Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12900)

4461/12900 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhä enemmän Kalannäköiseksi itsensä operoittanut Veronika Verho jonkun pano-ohjelman mainoksessa, koko mainos🤮

Tämä on niin totta. Olin todella hämmästynyt, kun se söpö sohvaperunamies alkoi olla Veronikan kanssa. Juuri tuollainen kuukasvo, tatuoitu, joka aina itkee veskissä. Ihan outo. Kovin leuhkan oloinen.

Vierailija
4462/12900 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodora. Koska MINÄ haluan. Itsekkäille k*sipäille kuten aloituksen red bull mutta vielä pahempi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4463/12900 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras mainos pitkään aikaan. Lapsi on oma itsensä ja niin positiivinen. Tätä on kiva katsoa. Ei aina tarvitse olla negatiivinen asenne.

Niin mikä mainos. Kauheen vaikeeta ruveta arvailemaan.

No varmaankin se K-ryhmän mainos, missä ÄRSYTTÄVÄ ipana lässyttää ÄRSYTTÄVÄLLÄ äänellä että "Miksi kesällä kaikki alkaa K:lla."

Aaaaargh! Pää räjähtää kun sen ipanan lässytys on niin v*ttuperk*ele AAAAARGH!!!!

Vierailija
4464/12900 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti vaihtaa kanavaa, kun mä en voinut sietää sitä mainosta, jossa palohälytin soi.

Christoffer Strandbergin ohjelmaa siinä mainostettiin.

Olikohan se Foodoran mainos, jossa ovikello soi, niin sekin ottaa samallalailla hermoon ja koirakin menee sekaisin siitä mainoksesta.

Noi hälyttävät äänet pitäisi kieltää mainoksista.

Joku naapurissakin voi tulkita niitä ääniä väärin, eli ei ole turvallista leikkiä niillä äänillä.

Vierailija
4465/12900 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Valion ja Fazerin mainoksissa on afropäitä? Nämä mainokset on suunnattu kotimaahan eli suomalaisille joten miksi pelkästään afrikkalaiset maiskuttamassa? 90% muun maailman mainoksista on ruskeita/aasialaisia etnisiä, haluaisin edes omassa kotimaassani nähdä omaa kansaani mainoksissa. 

Olisiko suklaa-ja laktrissamainoksissa ihan ok afropäät?

Vierailija
4466/12900 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Foodora. Koska MINÄ haluan. Itsekkäille k*sipäille kuten aloituksen red bull mutta vielä pahempi!

Koska MINÄ niin haluan, olenhan henkisesti uhmaikäisen 5-vuotiaan tasolla...

Vierailija
4467/12900 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman uusimmat mainosversiot. Ei tarvitse edes perustella.

Videomainoksen laatiminen. Miksi nainen esitetään aina yksinkertaisena?

Vierailija
4468/12900 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taneli taas vauhdissa: "tämä,ei ole pinaattiferapiirakka. Tämä on Santerin synttäriyllätys."

Hienoa. Mun synttiyllätys on... nivelrikko ja olematon työttömyyseläke.

Morjens vaan

Vierailija
4469/12900 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaaklaader. Eiköhän tuo jää onneksi vuoden tauolle tämän päivän jälkeen.

Vierailija
4470/12900 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love Islandin kertoja ääni. Pitäiskö sen jutuille nauraa?

Vierailija
4471/12900 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähitapiolan mainos, "KRYPTOT SULAA!!! pakko likvidoida, sunkin pitäis kyl sijottaa...." saa kaulavaltimon miltei ratkeemaan. 

Vierailija
4472/12900 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dippaa haukkaa dippaa haukkaa. Sitten se ärsyttävä Skoda penska!

Skoda-penskalla pahat mielessä?

Vierailija
4473/12900 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taneli taas vauhdissa: "tämä,ei ole pinaattiferapiirakka. Tämä on Santerin synttäriyllätys."

Hienoa. Mun synttiyllätys on... nivelrikko ja olematon työttömyyseläke.

Morjens vaan

Miehen ilmeestä päätellen "Tämä ei ole pinaattifetapiirakka. Tämä on Santerin sydänkohtaus"

Vierailija
4474/12900 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mainokset ärsyttää ja eritoten sellaiset, jossa tanssitaan kun ei ole muuta keksitty. Ihan ihme idiotismia. Meillä menee ääni mutelle heti mainosten alettua

4475/12900 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uusi, jossa on vain jotain oransseja kalvoja tai sisäpmyksiä, joiden seassa tummaihoinen ihrakasanainen on alasti. Lopussa lukee sekunnin murto-osan ajan jotain Mylly.

Vierailija
4476/12900 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaine nousee kun se pieni pallo MOI-operaattorin mainoksessa kimittää ja ruskea psk-kasa öröhtelee jotakin vastauksia.

Vierailija
4477/12900 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisuja seuranneena Tonybet. Sehän on heikkolahjaisten petkuttamista kun tarkkaan väitteitä kuuntelee. Saman miehen ääni on monessa muussakin mainoksessa.

Vierailija
4478/12900 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

(En katso lainkaan TV:tä enkä kuuntele radiosta mainoksia, mutta välillä kuulen jonkun mainoksen alun YouTube-videon lomassa.)

En tiedä, onko se S-marketin mainos, jossa NARISEVA KAKARA kertoo jotain. Ei kyllä lisäis mun ostoshaluja. Mikähän on ideana käyttää narisevaa henkilöä, narinasta tulee mieleen heikko luonne... Ai niin, onko srkin S-ryhmän, jossa näytetään litran tetrapakkausta samalla, kun mies "munattomalla" äänellä toteaa jotain? Mikä psykologia tässä on, "luuseri (sydän) luuseri"?

Vierailija
4479/12900 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(En katso lainkaan TV:tä enkä kuuntele radiosta mainoksia, mutta välillä kuulen jonkun mainoksen alun YouTube-videon lomassa.)

En tiedä, onko se S-marketin mainos, jossa NARISEVA KAKARA kertoo jotain. Ei kyllä lisäis mun ostoshaluja. Mikähän on ideana käyttää narisevaa henkilöä, narinasta tulee mieleen heikko luonne... Ai niin, onko sekin S-ryhmän, jossa näytetään litran tetrapakkausta samalla, kun mies "munattomalla" äänellä toteaa jotain? Mikä psykologia tässä on, "luuseri (sydän) luuseri"?

Ehkä S-ryhmä on (asiakkaiden ostoskäyttäytymisen tarkan seurannan myötä) todennut, että sen suurin asiakaskunta on reppanat. Heille sitten tarjotaan mainoksia, joihin vain reppana voi samaistua, luulen.

Vierailija
4480/12900 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen sellaiset sanat, kuin monopoli ja woke... Onko S-ryhmä tehnyt miesten munattomuudesta parodian? Ja lapsista myös. _Kierot sittiäiset_ 💚

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi