Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12349)
Vierailija kirjoitti:
Pågen. Siinä on kaikki pahimmat mainoskliseet, ylipirteä nuori nainen, nahjusmies jossain taustalla törttöilemässä ja ärsyttävä renkutus.
Tämä Pågenin mainos on tehty överiläpällä.
Tavattoman viehättävä se nainen siinä!
Todella hookoo saa hermoromahduksen partaalle 🙉
Joka päivä mä väännän
Sä voit luottaa hoidan tän
Ja sun mieltäs kevennän
Mä hoidan mä hoidan mä hoidan mä hoidan
tittittittiii
tittittittiii
Kaikki.
Olen allerginen kaikille mainoksille.
Vierailija kirjoitti:
Power
Ylivoimaisen hirvittävä mainos..
Äänisaastetta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainokset vaikuttavat, en mene enää asioimaan Stockmannille, sillä siellä on tavaraa vain afrikkalaisperäisille.
Minäkin olen ihmetellyt näitä Stockmannin mainoksia televisiossa ja heidän mainoslehtisissään jo pitemmän aikaa. Stocka huojuu konkurssin partaalla, mutta silti sen nykyisenä kohderyhmänä tuntuu olevan somalit ja muuuuut. Kannattaisi markkinointiosastolla ehkä mietiskellä hieman tarkemmin, onko näistä ryhmistä Stockan elvyttäjiksi. Melkoisen rujoa katsottavaa, kun konkurssikypsä puoti politikoi itseään vastaan.
Nuo mainokset ovat saattaneet osaltaan vaikuttaa siihen että nuorilta ryöstellään merkkivaatteita.
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Naisen intiimialueen rasva on aivan kauhea. Kuka nyt mokomaa tarvitsee. Milloinkohan tulee miehille esinahan hajua poistava voide.
Mistähän se miesten mlkun kauhee haju oikeen johtuu 🤮🤮🤮
Öööh, en tiedä esinahan hajua poistavasta voiteesta, mutta pallivahaa myydään hauskoilla netti mainoksilla ja käy se kuulemma varteenkin.
Yks täti täällä ihmetteli. Vaan miksipä ei?
Vierailija kirjoitti:
Mainokset vaikuttavat, en mene enää asioimaan Stockmannille, sillä siellä on tavaraa vain afrikkalaisperäisille.
Samaten valion ja fazerin tuotteet ovat muunrotuisille. Pitäköön tunkkinsa !
Vierailija kirjoitti:
Tekopirtee purkkamainos jossa lihava n.. ekeri hilluu.
..Ja vassari-lepakot istuu rantakivillä !
Mainoskanavat pyörittävät yllättävän heikkolaatuista ohjelmaa yllättävän runsaalla mainossaasteella. Siis todella vanhoja leffoja ties kuinka monella esityskerralla ja välissä aivan luokattoman huonoja ja löyhästi ohjattuja tosi-tv:itä. Jos jotain vähän aikaa innostuu katsomaan niin loputtoman pitkän mainoskatkon aikana yleensä päätyy YLEN kanavalle, jossa sitten taas pysyy jos mielenkiinto herää. YLE myös esittää laatuohjelmaa - ja Areenassa on minusta enemmän katsomisen arvoista kuin Netflixissä ja HBO:ssa jotka minulla myös on.
Todella HK; ei todellakaan oo ookoo...
Kaikki mainokset joissa kehotetaan voimaan paremmin. Nainen juo kaksin käsin teetä, tai joku venyttelee hymynaamoin, tuulipukupariskunta marjastaa hyötyliikkuu. Kannattaa voida paremmin niin pysyt kivasti terveenä ja voit paremmin ja mielikin on parempi ja ihan pienin muutoksin voit paremmin! Voi paremmin! Yhdessä voidaan paremmin! Yksinkin voi voida paremmin! Koskaan ei ole liian myöhäistä voida paremmin!
Vierailija kirjoitti:
Mainoskanavat pyörittävät yllättävän heikkolaatuista ohjelmaa yllättävän runsaalla mainossaasteella. Siis todella vanhoja leffoja ties kuinka monella esityskerralla ja välissä aivan luokattoman huonoja ja löyhästi ohjattuja tosi-tv:itä. Jos jotain vähän aikaa innostuu katsomaan niin loputtoman pitkän mainoskatkon aikana yleensä päätyy YLEN kanavalle, jossa sitten taas pysyy jos mielenkiinto herää. YLE myös esittää laatuohjelmaa - ja Areenassa on minusta enemmän katsomisen arvoista kuin Netflixissä ja HBO:ssa jotka minulla myös on.
Netflix on pääosin täyttä roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaikeeta joillekin tuo ihmisen ihonväri. MIKSI?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaikeeta joillekin tuo ihmisen ihonväri. MIKSI?
Ei kenelläkään ole mitään vastaan noita yksittäisiä ihmisiä mainoksissa vaan tuota ajatusta että mainokset suunnataan pääosin pienen pienelle vähemmistölle, (joka pääosin elää sosiaalituilla tässä maassa), suomalainen kuluttaja on unohdettu täysin. Miksi ihmeessä tukisin kauppaa, joka ei pidä minua sen arvoisena?
Nyt juuri joku leffamainos tällä palstalla, todella rasittava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ärsyttää, että nykyään tosi monessa mainoksessa on mustia ihmisiä, vaikka suomalainen firma mainostaa suomalaisille.
Voi jestas mikä juntti oot.
Häpeäsin sua, jos olisit sukulaiseni. En ainakaan ulkomaille kehtaisi kanssasi mennä.
Vain Suomessa voi näin tupajumeja tyyppejä olla.
Tummista miehistä valittaja on takuulla suomalainen mies. Kukaan tuntemani nainen ei harmistu jos mainoskasvona on tumma mies vaan päinvastoin, mielummin niitä katselee kuin valkoisia.
No naiset nyt uskovat kaikkiin hölynpölyjuttuihin, kuten horoskoopit ja monikulttuurisuus.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Power. Mainos jossa nuoren miehen huuto on kauhea. Powerrrrr.
Naisen intiimialueen rasva on aivan kauhea. Kuka nyt mokomaa tarvitsee. Milloinkohan tulee miehille esinahan hajua poistava voide.
Narisevat naisten huutamiset.
Majoneesimainokset
Ikea mainokset
Cittarimainokset
Partavaahto mainokset
Mainokset ja mainokset. Kaikki ei ollenkaan kivaa, hauskaa ja mukaansa tempaaavaa mainosta. Huonoja amerikkalaisia purkkamainoksia on kamalaa katsoa, jossa kaksi pikkuteinia istuu autossa ja toinen saa kohtauksen. Sairasta.
Mistähän se miesten mlkun kauhee haju oikeen johtuu 🤮🤮🤮
Sitä pitää pestä välillä, jos tuollaista tulee vastaan niin ei ole hygienian hoito ihan kunnossa.
^ no, miksen tilaa jotain maksullista "videopalvelua". Sanonmpa että poisheittyä rahaa. En ole ns sohvaperuna.