

On sulla murheet.

Ratikassa mulkoilet erinäköisiä ihmisiä.

Minkärotuinen itse olet olevinasi? Ayrshire?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi