Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12900)
Mua etoo storytelin mainos jossa joku laulaa äänekkäästi selkeästi artikuloiden tosi luotaantyöntävällä äänellä! Ällöttävä ääni! Ei tiedä onko mies vai nainen. Kanava vaihtuu heti!!
Foodoran mainos mikä pyörii radiossa.
YouTubessa jatkuvasti tuleva, erittäin ärsyttävä Tonybetin mainos, myös henkilön nariseva ääni on kuvottava.
Vierailija kirjoitti:
Voit sä lähettää ton mulle?
Minä tykkään tästä, koska naisella on ihana ääni. Hyväntuulinen ja raikas. Ihan liikaa on lässyttäviä mainosääniä.
Se carglas-insinööri. Ihan hirvittävä nariseva ääni!!
Vierailija kirjoitti:
Ei kun se kuulostaa siltä, että hän on ottanut suuhunsa lusikallisen niitä tuulilasiin lentäneitä soranmurusia välipalakseen. Yrittää sitten samalla puhua.
K-kaupan, olisiko mahdollista saada hyviä viinisuosituksia, mainoksen nainen ärsyttää ilmeillään ja puheellaan.
Tuo Juti Oikotien mainoksessa alkaa ärsyttää... tulee usein.
Se vitamiini mainos: "kuin taskuS ois aurinko pikkuineeeen" ARGH!!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuommosella puheäänellä ainakaan naista saa?
Se valas mikä vinkuu niistä kaverin plussista ja muuta saipaa.
Sitä mainosta missä on se pulska luistelija tulee usein. Siksi ärsyttää.
Semmoset mainokset ärsyttää missä pussaillaan. Tykkään asiallisista mainoksista.
Täältä taas poistettiin yksi keskusteluketju, missä kysyttiin nykyisistä mainoksista. On se kumma, kun asioista ei saa avoimesti nykyään edes keskustella, alkaa olla sensuroituja kaikki, missä edes mainitaan mikä tahansa vähemmistö tai sitä edustava sana.
En ole mitään vähemmistöjä tai erirotuisia vastaan, päinvastoin, kannustan kaikkia ja tunnustan jokaisen ihmisolennon tasapuolisen arvon. Mutta. Minua ärsyttää monet mainokset nykyään. Tuntuu todella päälleliimatulta, kun lähes jokaisessa mainoksessa on nykyään jopa enemmistönä valtaväestöstä poikkeavia, aivan kuin haluttaisiin huutaa ja alleviivata, kirjoittaa isoilla kirjaimilla ja perään muutama huutomerkki eli näettekö nyt varmasti miten meidän firma ottaa kaikki rodut ja vähemmistöt huomioon. Tasa-arvoa on vasta se, kun ei tarvitse erikseen korostaa asiaa, eikä ainakaan tyrkyttää eroja silmille, niin kuin sitä nykyisin tehdään.
Välillä jopa ihmettelen myös, missä valtaväestön oikeudet, kun niitä tuntuu olevan kohta vain muilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit sä lähettää ton mulle?
Minä tykkään tästä, koska naisella on ihana ääni. Hyväntuulinen ja raikas. Ihan liikaa on lässyttäviä mainosääniä.
Oli millainen ääni tahansa, en ikinä osta mokomaa rakkinetta, jos "IHAN OIKEESTI KAIKKI KYSYY".
Hirveä mainos.
Mä yleensä katson tv ohjelmat nauhotuksina niin ei tarvi kattoo mainoksia vaan kelata ne.
Mua ärsyttää se kun sinne tauolle pitää mennä niin pian ja usein. Vedetään hetki happee ja palataan sitten.
Se mainos, jossa emäntä menee sekaisin vesipullosta.
Haribo -mainokset. Aikuiset puhuu lasten juttuja lasten äänellä.