Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12900)
Love Island ärsyttää ylivoimaisesti eniten. Ei kiinnosta tuollaiset ohjelmat, mutta mainoksessa ärsyttää sen juontajan stailaus, kun hän muistuttaa lasta, joka on meikattu ja laitettu aikuisen näköiseksi.
Nyt pitäisi nähdä se mainos ja oikein analysoida, että mikä muu siinä niin ärsyttää, mutta kauhea on.
Hyvänä kakkosena se Foodora. Itsekkyyden sijaan heidän kannattaisi varmaan keskittyä viestimään kuinka he työllistävät ja antavat monelle mahdollisuuden kustantaa itse oma elämä.
Vierailija kirjoitti:
(En katso lainkaan TV:tä enkä kuuntele radiosta mainoksia, mutta välillä kuulen jonkun mainoksen alun YouTube-videon lomassa.)
En tiedä, onko se S-marketin mainos, jossa NARISEVA KAKARA kertoo jotain. Ei kyllä lisäis mun ostoshaluja. Mikähän on ideana käyttää narisevaa henkilöä, narinasta tulee mieleen heikko luonne... Ai niin, onko srkin S-ryhmän, jossa näytetään litran tetrapakkausta samalla, kun mies "munattomalla" äänellä toteaa jotain? Mikä psykologia tässä on, "luuseri (sydän) luuseri"?
Millainen se voittajia sisältävä mainos olisi? Joku Bull Mentula rutistaa sen mairotölkin rikki ja huutaa, että "miehille, joilla on munaa!"???
Nyt alkoi pyörimään päässä fiktiivisiä munamainontaa...
Rakas hammaslääkäri..s.tana lääkäri veistelee puueläimii...
- Mikä on maailman homoin nimi?
- P ut1n 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(En katso lainkaan TV:tä enkä kuuntele radiosta mainoksia, mutta välillä kuulen jonkun mainoksen alun YouTube-videon lomassa.)
En tiedä, onko se S-marketin mainos, jossa NARISEVA KAKARA kertoo jotain. Ei kyllä lisäis mun ostoshaluja. Mikähän on ideana käyttää narisevaa henkilöä, narinasta tulee mieleen heikko luonne... Ai niin, onko sekin S-ryhmän, jossa näytetään litran tetrapakkausta samalla, kun mies "munattomalla" äänellä toteaa jotain? Mikä psykologia tässä on, "luuseri (sydän) luuseri"?
Ehkä S-ryhmä on (asiakkaiden ostoskäyttäytymisen tarkan seurannan myötä) todennut, että sen suurin asiakaskunta on reppanat. Heille sitten tarjotaan mainoksia, joihin vain reppana voi samaistua, luulen.
Tämä!!! Just ton takia, toimin mieluummin aina old school käteisellä. En nimittäin halua että mut analysoidaan ihmisenä ostoksen perusteella. Koskee s ja k mafiaa.
Ei mulla muuta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko se S-marketin mainos, jossa NARISEVA KAKARA kertoo jotain. Ei kyllä lisäis mun ostoshaluja. Mikähän on ideana käyttää narisevaa henkilöä, narinasta tulee mieleen heikko luonne... Ai niin, onko sekin S-ryhmän, jossa näytetään litran tetrapakkausta samalla, kun mies "munattomalla" äänellä toteaa jotain? Mikä psykologia tässä on, "luuseri (sydän) luuseri"?
Ehkä S-ryhmä on (asiakkaiden ostoskäyttäytymisen tarkan seurannan myötä) todennut, että sen suurin asiakaskunta on reppanat. Heille sitten tarjotaan mainoksia, joihin vain reppana voi samaistua, luulen.
Tämä!!! Just ton takia, toimin mieluummin aina old school käteisellä. En nimittäin halua että mut analysoidaan ihmisenä ostoksen perusteella. Koskee s ja k mafiaa.
*ostoskäyttäytymisen, korjaan. Sanahirviö sitä paitsi
Mielikuvamainonta on menettänyt merkityksensä, lähinnä ärsyttää katsojia.
Kunnon informatiiviset, siis kunnon tarjouksia, missä selkeästi hinnat esillä ovat tätä päivää.
Hinta on nyt oleellisin asia, eikä *kesä alkaa koolla* turhaa lässytystä, ei houkuttele ketään
K-kauppaan.
Hyviä, selkeitä hinta esillä tarjouksia kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on ihan ookoo, ja ekalla kerralla jopa hauska. Lääkäri veistelee elukoita, koska ihmiset hoitaa liian hyvin hampaitaan eivätkä tartte hammaslääkärin palveluita.
Voisin tosin kuvitella, ettei se kallispalkkainen lääkäri viitsisi tyhjänpanttina istua siellä hoitohuoneessaan, jos varauskirja on tyhjä. Varmaan löytyisi mieluummin vaikkapa veneilemästä tai mökkeilemästä kuin työpaikalta. Tai sitten sillä on asiakkaita, mutta vain normaalia vähemmän, ja siksi luppoaikaa töissä.
Kirka pitäisi jo jättää rauhaan. S-marketin mainokset ärsyttää kaikki. Lidlin vakoojamummo paras pitkään aikaan.
Laita hyttys vapaalle -hoilotusmainos.
Ikävä fiilis tulee lähes kaikista hoilotusmainoksista.
Myös ne laulavat patukat ottaa kunnolla hermoon.
Vierailija kirjoitti:
Carglassin mies jännittää ihan hirveästi silti on halunnut mainokseen. Vähän säälittäväkin.
Ahdistunut autolasien korjaaja. Hävinnyt raukka jonkun vedon ja pakotettu mainokseen. Työkaverit nauraa kulisseissa.
🇺🇦🇮🇱
Se, jossa kaksi naista istuu kaikessa rauhassa puiston penkillä syömässä sipsejä ja sitten joku militantilta feministiltä kuulostava nainen kaahaa siihen pyörällä, työntää hanskakädellä sipsiä väkisin toisen suuhun ja huutaa: "DIPPAA, HAUKKAA!"
Mitä hemmettiä? Mitä mä en ymmärrä? Mä olisin ainakin ihan kauhuissani tuollaisessa tilanteessa. Missä vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on ihan ookoo, ja ekalla kerralla jopa hauska. Lääkäri veistelee elukoita, koska ihmiset hoitaa liian hyvin hampaitaan eivätkä tartte hammaslääkärin palveluita.
Voisin tosin kuvitella, ettei se kallispalkkainen lääkäri viitsisi tyhjänpanttina istua siellä hoitohuoneessaan, jos varauskirja on tyhjä. Varmaan löytyisi mieluummin vaikkapa veneilemästä tai mökkeilemästä kuin työpaikalta. Tai sitten sillä on asiakkaita, mutta vain normaalia vähemmän, ja siksi luppoaikaa töissä.
Siinä on myös yllätysefekti, kun lääkäri ottaa maskin pois ja puhaltaa (oletetun) potilaan kasvoille, mitä ei tietenkään saisi tehdä. Sitten kamera siirtyy puueläimeen, jota lekuri veisteli.
Vierailija kirjoitti:
Se, jossa kaksi naista istuu kaikessa rauhassa puiston penkillä syömässä sipsejä ja sitten joku militantilta feministiltä kuulostava nainen kaahaa siihen pyörällä, työntää hanskakädellä sipsiä väkisin toisen suuhun ja huutaa: "DIPPAA, HAUKKAA!"
Mitä hemmettiä? Mitä mä en ymmärrä? Mä olisin ainakin ihan kauhuissani tuollaisessa tilanteessa. Missä vitsi?
Siinä joo turvallinen tila rikkoutui...
Vierailija kirjoitti:
Telian mainos jossa ratsastetaan suomalaisuudella vaikka kyseessä monikansallinen yhtiö. Toinen ärsyttävä on myös Telian mainos jossa Telian asiakas saa värikkään jättijäätelön kioskilta kun muut asiakkaat joutuvat tyytymään pieneen ja ankeaan valkoiseen jäätelöön.
Pätkiikö elisan laajakaista vai mikä kiukuttaa?
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Carglassin mies jännittää ihan hirveästi silti on halunnut mainokseen. Vähän säälittäväkin.
Ahdistunut autolasien korjaaja. Hävinnyt raukka jonkun vedon ja pakotettu mainokseen. Työkaverit nauraa kulisseissa.
Keksisitkö vielä jotain millä pilkata häntä? Joo, ei mikään mallisuoritus, mutta parhaansa yrittää kun ei muuta voi.
Jätski alkaa jiillä, lähiruoka alkaa ällällä, kesä alkaa koolla. Ärsyttävä ipana, vaikka eihän se sen vika oo että tollasta laitettu sanomaan mahdollisimman ärsyttävästi..hyi. Jää päähän aina ja rupeaa ketuttamaan se "ÄLLÄLLÄ" kun se soi päässä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on McDonaldsin mainos ja ne syö nugetteja siinä. Mutta joo, on rasittava mainos.
Bon Aquan mainos, missä nainen pullon juotuaan saa hepulin ja sitten retkahtaa levolle, ilmeillen velmusti. Mietin että mitäs tämä nyt on. Mutta nainenhan käyttäytyy kuin häntä olisi pantu oikein kunnolla. Joten mainos A-luokkaa.
Ehkä jotkut tekee huumoria itselleen; kohteet, tavalliset tollot, eivät ymmärrä olevansa pilkan kohteena.