Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12900)
se lähitapiolan mainos, missä puu kaatuu naisen teltan päälle. "ei olis totakaan osannut odottaa" se alko ärsyttää kun tulee sata kertaa päivässä
Se prisman "kaikkea on" maiskuttelu. Hemmetin imelää
Postin sorry-kampanja. Kun nyt työnnän surullisen, vetoavan pärstäni tähän, niin oo ny reilu ja anna anteeks.
Kaikki jotka vetoavat nais-asiakkaisiin esittämällä miehen jonain koiran tasoisena ääliönä. Näitä ollut monta. Jos asetelma olis päinvastainen, nousis huuto.
K-markettien valehtelukampanja. Eipä oo mulle tullut pahvista kruunua päähän, ei ilmaa fillariin, ei ole kauppias järjestänyt mulle kotikutsuja, ei tarjoutunut kaveriksi mihinkään tai ollenkaan, eikä ole kauppa ollut kylän keskus ja kohtauspaikka eikä disko tai muukaan menomesta. Onpahan vain pien lähikauppa josta saa tavallisesti ostaa tuotteita kuten muistaki kaupoista.
Ärsyttävin mainos on Jula-rauta(tms)kaupan mainos missä mies yrittää sahata onnettomalla sahalla ja emäntä tulee kajauttamaan firman nimen veretseisauttavalla äänellä! Kannattaako firman tunkea tänne kun täällä on jo Tokmannit, Ohlsonit, Motonetit ja IKH:t?
Kariniemen mainos jossa lopuksi lapsi vinkuttaa hermoa raapivaa kukkopilliä.
Vierailija kirjoitti:
K-markettien valehtelukampanja. Eipä oo mulle tullut pahvista kruunua päähän, ei ilmaa fillariin, ei ole kauppias järjestänyt mulle kotikutsuja, ei tarjoutunut kaveriksi mihinkään tai ollenkaan, eikä ole kauppa ollut kylän keskus ja kohtauspaikka eikä disko tai muukaan menomesta. Onpahan vain pien lähikauppa josta saa tavallisesti ostaa tuotteita kuten muistaki kaupoista.
Ja mikä se oli se halpa kori ? Ostoskori muka täynnä tavaraa ja hinta jotain alle 20. Missään ei lueteltu mitä siinä korissa oli.
Joku kaljamainos missä ne janoiset kaktukset höpöttää. Toinen sanoo " oispa ripirunkkuu". Eli siis mitä? Mikä hitto on ripirunkku?
Vihaan tällä hetkellä etenkin kaikkia puukauppaan liittyviä radiomainoksia, joissa soi taustalla lintujen laulu. Ei siellä puista tyhjäksi hakatulla tontilla enää linnut laula. Miten ihmeessä metsähakkuita mainostetaan juuri pesimisaikaan?
Se K-kaupan mainos jossa Lauri Markkanen ihmettelee kuinka halpa ruokakassi tulikaan ostettua. Varmasti hänen tuloilla onkin hyvin halpa, vaikka ruoan hinta noussut paljon. Mielestäni oikein pottuilua meille tavallisille tallaajille.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tällä hetkellä etenkin kaikkia puukauppaan liittyviä radiomainoksia, joissa soi taustalla lintujen laulu. Ei siellä puista tyhjäksi hakatulla tontilla enää linnut laula. Miten ihmeessä metsähakkuita mainostetaan juuri pesimisaikaan?
Mikä puukauppa?
Nuo kaikki ns hyväntekeväisyyskerjäysmainokset. Kummallista ettei yhtäkään mustaa näy Ukrainan sodan kerjäysmainoksissa. Tai ei siis kummallista mutta jännä.
Nötkötti kirjoitti:
Rahalaitos.fi
Ei mainos itsessään, vaan se että se tulee joidenkin ohjelmien jokaisella mainoskatkolla.
Se nainen muuten näyttää täydelliseltä Sanna Marinin kaksoisolennolta.
-Menisit silmälääkärille!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
2 ylipainoista, samannäköistä naista polkemassa kuntopyörää. En edes muista, mitä siinä mainostetaan, kun ne eukot omituisine kasvoineen vie huomion. Kamala mainos.
-Kyllä ovat aivan kamalia. Toinen oikealla polkeva tuhti tantta puhuu pahasti kieli kurkussa kun sanoo: "Laadukkaita lääkkeitä - edullisesti. " Särähtää pahasti. Aiemmin oli kaksoset, joilla hölmö valkoinen poikatukka ja viimeiset kaksoset olivat halailevat olmit ponnareineen, yököttää!!!
Vierailija kirjoitti:
Joku kaljamainos missä ne janoiset kaktukset höpöttää. Toinen sanoo " oispa ripirunkkuu". Eli siis mitä? Mikä hitto on ripirunkku?
Parempi ruukku? Vai crispiruukku?
Olin kyllä kuulevinani postinkin mainoksen että "me hävitämme ympäri Suomea" tms.
Lidlin kitaran rämpytys vitutti heti kun kuulin ensimmäisen kerran.
Jokin terveyssidemainos, jossa ihan näytetään miten se on kiinnitetty alkkareihin. Jotta varmasti kaikki ymmärtävät. 😀
Menei pikkasen ohi, mutta siinä isä korjasi pyörää ja sanoi vaimolle että laitan tähän nyt satulan. Pentu rääkyi taustalla ettei halua moista pyörää, haluaa määrätynlaisen skootterin. Noin niitä lapsia opetetaan käyttäytymään hyi hitto. Aioin tehdä siitä valituksen, mutta nyt sitä ei ole nyt näkynyt, enkä muista mikä firma.
Eivät ole Prisman mainoksia, vaan S-Marketin.