Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12372)

Vierailija
5361/12372 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupan mainos, jossa Kiti Kokkonen höpöttää ja kyselee bonuksista kaupan myyjältä. "Kaverille kyselen".

Vierailija
5362/12372 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mökille lähtijöitä.Poikalapsille riittäisi että lähdetään pitämään hauskaa eikä mitään lahjomista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5363/12372 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telian mökille-mainos herättää av-mammoissa tunteita, koska se osuu monelle liian lähelle totuutta. Teinit ei haluaisi lähteä mökille kun siellä on tylsää ja työleiri odottamassa. Oma ukko on samanlainen peruspena vaikka päikkäreillä tulee unelmoitua elokuvatähdistä.

Toki itselleen nauramaan pystyvät pitävät mainosta hauskana. Ne huumorintajuttomat ei.

5364/12372 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki radiomainokset, joissa on hah-hah-hauskoja tööttäysääniä. Autoillessa ketuttavia, jos ei muista ulkoa, missä mainoksessa niitä on. Erityisesti kaupunkiliikenteessä ajaessa joutunut pari kertaa miettimään, onko jollakulla jotain murheita, kun yllättäen kuulunut tööttäilyä ja sitten tajunnut että ei helvata se on mainoksesta.

Onneksi ei tarvitse mitään radioita kuunnella.

Vierailija
5365/12372 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuilon mainos jossa lopussa hoetaan "tuukko hakee" ja ääni vastaa "en tuu". Kuuntelin monesti kuulenko oikein ja kyllä se noin menee. Ainakin ovat osanneet tehneet ärsyttävän, mieleenjäävän sekä erilaisen mainoksen. 

Vierailija
5366/12372 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lähtijöitä mökille?

Vierailija
5367/12372 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille lähtijöitä - se kyllästyneen oloinen nainen siinä etupenkillä ei voi itse huutaa kakaroitaan kyytiin, vaikka on senpuoleisen ikkunan puolella autossa. Ennemmin vetää naamansa norsunwatulle  kun mies yrittää. Miksei suksisi autosta wadelmaan ja päästäisi miesparan yksinään mökille relaamaan, ilman tyrannivaimoa ja - kakruja?

Vierailija
5368/12372 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

latte mainos jossa äärettömän ärsyttävä autotune mongerrus!!!

Vierailija
5369/12372 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jo moneen kertaan mainittu mutta sanon silti. Telian onko lähtijöitä mökille

Kaiken kaikkiaan yksi maailmanhistorian kamalammista mainoksista.

Onneksi vaihdoin just kolme liittymää pois telialta.

Vierailija
5370/12372 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuilon mainos jossa lopussa hoetaan "tuukko hakee" ja ääni vastaa "en tuu". Kuuntelin monesti kuulenko oikein ja kyllä se noin menee. Ainakin ovat osanneet tehneet ärsyttävän, mieleenjäävän sekä erilaisen mainoksen. 

Se on "En... Tuun".

Vierailija
5371/12372 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telian mökille-mainos herättää av-mammoissa tunteita, koska se osuu monelle liian lähelle totuutta. Teinit ei haluaisi lähteä mökille kun siellä on tylsää ja työleiri odottamassa. Oma ukko on samanlainen peruspena vaikka päikkäreillä tulee unelmoitua elokuvatähdistä.

Toki itselleen nauramaan pystyvät pitävät mainosta hauskana. Ne huumorintajuttomat ei.

Ai jaa. Taas tyyppi, joka määrittelee hauskan oman huumorintajunsa perusteella. Mistä teitä riittää?

Mä nauran mm. tilannekomiikalle ja pidän itseäni varsin huumorintajuisena. Olen myös saanut palautetta, että olen hauska seuraihminen. En siltikään naura mainokselle, jossa vähemmän hauska mieshenkilö vääntelee leukojaan muka hauskasti artikuloiden.

Vierailija
5372/12372 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottava: "Koska MINÄ haluan."

Voiko enää itsekkäämpää ja piittaamattomampaa öykkäröintiä ollakaan?

Pikkulapset oppii hyvinkin pian matkimaan tuota typerää lausetta, ja huomaamatta siitä tulee asennekasvatusta herkkiin mieliin. Tuo pitäisi kieltää egoismiin manipuloivana agitaationa.

Ainakaan en käytä kyseisen yrityksen palveluja.

Vierailija
5373/12372 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä kyllä naurattaa enemmän naaman vääntelyä hieman älykkäämpi huumori, mutta kukin tavallaan.

Vierailija
5374/12372 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mäkkärin mainos jossa se polkupyörän kanssa pyöräilevä muija pysähtyy ja alkaa väkisin työntää penkillä istuvan naamaan mäkkärin sapuskaa hokien dippaa haukkaa🤬🤮🤬🤮🤬

Mä kans en tajua tätä ollenkaan. Joku randomi tulee pilaamaan toisen ruokahetken, ja sen pitäisi mainostaa mäkkäri safkaa?

Vierailija
5375/12372 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5376/12372 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-kaupan mainos, jossa Kiti Kokkonen höpöttää ja kyselee bonuksista kaupan myyjältä. "Kaverille kyselen".

Jep. Just tämä. Tällä hetkellä on monta ällöttävää mainosta, just tuo telia ja minä haluan esim, mutta itsellä tämä on kyllä vetänyt pohjat. Juu, kaverille kyselen, aivan varmasti. Ja sitten Kiti nyökyttelee kuin vähä- äl yinen. "Näin minäkin ajattelin mutta ei se mene perille", eli heittäydytään tyhmäksi ja sitten vielä negaatio päälle. Ja varsinkin kun tuo "oma plussa" on pelkkä k-ryhmän yritys hyödyntää metadataa entistä tehokkaammin. Kuka pöljä uskoo että kauppias hyvää hyvyyttään räätälöi just sulle sopivia tarjouksia, niin että sinä hyödyt. 😭 No, ehkä kiti uskoo, ainakin silmät pyöreänä nyökyttelee siihen malliin. Mainoksen myötä meni maku plussan lisäksi myös Kokkoseen.

Vierailija
5377/12372 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuilo rautalangasta: se "en tuu-tuun"-mies on semmonen tavan jörrikkä, joka ei paljoa mainoksista perusta, mutta loppua kohden alkavat mainostetut edut olemaan niin ylivoimaisen hyviä, että vastarannankiiskenkin kelkka kääntyy.

Vierailija
5378/12372 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti gb:n jäätelömainokset. Olen systemaattisesti boikotoinut ko. firman jäätelöitä ärsyttävien mainosten vuoksi. Ja kaikki tuotteet, jotka ovat "syntisen" hyviä, menevät boikottiin.

Vierailija
5379/12372 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyttävät lapset mainoksissa on karseita. Ärsyttävin tällä hetkellä on se

Kesä alkaa koolla -lässytys. Sitä ei kerta kaikkiaan pysty kuuntelemaan.

Vierailija
5380/12372 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ale on rea kesä on sommaren, Ikeassa on nyt kesäale. Aaaaargh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme