Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12319)
Kaikki emätin ja vagina mainokset.
Miks miehien elimistä ei ole mainoksia esim pallivahaa kiveksille.
Morjensta pöytään puuilo ralli.
Ja verkkokaupan mainos missä 2 typerää setämiestä jankkaa lapsellisesti.
En tiedä mikä on uusi radiossa soiva vastaava oksetus missä samanlaiset apinat jauhaa jtn " saiks saikkuu, paljo tuli...
Unohtamatta kaalimatoa ja sätisvaijeri proota.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävin on Kontio & Parmas ennakkomainos, missä äijä karjuu rumalla äänellä, hän menee katsomaan tsambonea. Mainos tulee niin suurella volyymilla, että hätkähtää meteliä. Miksi jokuset mainokset huutavat? Karmea mainos, kunpa se pantaisiin pois. Pahaa tekee.
On muuten karmee! 🤦😬
NO SE ON TSAMPOONI kone... 🤦
Vierailija kirjoitti:
The other danish guy mainos!! Tää akka on ilmeisesti käyttäny vääränlaisia PITSISTRINGEJÄ jos kokee ne kutittaviksi ja epämukavammaksi kuin jotkut bokserit! Nehän ne ei varmaan tunnu inhottavalta vaatteiden alla. Ainakaan tämän akan päällä ne miesten alusvaatteet ei näytä yhtään seksikkäiltä!🤮
+Tämä mainos tulee joka välissä!
Minä muuten ihmettelin tätä myös! Ohuet puuvillastringit ovat mukavimmat alushousut joita tiedän, eihän niitä edes tunne päällä. Sen sijaan jotkut hiostavat lahkeelliset polyesterikalsongit olisivat taatusti vaatteiden alla aivan painajainen.
Oon ettiny sitä zalandon mainosta "valitse tyyli älä draamaa" mut en löydä sitä😭 eikä se pyöri enää telkkarissakaan.
Mut joo mainostoimistot tuntuu hyvin tietävän, et hauskat ja ärsyttävät mainokset jää mieleen, eikä ne osaa tehdä hauskoja🤷🏻♂️🙁
K-Marketin oman kylän kauppa lässytykset tekee pahaa..Tekemällä tehtyä..Näihin liittyen myös se saatanan padel ukko!!! Ai jumalauta, ku se irvistelee ja selittää miten kätevää tehdä ostokset ennakkoon ja vaan noutaa valmiina. Siellä paikalla sitten vielä muka hauskana heittää kauppamuijalle "Ensi tiistaina sinä, minä ja padel!"
"kun Nella syntyi Nella sai viideltä eri firmalta kOssillisen vOOtteita"
Miksiköhän jokaisessa mainoksessa lähes yksinomaan mustaa musiikkia ja jokin ifin kappale kyllä hiukan ahdistava?
Vierailija kirjoitti:
Ilo kaukana kirjoitti:
Puuilon mainos..."tuutko hakeen?" En....tuun
Oot kuullut väärin, niin minäkin ensin, . Kunnes selvitin vastauksen.
-Tuutko hakeen?
-En... tuu.
No sepä olisikin varsinainen mainoslause, jos tuo väitteesi pitäisi paikkansa! Voisi jatkua vaikka että "Ai et tuu? Älä siis sinäkään tule Puuiloon!"
Puuilo ratsastaa nyt vanhalla mainosidealla, jota lyhentelee vaikeasti ymmärrettävään muotoon sen sijaan, että keksisi uuden idean. Tuo "En....tuun" on siis lyhennetty versio siitä, kun se jäärä sanoo joka asiaan ensin että "en", kunnes lopulta kuitenkin suostuu. Samoin tunnuslaulu on lyhennetty kestämään 2 sekuntia niin, että soi vain "Ei ku morjesta......" ja sitten alkaakin päälle pälätys. Nyt kannattaisi vain keksiä uusi mainosidea sen sijaan, että pätkitään alkuperäinen tunnistamattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
En nyt muista mikä merkki oli, mutta sanotaan vaikka canesten. "Canesten. Emätinpuikko emättimeen!"
Siis ei helvata! Sama kuin Jordan mainostaisi "Jordan. Hammasharja hampaiden harjaukseen!" "Electrolux. Imuri imuroimiseen!" "Philishave. Partakone parran ajelemiseen!"
Varmaan amerikkalaisia varten, että tietävät, mihin päähän se puikko kuuluu työntää :D
Joku hiivalääke (oliko Diflucan) on suun kautta otettava tabletti, mutta luulisi puikon kohdalla jo järjen sanovan, ettei sitä pidä syödä.
Eiks kaikki mainokset oo tylsiä, mie en ainakaan kato niitä, enkä ota mainospostia vastaan. Nykyään on niin helppoa katsoa netistä, mistä saa edullisesti tavaran tai hyödykkeen, jos jotain sattuu tarvitsemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka kuvittelee olevansa yhtä seksikäs boksereissa kuin pitsi stringeissä. Eipä kyllä oo. Musta olis ihan hirveetä jos naiset siirtys boksereihin. Nytkin monilla on mummiksia
Itse käytän pitsistringejä, enkä edes tunne niitä päälläni, mutta kauhistuttaa pelkkä ajatuskin miltä boxerit tuntuis päällä
Kaikesta sitä ihmiset nykyaikana kauhistuvatkin.
jos sul on jotain lässynlässynlässyn....oot täyden kympin tyyppi! Kuntokeskus Liikku radiossa...
Jos mua kehuttaisi täyden kympin tyypiksi, niin ainoa kommenttini tuohon olisi, että en mä niin halpa ole.
Maria Veitolan Storytel (vai bookbeat vai mikä lie) mainos. Jotenkin niiiiiin teennäistä lässytystä. Sitten hän on olevinaan jokin feministi mutta kirja vaatteiden shoppailun lopettamisesta on ihan että iik apua!!
Naked attraction Suomen juontajalla on ehkä maailman ärsyttävin ääni, mutta sehän ei hänen vikansa ole. Silti raskas mainos kuunnella ja ohjelmakin vaikuttaa niin älykkäältä.
Vierailija kirjoitti:
Ilo kaukana kirjoitti:
Puuilon mainos..."tuutko hakeen?" En....tuun
Oot kuullut väärin, niin minäkin ensin, . Kunnes selvitin vastauksen.
-Tuutko hakeen?
-En... tuu.
Eli mainos viestittää, että Puuilosta ei kannata lähteä mitään hakemaan. 😆
- Tuutko hakee?
- En tuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Magnumin mainokset, missä naiset lutkuttavat huulet aistikkaasti rullalla niitä jäätelöpuikkoja.
Minuakin ärsyttää nämä! Joitain vuosia sitten ne mainosten naiset suurinpiirtein kieriskelivät takkatulen edessä taljoilla ja voihkien maiskuttelivat niitä Magnumeitaan. Nykyään, kun tällaista pidetään junttina naisten esineellistämisenä, malliksi onkin otettu joku balettihameeseen ja miesten puvuntakkiin pukeutunut tanssahteleva kaljupää, mutta aina vaan on ne jäätelöä lussuttavat turpeat huulet ja suklaan raksahtelu. Arrrggh.....
Muutenkin tuo mielikuvan myyminen, että jäätelön tai suklaapatukan syöminen olisi joku tapahtuma jolle otetaan erikseen aikaa päivästä ja sitten nautiskellaan aistikkaasti ja hitaasti. Tosi kornia. Oikeasti se vaan työnnetään naamaan kovaa vauhtia sokerinhimoissaan muun touhun ohessa.
En itsekään tykkää noista mainoksista. Mutta minä kyllä syön suklaapatukkani rauhassa. En saa sen syömisestä mitään nautintoa, jos vedän sen jossain työpaikan taukohuoneessa tai tehden jotain muuta. Ei kaikki ole samanlaisia.
Minäkin mussutan suklaani ihan kotisohvalla rauhassa mutta en sentään mene puistoon viltin kanssa erikseen sitä varten haaveilemaan tms. :D
I'm only human afterallllllllll
ne vaihdevuosivaivat voivat olla tosi rasittavia, ei välttättä siinä nuoruutta haikailla.
En nyt muista mikä merkki oli, mutta sanotaan vaikka canesten. "Canesten. Emätinpuikko emättimeen!"
Siis ei helvata! Sama kuin Jordan mainostaisi "Jordan. Hammasharja hampaiden harjaukseen!" "Electrolux. Imuri imuroimiseen!" "Philishave. Partakone parran ajelemiseen!"