Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12900)
Mtv3:n tulevien ohjelmien ennakkomainokset. Tyrkytys alkaa viikkoja ennen ensimmäistä jaksoa joka mainostauolla.No, tiedänpä, ettei varmasti tule katsottua.
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi kirjoitti:
Niin, ja moneen kertaan sanottu koon mainos. Oi miksi?! Joku pikkuvekara joka kuulostaa narisevalta ovelta miettii että kinuskikakku alkaa koolla, kesä alkaa koolla, grillaus alkaa koolla. Ei. Ei herranjesta. V*un týhmä se alkaa geellä! Geellä!!
Toinen: Ifolor. Vekarat kirkuu mielenvíkasesti "ÄiTi!!!" Ja muutenkin vähän huono idea sössöttää että äiti on maailman tärkein ja äidiltä saa aina rakkautta kun justii nyt Suomessaki mietitään että äiti ja isä pitäs saada samanarvosiks tai silleen. Että hyvä Ifolor. 👏
Mahdat olla tyyppi joka inhoaa lapsiperheitä?
Mielestäni mainokset joissa on lapsia ovat aika symppiksiä.
Mulla on 3 lasta ja olen tosi lapsirakas mutta en voi sietää sitä k kauppojen mainosta, ärsyttävä märisijä se lapsi.
- eri
Ihan kaikki mainokset!! Huudetaan kuin ihmiset olisivat vajaaälyisiä!
K -kaupan pentu ruma ja näyttää vanhalta alalta 😤754
Ikean pitkässä mainoksessa Kiti Kokkonen joka puhuu
Ruma pentu mistä on lötyntkin K - kaupan mainokseen ..😵💫
auttaa vähän, If auttaa paljon...
Kerrassaan kamala! En ainakaan Ifin mainoksia tule ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
auttaa vähän, If auttaa paljon...
Kerrassaan kamala! En ainakaan Ifin mainoksia tule ostamaan.
Kummallisen näköinen se tyyppi, joka seistä möllöttää hetken aikaa oven suussa katsomassa, kun talon putket vähän vuotaa. Sit hiippailee siitä pois ja meinaa mielessään, että kyllä kai joku muu hoitaa ongelman.
Mukasöpöilevät ja lässyttävällä äänellä puhuvat lapset, "mistä ruoka tulee..." ja nyt etenkin tämä K-kaupan mainos, jossa kaikki alkaa k-kirjaimella jne. Harva lapsi normaalisti puhuu noin teennäisen lässyttäen.
Nynnynnyy pyönystä kodeista ja syyristä sydämistä nynyny
Olettepa inhottavia ihmisiä te, jotka pilkkaatte lapsen ulkonäköä. Mainos kyllä on tyhmä. Ei ole lapsen vika, jos mainosporukka on hänet tuommoiseksi stailannut.
Vaihda hyttysvapaaallleeeeeh. Et muista miksi inisiiii, miksi inisiiii
Auringon sä teet. Auringonsäteet
Ihan Grammy-voittajamateriaalia nää mainosveisut! Niin kamalat mainokset etten edes muista mainostettavien tuotteiden nimiä
Ilmeisesti täällä on jo mainittukin: "Sunkin pitäs kyllä sijottaa." Argh.
Hävettää kaikki missä soi heavy ja leijonat karjuu, kun kyse on kuitenkin vaan pojista luistelemassa
Mita tanaan syotaisiin? Se huonolla suomenkielellä sönköttävä äijä joka kertoo miten tehdään joku pizzapohja... Olevinaan muka niin symppis mutta itselläni tekee pahaa se että miten väärin ääntää suomea.
VAGISAN-MILF ON NIIN KUUMA PUUMA
Mainosten toisto ärsyttää eniten. Mitä enemmän mainoskanava sitä kilpaillumpi hinta mainosminuutilla ja sitä pidemmät mainoskatkot. Noiden mainoskamavien katsominen on todella raskasta. Toisaalta ei noitten suoratoistopaöveluidenkaan tarjonta ihmeellistä ole. Yleensä päädyn katsomaan YLEn ohjelmaa. Toivottavasti sellainen on jatkossakin.
Monessa mainoksessa ja spiikkauksissa on keinotekoinen sanojen painotus. Suomessa paino laitetaan sanan ensimmäiselle tavulle, siis sanan alkuun. Näissä keinotekoisissa sensijaan paino on sanan lopulla ja sen jälkeen puhujalta ihan kun loppuisi henki. Tämä ärsyttää minua.
Miksei voida puhua normaalisti?