Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12900)
Vierailija kirjoitti:
K-markettien valehtelukampanja. Eipä oo mulle tullut pahvista kruunua päähän, ei ilmaa fillariin, ei ole kauppias järjestänyt mulle kotikutsuja, ei tarjoutunut kaveriksi mihinkään tai ollenkaan, eikä ole kauppa ollut kylän keskus ja kohtauspaikka eikä disko tai muukaan menomesta. Onpahan vain pien lähikauppa josta saa tavallisesti ostaa tuotteita kuten muistaki kaupoista.
Mikäli vielä on k-market paikkakunnalla. Pienemmistä kaupungeista cittari ne söi pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kysellet ennenkin tätä ja kysyn taas samaa. Tietääkö joku ketä nämä ihmiset ovat jotka näissä mainoksissa esiintyy? Toki niissä on joitakin tunnettuja näyttelijöitä mutta ihan tuntemattomia on joukko ja jotkut ihan ok esiintyjiä. Onko ne kadulta poimittuja vai keitä he ovat?
Kadulta, kuka halvemmalla lähtee ja haluaa esiintyä.
Casting palveluiden listoilta.
Vierailija kirjoitti:
Novelle tai joku vissymainos, se rääkyminen "RÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄ" järkyttävä!
Tämä on oikeasti aivan hirveä.
K-kauppaketju on kyllä järkyttävien mainosten mestari. Ensin kuunneltiin ja katseltiin ihmeellisesti molottavaa ja suuta jatkuvasti auki pitävää tekopirteää muijaa. Nyt on löydetty "ihana lapsonen", joka raakkuu hirveällä narisevalla äänellä. Aivan kuin karmaisevasti nariseva ovi. Korvat vuotavat verta sen narinan jäljiltä. Mistä ja minkä vuoksi on tällainen kakara löydetty ja vielä katsottu, että narisija on sopiva mainokseen? Televisio menee äänettömälle heti!
Eikö K-kauppaketju ymmärrä, että jos suuri osa ihmisistä laittaa äänen pois sen mainosten ajaksi, ei mainoksella ole juurikaan virkaa?
Verkkokaupan mainos, jossa hemmoteltu pikkupska rääkyy sähköskuutin perään! Hyi viddu. Korvilleen sietäs
K-kaupan äppi mainos missä Kiti Kokkonen tai joku samannäköinen kaverin puolesta kyselee että mites tää toimii. Ihankuin plussa kortti ja omien etujen käyttäminen olisi joku nolo asia.
Kaikki missä kiintiö gorilla
No se Julan mainos jossa joku Amatsonimuija komentaa hintelää miestään kauppaan kun se antaa väärän työkalun muijan kouraan.Arsyttävää toimintaa muka huumorilla.
Mäkkärin mainos. Katoaa jo aika kultainen nuoruus tms. Ja sitten roskat leviävät pitkin katuja ja kaikki kaatuu.
Ihan niinkuin ihminen haluaisi töihin mäkkäriin sen vuoksi.
Lähi-Tapiolan sijoitus, eiks se oo vakuutusyhtiö.
K-kauppojen/Citymarketin mainokset joissa ärsyttävä ääninen lapsi miettii miks aikuiset grillaa ja kesä alkaa koolla ja kesällä kaikki alkaa koolla.
Postin 'me välitämme'. Varmasti välitätte joo, mutta ette sitä postia perille.
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Tämä ei ole kylmä lidlin maksalaatikko.
Tämä on hetki jolloin sossu hakee kakarat pois.
Miltäs se teidän elämä maistuu?
Voittaja on kuitenkin Pinsiön taimiston radiomainos. Ei houkuttele menemään ostoksille kun on noin huono mainoskin.
Lidlin uusi Mission in possible-tyylinen mainos. Ne niiden grillitarinat hauskasta perheestä oli huippuja. Nyt taisi loppua paukut.
Mäkkärin mainos jossa pyöräilijä pysähtyy ja menee tunkemaan kananugettia penkillä istuvan henkilön dippiin ja suuhun "dippaa syö dippaa syö" tms mitä se nyt sanoikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärin mainos jossa pyöräilijä pysähtyy ja menee tunkemaan kananugettia penkillä istuvan henkilön dippiin ja suuhun "dippaa syö dippaa syö" tms mitä se nyt sanoikaan.
Olin just tulossa mainitsemaan tämän. Kuka näitä mainoksia oikein keksii kun pahenee vaan?!
Kadulta, kuka halvemmalla lähtee ja haluaa esiintyä.