Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12900)

Vierailija
4101/12900 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taneli Mäkelä on maailman ärsyttävin tyyppi ja S-ryhmä on maailman paskin kauppaketju.

Vierailija
4102/12900 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä Tanelissa niin ärsyttää? On tehnyt hyviä rooleja monessa elokuvassa ja sarjassa. Ja S-liikehän on se paras liike.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4103/12900 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs se Prisma-pomo, jolle kelpaa omat ideat, mutta pilkkaa ja väheksyy ja tylyttää sitä Seppoa siitä riippumatta, kuinka fiksuja ideoita tältä tulee. Jos Prismaa todella pyörittää tuollainen KUS-pää, niin ei huvita olla missään tekemisissä kaupan kanssa. Fiktiotahan tuo on, totta kai, mutta mitä hauskaa on johtajassa joka käyttäytyy kuin Oikotien mainosten kauhukuva.

Ne oikotien mainoksethan on ihan parhaita. Tässä on varmaan yritetty vähän jotain samaa, monestihan yrityksessä ruohonjuuritasolla on tietystä asioista parempi ymmärrys kuin johtoportaassa, mutta pomojen pitää kuitenkin aina saada tahtonsa läpi.

Vierailija
4104/12900 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkikartanon broilerimainokset ja se S**TANAN kukkopilli!!!!!!!!!!!!!!!

Se on Kariniemen mainos, ei Kokkikartanon.

Vierailija
4105/12900 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menei pikkasen ohi, mutta siinä isä korjasi pyörää ja sanoi vaimolle että laitan tähän nyt satulan. Pentu rääkyi taustalla ettei halua moista pyörää, haluaa määrätynlaisen skootterin. Noin niitä lapsia opetetaan käyttäytymään hyi hitto. Aioin tehdä siitä valituksen, mutta nyt sitä ei ole nyt näkynyt, enkä muista mikä firma.

Verkkokaupan mainokset on aina olleet semmoisia että on varmaan koko mainostoimisto hihitellyt idealle paperilla mutta ei se sitten oikeasti ihan toiminutkaan. Tässä ilmeisesti nyt pilkataan vähävaraisia vanhempia jotka yrittävät parhaansa ja penikka vaan rääkyy. Toimisi paremmin ehkäisyvälinemainoksena.

Vierailija
4106/12900 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä Tanelissa niin ärsyttää? On tehnyt hyviä rooleja monessa elokuvassa ja sarjassa. Ja S-liikehän on se paras liike.

Ärsyttää se omahyväinen tyyli kysyä mitenkä se teidän mikämilloinkin sujuu. Kun aivan varmasti mainosta katsoo moni ihminen, jolla ei suju kovinkaan hyvin, ei ole ihmisiä ympärillä vaikka heitä ehkä kaipaisi, ei ole oikein varaa ruokaankaan.

Olen miettinyt paljon miksi se onkin niin erityisen ärsyttävä. Jos samat sanat sanottaisiin toisella äänellä ja olemuksella, mainos saattaisi tuntua jopa empaattiselta. Siis saattaisi. En tiedä.

Minulle opetettiin lapsena ettei pidä kehuskella äänekkäästi omilla tavaroillaan ja asioillaan koska toisilla voi olla asiat huonommin. Että on hyvä tunnustella toisten tilannetta ja olla hienotunteinen.

Opetettiin myös että ruokaa tulee kunnioittaa sillä kaikilla ei ole tarpeeksi syötävää, ja ruoasta on hyvä olla kiitollinen silloin kun sitä saa. Vanhempani perustivat perheensä sodan aikana kun kaikesta oli pulaa.

Mainoksessa Taneli rehvastelee ja kysyy tunnottomalla tavalla, se siinä kai ärsyttää.

Näyttelijä henkilönä ei erityisemmin ärsyttänyt aikaisemmin, mutta nämä mainokset ovat saaneet minut suorastamaan inhoamaan häntä. Riittää jo minun mielestäni. Kaikilta on kysytty, Taneli.

Vierailija
4107/12900 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki ärsyttävät!!  Ei voi olla tyhmempää kuin mainokset TV:ssä ja radiossa!!

Vierailija
4108/12900 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää se omahyväinen tyyli kysyä mitenkä se teidän mikämilloinkin sujuu. Kun aivan varmasti mainosta katsoo moni ihminen, jolla ei suju kovinkaan hyvin, ei ole ihmisiä ympärillä vaikka heitä ehkä kaipaisi, ei ole oikein varaa ruokaankaan.

Olen miettinyt paljon miksi se onkin niin erityisen ärsyttävä. Jos samat sanat sanottaisiin toisella äänellä ja olemuksella, mainos saattaisi tuntua jopa empaattiselta. Siis saattaisi. En tiedä.

Minulle opetettiin lapsena ettei pidä kehuskella äänekkäästi omilla tavaroillaan ja asioillaan koska toisilla voi olla asiat huonommin. Että on hyvä tunnustella toisten tilannetta ja olla hienotunteinen.

Opetettiin myös että ruokaa tulee kunnioittaa sillä kaikilla ei ole tarpeeksi syötävää, ja ruoasta on hyvä olla kiitollinen silloin kun sitä saa. Vanhempani perustivat perheensä sodan aikana kun kaikesta oli pulaa.

Mainoksessa Taneli rehvastelee ja kysyy tunnottomalla tavalla, se siinä kai ärsyttää.

Näyttelijä henkilönä ei erityisemmin ärsyttänyt aikaisemmin, mutta nämä mainokset ovat saaneet minut suorastamaan inhoamaan häntä. Riittää jo minun mielestäni. Kaikilta on kysytty, Taneli.

Ja sitten se käsikirjoitus, "tämä ei ole grillimakkara" tms. Hölmö katsoja luuli että oli. Huonosti tehty mainos ja jos on tavoiteltu leveilyä, on onnistuttu.

Vierailija
4109/12900 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuilon vihaisella äänellä puhuva mies ja tuutko hakeen.

Vierailija
4110/12900 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa? Ei Taneli siinä mitään leveille tai kehuskele, hänet on vain palkattu mainoksen esiintyjäksi. Tuotantotiimi on käsikirjoittanut ja ohjannut mainoksen, ehkä myös painottanut Tanelilta tietyn äänensävyn käyttöä.

Vierailija
4111/12900 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa? Ei Taneli siinä mitään leveille tai kehuskele, hänet on vain palkattu mainoksen esiintyjäksi. Tuotantotiimi on käsikirjoittanut ja ohjannut mainoksen, ehkä myös painottanut Tanelilta tietyn äänensävyn käyttöä.

Tottahan minä sen tiedän että mainokset on käsikirjoitettu. Tähän mainosketjuun nyt vain on näköjään pyydetty hyvin tunnettu näyttelijä, ja hän on tehnyt valinnan esiintyä siinä.

Kaikki eivät ilmeisesti ole yhtä herkkiä tilannetajultaan, ja siksi varmaan nämä mainokset eivät ärsytä kaikkia. Silti hämmästyttää että tunnettu näyttelijä haluaa juhlapyhästä ja vuodenajasta toiseen ilmestyä ilta illalta ihmisten koteihin tällaisessa yhteydessä ja tällaisella tavalla.

Vierailija
4112/12900 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanelissa - tai itse mainoksessa, tuskin on Taneli Mäkelän itsensä käsikirjoittama mainos - ärsyttää se omahyväinen asenne, että miltäs se teidän joulu/ pääsiäinen/ vappu/ you name it milloinkin maistuu. Kun ei se välttämättä sen ihmeemmältä maistu, kun ei ole varaa ostaa niitä hienoja spesiaaliruokia juhlapäiviä varten, vaan syödään sitä, mitä ennenkin ja mihin rahat riittävät.

Mua ärsyttää myös se, että tokaistaan makkaran tai glögijuustokakun kohdalla, että "tämä ei ole grillimakkara/ glögijuustokakku.....", niin katsoja miettii, että mikä hemmetti se sitten muka on! Tämänkin ärsytyksen olisi voinut lieventää helposti sanalla "vain". Tämä ei ole vain grillimakkaraa, tämä on sitätätätuota tunnetta, mitä nyt mainoksessa sanotaankaan.

Vierailija
4113/12900 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanelissa - tai itse mainoksessa, tuskin on Taneli Mäkelän itsensä käsikirjoittama mainos - ärsyttää se omahyväinen asenne, että miltäs se teidän joulu/ pääsiäinen/ vappu/ you name it milloinkin maistuu. Kun ei se välttämättä sen ihmeemmältä maistu, kun ei ole varaa ostaa niitä hienoja spesiaaliruokia juhlapäiviä varten, vaan syödään sitä, mitä ennenkin ja mihin rahat riittävät.

Mua ärsyttää myös se, että tokaistaan makkaran tai glögijuustokakun kohdalla, että "tämä ei ole grillimakkara/ glögijuustokakku.....", niin katsoja miettii, että mikä hemmetti se sitten muka on! Tämänkin ärsytyksen olisi voinut lieventää helposti sanalla "vain". Tämä ei ole vain grillimakkaraa, tämä on sitätätätuota tunnetta, mitä nyt mainoksessa sanotaankaan.

No onko tosiaan niin aivotonta sakkia, että kaikki kielikuvat pitää selittää kuin lapselle? En halua uskoa meidän kansasta ihan niin huonoa.

Ja mainoksen tarkoitushan ei ole olla ylimielinen, vaan päinvastoin vedota siihen että meille kaikille on samat asiat tärkeitä ja oikeastaan se mitä lautasella on ei ole niin tärekää. Mutta jotenkin tämäkin on saatu taas käännettyä ihan päinvastaiseksi.

Ehkä Suomen kansa on oikeasti vähän pölvästitasoa?

Vierailija
4114/12900 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joku sokoksen tms. meikkimainos. Räikeästi meikattu nainen keikuttelee päätään, mainoksesta tulee lähinnä mieleen sen yhden viikonloppuöisin näkyvän kanavan viihdepuhelinmainokset.

Vierailija
4115/12900 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookaupan uudet mainokset jossa pikkuoravaääninen kersa luettelee kirjaimia. Aaaarg

Vierailija
4116/12900 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Novelle tai joku vissymainos, se rääkyminen "RÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄ" järkyttävä!

Vierailija
4117/12900 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Emme koskaan saavu takaisiiin...HYVÄSTI TAMMET JA HEVOSET"

Järkyttävää pskaaa! Kanava vaihtuu nanosekunnissa!

Vierailija
4118/12900 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taneli Mäkelä ja S-market

Tämä. Hymyilevätkö kaikki ihmiset aina suu auki kun grillaavat? Onko se oikeasti niin hauskaa? Minä en. Olen mörökölli.

Vierailija
4119/12900 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman mainokset, kaikki ja pitkältä ajalta! Ensin "halpuutus" ja sitten kaikki katkerat vuodatukset eri muodoissaan teemalla "yhtä halpa kuin halvin". Ja ylitse muiden "boooonus" vähintään kolmella oolla, kun siihen ihan aikuisten oikeasti kuuluu vain YKSI. Oletteko muuten huomanneet, että loppulurituksessa "Kaikkea on ja rahasi riittää" ei enää puhuta rahojen riittävyydestä mitään? Vain kaikkea on... Onneksi on Lidl. Ja Cittari.

Vierailija
4120/12900 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseltä on tipahtanut nuo kaikki isot marketit pois, niin Citymarket, Prisma kuin Lidlikin. Syitä monia, mutta kulutusjuhla-pröystäilymainoksilla oma osansa.

Missä siis teet ostokset?

Oletko jo niin aivoton, että luulet noiden isojen marketien olevan ainoita mahdollisia ruoanostopaikkoja?

Ei meidän pikkukaupungissa kyllä ole muita kauppoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi