Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12900)

Vierailija
4021/12900 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIITY TONYBETILLE JA KOE VOITON VOIMA!

Vierailija
4022/12900 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairin mainos, missä rillipää hintelä nörtti saa muka kaunista nuorta naista Nykissä. Tuohon ei usko Erkkikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4023/12900 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP, meillä ei todellakaan ole mitään yhteistä.

Vierailija
4024/12900 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pogenin pullamainos. Siinä tyyliin: "mitä noi musta ajattelee jos mä otan vielä yhden poogenin barbi-koon korvapuustin, ne varmaan pitää mua ahneena, mut mä oon mikä oon...

Siis noissa korvapuustipusseissa on muutama sataa grammaa peukalonkokoisia korvapuusteja.

Sitten niitä pitää laskea ja pohtia kehtaako ottaa vielä yhden.

Normi korvapuusti painaa saman verran kuin se pussillinen noita minipieniä suupaloja. Kuka edes kehtaa laittaa ainoaksi tarjottavaksi niitä? Sitten tulee joku vieras jolla on vähän nälkä tai tekee makeaa mieli ja alkaa siinä laskea, että joo, mä olen jo napsinut tosta kiposta ainakin niin ja niin monta, entä jos tää on testi? kehtaanko nyt ottaa vielä yhden suupalan?

4025/12900 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteenpäin, eteenpäin, eteenpäin ja taas eteenpäin. Maatilaidylliä ja kansakoulunopettaja neiti Virkkunen luokkansa edessä.

Kauheaa tyhjää jankutusta ilman sisältöä. Tunnustan, etten ole kyseisen puolueen äänestäjä, mutten myöskään varsinainen vihaaja. Mainos oli vain vaalien aikana niin täydellisen sisällyksetön jankutus.

Vierailija
4026/12900 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Juti Oikotien mainoksessa alkaa ärsyttää... tulee usein.

Mua ei tuo ärsytä, itseasiassa se on ihan mukava mainos🙂

Oikotiä o nii hellyttävä

Vierailija
4027/12900 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan mainoksia. Tuntuu, että nykyään lähetetään telkkariohjelmia vain jotta mainoskatkot saa ympätä täyteen mainosta. Mainoskatkot on välillä jopa pidempiä kuin itse ohjelma.

Siis nyt yli kaiken inhoan uutta presidentti-kahvimainosta! Mun lempikappale on just toi Fauré'n "Pavane" jota mä pikkutyttönä niin hartaasti tapailin pianolla. Nyt se on varastettu multa!

Aina kun mä kuulen Fauré'n Pavanen, mä näen Jorma Uotisen itserakkaan ilmeen. Mä en enää pysty kuunteleen tai soittaa koko kappaletta kun siitä on tehty klisee ja Jorma Uotinen on ominut sen itselleen.

Sitten ärsyttää, kun on joku klippi iltasanomissa ja youtubessa niin sä ensiksi joudut pakkokatseleen pari mainosta jotka on yhtä pitkiä kuin se klippi jonka aiot katsoa.

Vierailija
4028/12900 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laulu Päivä kaunein sammuva on soi jonkun ihmekaupan taustalla. Sävelmä pilattu, ei sovi mitenkään asiayhteyteen.

Vierailija
4029/12900 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysellet ennenkin tätä ja kysyn taas samaa. Tietääkö joku ketä nämä ihmiset ovat jotka näissä mainoksissa esiintyy? Toki niissä on joitakin tunnettuja näyttelijöitä mutta ihan tuntemattomia on joukko ja jotkut ihan ok esiintyjiä. Onko ne kadulta poimittuja vai keitä he ovat?

Vierailija
4030/12900 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullovesi mainos, akka huutaa henkitoreissaan, ehkä sitä vettä.

Vierailija
4031/12900 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullovesi mainos, akka huutaa henkitoreissaan, ehkä sitä vettä.

Mä aina kuvittelen, että siinä on puolet vodkaa.

Vierailija
4032/12900 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se punkero luistelija näyttää olevan monen inhokki. Ihmettelen miten niin pulska nainen on niin urheilullinen. Onkohan mitään mainosta joka olisi kiva? Asun korvessa eikä tänne tule mitään kauppojen tarjouslehtiä. Joten haluaisin tietää tarjouksista.

Mainos tuottaa ahdistusta, koska moni nainen vähintäänkin ajatuksissaan kamppailee oman painonsa kanssa. Tämä ahdistus heijastetaan ylipainoisiin, joita ei tahdota nähdä muistuttamassa asiasta.

Itseäni ei tuo mainos ahdista yhtään, eikä ole mielestäni mitään tuputtamista. Kyseinen luistelija on (ex)-huippuluistelija, ja hyvinhän ne piruetit tuntuu sujuvan, vaikka jokunen kilo ylimääräistä olisikin. Laihat voi kokeilla, sujuuko helpommin. Sitä en sitten tiedä, onko siteellä tuossa mitään merkitystä. Kuitenkin pitäisi sopia kohdeyleisöön, kun suuri osa naisista on tuota kokoluokkaa. Paino ei ole mikään syy sille, ettet osaisi tai voisi luistella.

Näin viiskymppisen normaalipainoisen miehen näkökulmasta katsoen.

Vierailija
4033/12900 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhotti kun nuorena tyttönä katselimme poikaystävän kanssa kotisohvalla leffoja,  sopivin väliajoin lävähti ruutuun terveyssidemainos väreissä. Kuinka hyvin mikin side roiskuvan veren imee.  Eimmeköhän me naiset osaa ostaa siteet ilman tuputtamista.

Vierailija
4034/12900 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kaktus sanoo? "Oispa piruruukku?"

Vierailija
4035/12900 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kaktus sanoo? "Oispa piruruukku?"

:D tuo sopisi, mutta olisiko Voispa riipii ruukkua?

Vierailija
4036/12900 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkki, eli friikki-purkkamainos. Kosiskellaan kaikkia muita kuin Jenkki-purkan normikäyttäjiä. Itse vaihdoin merkkiä.

Vierailija
4037/12900 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä idis siinä k-ruokasovelluksen mainoksessa on sillä "kaverin puolesta kyselen" -jutulla? Onko sen käyttäminen niin noloa?

Vierailija
4038/12900 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kaikki mainokset, jossa se Veitola.

Sitä ei vaan pysty katselemaan/kuuntelemaan.

Vierailija
4039/12900 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio rallatukset. Radiossa on hyviäkin mainoksia mutta esim. Heinix rallatus, tekee mieli repiä pää irti.

Vierailija
4040/12900 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman mainokset, joissa Taneli Mäkelä lässyttää jotain typerää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi