Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12371)
TV5:llä tuli eilen vastaan joku Sydänmerkkituotteiden mainos:
Toimii sulla pakki. Laadukas on kakki
Ihan kauhea renkutus.
Kaikkein ärsyttävin mainos on se Sointu Borgin "Röyhkeästi rohkea" 🤮
Kiroilee ja muutenkin tosi törkeää ja epäasiallista käytöstä (haluaa haistattaa kaikella ja kaikille). Siis täh? Aikuinen ihminen.... Käytös siinä mainoksessa kuin jonkin huonosti kasvatetun teinin 😱 Seinien raapiminen kynsillä, tuolilla epäaikuismaisesti istuminen...
Ja tämäkin nousi julkisuuteen käyttämällä veljensä autismia hyväkseen. Ihan sairaan tyyppi
Tiedän että kaapista tulo on joillekin miehille edelleenkin vaikeaa, mutta kannustan silti sen tekemään. Miksikö sanon tämän? Siksi että tiedän varmuudella että jokainen misogynistinen mies joka arvostelee naisten ulkonäköä ei ole tietenkään hetero. Ja tiedoksesi että IHAN yhtä paljon olen nähnyt miehiä joilla on huono/vanhentunut iho 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Op:n matkavakuutusmainos. Myötähäpeä.
Minusta se on hauska mainos 😎
Kotipizzan kanagyros mainos. Oikeanpuoleinen mies kokovalkoisissa, mistä tuttu? Joku näyttelijä?
Tällä hetkellä Lidlin mainos, jossa on se plösö henkilö, jonka sukupuolta on vaikea tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä Lidlin mainos, jossa on se plösö henkilö, jonka sukupuolta on vaikea tunnistaa.
Nämä Lidlin tämän kesän mainoksethan on hauskoja ja hyvin tehtyjä. Tämä plösö
henkilö on oikea näyttelijä ja sen huomaa.
"Mul on hirrrveee nälkä."
Tätä Salen mainosta on tullut jo puolitoista vuotta, että voiskohan levy jo vaihtua?
Mainosten kuuluu herättää huomiota, jäädä mieleen ja jopa ärsyttää. Nyt Schindlerin listaa katsoessa huomasin mitä sanaa Jula-liikkeen mainoksen naisen karjaisu muistuttaa! Toki muutenkaan mainos ei houkuttele ko liikkeeseen ostoksille
Vierailija kirjoitti:
"Mul on hirrrveee nälkä."
Tätä Salen mainosta on tullut jo puolitoista vuotta, että voiskohan levy jo vaihtua?
Mun mielestä se on paras. Kaverin tokaisu on niin toden tuntuinen ja neito kun odottaa kosintaa... Luulisin.
No se "mäkin" mainos -dippaa ja haukkaa -ketsupit pitkin naamaan .
Vie viimeisetkin ruokahalut.🤮
Kyllä ylivoimaisesti ärsyttävin on edelleen S-marketin mainoskampanja, joka vain jatkuuuuuuuuuuuu. Kun se di-di-ding ja seuraavaksi Taneli Mäkelän ääni kysyy, että miltäs se teidän tiistai-aamupäivä maistuu, lyön telkkarin mutelle.
Nykyään mainosten mukaan aku ankkaakin Suomessa lukee joku ruskea aasialaisen näköinen ipana suomalaisten lasten sijaan. Fazerin karkit on suunnattu afropäille. Ja väestönvaihtopuheet olivat muka pelkkää huuhaata lol.
Tähän kantasuomalaisten poistamiseen mainoksista(tai useampi kiintiötumma mukana) kiinnittää huomiota mainoksissa mitkä ovat suomalaisen firman tekemiä.
KAAALIMATO
Ei pysty tuon takia enää kuuntelemaan edes Radio Rockia.
Junttien other danish guy kalsarihokema "hyvää kesää"
No se kalsarimainos. Miesten. Se musiikki saa savun nousemaan korvista. 😡
Mäkkäriboikotti jatkuu hyvillä mielin. Pyöräilijä tunkee paskaisilla käsillään nugettia ventovieraan suuhun ja toisessa mainoksessa happymealia tilaavan perheen pikkulapsi inttää takapenkillä Mulle kirja. Kirja kirja kirja..
Ei ole vissiin käytöstavoilla kyseisen firman mainostoimistoa siunattu.
Telia mainos jossa kakaramainen kiekukaula rääkyy penskojaan autoon. Ne ilmeet, huohh!
VR:n pysyvästi lasktetut hinnat. Nyt etenki ku junalippujen hinnat on pilvissä, ni toi mainos ärsyttää tosissaan.