Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12900)
Vierailija kirjoitti:
Tuo Juti Oikotien mainoksessa alkaa ärsyttää... tulee usein.
Mua ei tuo ärsytä, itseasiassa se on ihan mukava mainos🙂
Vierailija kirjoitti:
Se missä ne jätkät soittaa lusikoita ja kaappien ovia läpsyttelemälllä final countdownia. Eivittu että osaa olla ärsyttävä. Pakko hyökätä pikavauhtia kaukosäätimelle aina kun alkutahti kuuluu, tai jos kaukis ei ole ulottuvilla, niin silmät kiinni ja kädet korville. Onneksi ei ole tullut enää aikoihin
Yks mun lempparimainoksista, nimenomaan se kokopitkä versio. Harmi kun ei oo enää näkynyt.
Kaikki mainokset ärsyttävät! Kuka hullu niitä katselee tai kuuntelee??
Tonybet, tonybey, tonybet...aargh en edes tiedä mikä se on, mutta ihan turha yrittää katsoa youtubea, kun se lävähtää koko ajan naamalle. Lopulta ne mainokset jumii sen youtubenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tonybet, tonybey, tonybet...aargh en edes tiedä mikä se on, mutta ihan turha yrittää katsoa youtubea, kun se lävähtää koko ajan naamalle. Lopulta ne mainokset jumii sen youtubenkin.
Samoin. Vihaan sitä mainosta. Se kestääkin niin kauan.
150 kg luistelija. Ei jaksa.
Kiusaamisvapaa K- market. Ei voi olla näin tyhmää mainosta. K- market on kallis kauppa, myyjiä ei voisi vähempää kiinnostaa mikään. Tympeinä istuvat kassoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaamisvapaa K- market. Ei voi olla näin tyhmää mainosta. K- market on kallis kauppa, myyjiä ei voisi vähempää kiinnostaa mikään. Tympeinä istuvat kassoillaan.
S-marketissa nauravat suurelle nenälleni, käyn siis kiusaamisvapaassa K-marketissa!
DNA Apuri-mainos, jossa nelikymppisellä miehellä ei ole tietoa digiasioista ja kysyy nuorelta naiselta raihnaisella äänellä osaisitsä auttaa mua? ja nainen hymyilee ärsyttävän teennäisesti sanoen totta kai.
Kaalimadon radiomainokset. Onneksi sitä hanurinrämpytystä ei enää kuulu.
Ei ärsyttävä, vaan omituinen,lapsetkin näkee; - tämä ei ole tiistai...
Sormet käy taas kuumana kun parasta 💩💩💩 tarjoillaan
Miksiköhän en pidä Taneli Mäkelän mainoksista vaikka muuten arvostan häntä.
Onko nyt kaikki varmasti lytätty?
Hesburgerin mainokset. "Tähän väliin ei saa pysäköidä/tähän väliin ei mahdu..." "Tähän väliin mahtuu...valkosipulimajoneesia" "ryyyyyyyyyyyyyyyst..."
Vierailija kirjoitti:
Osuupankkikohan se vetäisi pohjat wokewokessa, mainoksessa tukuttain ei niin suomalaisen värisiä ihmisiä, kliseinen lesbopariskunta ja ehkä yksi enemmistösuomalaiselta näyttävä ihminen.
Siis jotain rajaa ja järjenkäyttöä mainoksiin!
Paljonkohan Zimbabwessa mainostetaan vaaleilla viikingeillä?
Joo nää kotimaiset firmat on ihan sekaisin tässä wokehysteriassaan.
Olis kiva joskus nähdä joku enemmistön edustaja mainostamassa suomalaisia tuotteita. Ei yhtään mitään ketään vastaan, mutta rajansa kaikella.
Vierailija kirjoitti:
DNA Apuri-mainos, jossa nelikymppisellä miehellä ei ole tietoa digiasioista ja kysyy nuorelta naiselta raihnaisella äänellä osaisitsä auttaa mua? ja nainen hymyilee ärsyttävän teennäisesti sanoen totta kai.
Ja sen naisen silmät huutaa apua vaikka hymyilee urheasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmi Kotipalvelu. Ei tuo auta. Pikemminkin vaimo voisi etsiskellä jotain hyvää asianajotoimistoa avioeroa varten. Mies on ilmeisesti kauhea mulqqu.
Joo, tuo on ihan kauhea mainos. Sen sijaan, että siinä mainostetaan kotipalvelua, pitäisi painottaa, että heittäkää hyvät ihmiset tällaiset mulkerot ulos elämistänne ja äkkiä!
Mua ahdistaa se mainos oikeasti, kusipää exä piti tuollaisia saarnoja muovipussista väärässä kierrätysastiassa
Katson ja kuuntelen vain sellaisia kanavia joissa ei ole mainoksia!! En halua tuhlata aikaani turhuuteen, eli mainoksiin!
Ei ärsyttävin, mutta ristiriitaisin: nutrilett mainos "oikeesti tää on tosi helppoa ".
No eipä tuhti-tiinan olemuksesta juuri näy...