Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12377)

Vierailija
5141/12377 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se föönätty pikkupoika.

Oisko ollu joku s mainos.

Vierailija
5142/12377 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"ONKO MÖKILLE LÄHTIJÖITÄ??" hemmetti kun tulee 20 x päivässä tää sama mainos, mielessäni mäjäytän sitä äijää pläsiin.

Se huutaa, että onko lähtijöitä mökille.

Eihän siinä mitään, mutta kun tätä tulee nyt koko kesän joka ikisellä mainostauolla, jopa kahdesti mainostauon aikana. Huokaus. Mistähän meitä taas rangaistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5143/12377 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin transfobinen mainos

enpä oo huomannu, mikä mainos?

Vierailija
5144/12377 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"ONKO MÖKILLE LÄHTIJÖITÄ??" hemmetti kun tulee 20 x päivässä tää sama mainos, mielessäni mäjäytän sitä äijää pläsiin.

Ja sen hemmetin isoon suuaukkoon sais tunkee muutamankin Telian tuotteen!

Onpa taas fantasiat.

Vierailija
5145/12377 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin nälkä. Mutta jos alan syömään, saan kauheat vihat niskaan.

5146/12377 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kukaan mainoksen maksajista ajatellut kuinka moni potentiaalinen asiakas ei suin surminkaan osta kyseistä tuotetta sen idioottimaisen mainoksen vuoksi.itse olen laittanut monet firmat boikottiin lopuksi ikää!

Illi

Vierailija
5147/12377 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodoran "koska mä haluan", yöks.

Telian mökkijuttu.

Vierailija
5148/12377 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Foodoran "koska mä haluan", yöks.

Telian mökkijuttu.

Oletko itse siis jonkun muun kontrolloitavana?

Vierailija
5149/12377 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä enää mene mihinkään kauppaan. Koska mä haluan!!!!!!!!!

Vierailija
5150/12377 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-marketin mainos, minkä muutkin ovat maininneet, on saanut minut boikotoimaan jo koko lähikauppaani, menen mieluummin pari kilometriä kävellen lähi-Alepaan. Todella kammottavaa yrittää söpöllä lapsella, jolla todella ärsyttävä ääni ja puhetapa, saada kalasteltua asiakkaita, enemmän niitä häviää tuollaisen kautta. Youtubessa siis tuohon olen musiikkia kuunnellessani törmännyt päivittäin kymmeniä kertoja jo viikkoja, mainos aina se pitkä, ei saa ohitettua ilman adblockeja.

Pahin mainos mitä voi olla. Kesä alkaa koolla. Sen äänestä ei saa kunnolla edes selvää. Söpö, joopajoo..

Ja sit se hookooo.

5151/12377 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-ryhmän nariseva pentu on tullut telkkariinkin.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5152/12377 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bonaqua-mainos yritetään vedota tavallisiin 60-vuotiaisiin Markkuihin.

siinä näytetään että äijät voi juoda oluen sijasta vettä

Vierailija
5153/12377 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. Pistän TV:n AINA äänettömälle kun tulee mainoskatko. Ihan kuin nykyajan mainokset olisivat jotenkin ylienergistä mölinää (tai sitten olen itse tullut herkemmäksi). Joskus aikoinaan tykkäsin peräti joistakin mainoksista. Olivat hauskoja tai soi vaikka joku kiva musiikki. Kerran yhden automainoksen musiikkia yritin peräti etsiä. (Ei onnannut, oli silloin vähän netti ym teknologiat nihkeämpiä kuin nyt.)

Vierailija
5154/12377 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustin ja Mirrin "pride" mainos jossa koira ja kissa puettu ns. Tom of Finland henkisesti. Olkaa hyvä ihmiset ja jättääkää luontokappaleet tämän ulkopuolelle.

Vierailija
5155/12377 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Hesburgerin mainokset ovat kaikki helvetin mukahauskoja. Eniten v.tuttaa se "mmmmmm mä halloummii sua". Hyi helvetti alkaa oksettamaan kun kuulee sen vastenmielisen äänen.

Tähän väliin tulee majoneesia -mainokset oli hyviä. Mutta tämä viimeisin radiomainos, jossa kimittää se lespaava mies, on kamala. On muuten sama ääninäyttelijä joka kiekui hammaslääkärinä joka tarvitsee erityisen hyvää hammashoitoa. Ihan järjettömän hirveä ääni ja puhetapa.

Säälin ihmisiä, joiden itsetunnon olet romuttanut heidän äänensä vuoksi.

Vierailija
5156/12377 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustin ja Mirrin "pride" mainos jossa koira ja kissa puettu ns. Tom of Finland henkisesti. Olkaa hyvä ihmiset ja jättääkää luontokappaleet tämän ulkopuolelle.

Olen samaa mieltä ettei eläimiä tarvi sotkea tähän, mutta ovatko homot sitten mielestäsi luonnottomia? Mistä he sitten tulivat?

Vierailija
5157/12377 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Hesburgerin mainokset ovat kaikki helvetin mukahauskoja. Eniten v.tuttaa se "mmmmmm mä halloummii sua". Hyi helvetti alkaa oksettamaan kun kuulee sen vastenmielisen äänen.

Tähän väliin tulee majoneesia -mainokset oli hyviä. Mutta tämä viimeisin radiomainos, jossa kimittää se lespaava mies, on kamala. On muuten sama ääninäyttelijä joka kiekui hammaslääkärinä joka tarvitsee erityisen hyvää hammashoitoa. Ihan järjettömän hirveä ääni ja puhetapa.

Säälin ihmisiä, joiden itsetunnon olet romuttanut heidän äänensä vuoksi.

Tässä sen taas näkee, että moralisoidaan foodoran mainoksen itsekkyyttä, mutta sitten tällainen haukkuminen on ihan ok.

Vierailija
5158/12377 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettekö kuulovammaisellekin sanomaan, että hyi helvetti sä kuulostat hirveeltä?

Vierailija
5159/12377 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, täällä on sellaista porukkaa että minun ei tarvitse todellakaan häpeillä luennolla syömistäni!

Vierailija
5160/12377 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuc-suolakeksimainos, missä muija nostaa jalkaansa kuin tolppaan kuseva koira. Fairyn kaikki mainokset kun niitä tulee joka välissä. Fairy sinänsä on hyvä tiskiaine.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan