Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (13202)

Vierailija
2601/13202 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki emätinvoide mainokset.

Joo! Me missä suunnilleen kahdella sormella pidetään jotain tuubia ja sanotaan vagisssan voide emättimeen...

Vierailija
2602/13202 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakun pelaa, nii pitää ottaa relaa.

RÄJÄHTÄÄ PÄÄ SAATANA KUN TUON LÄNKYTYKSEN KUULEE.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/13202 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DNA-Muija laulaa että nyt on paras olla nopee jne, heti vaihtuu kanava

Vittuilin aikoinani DNA:n asiakaspalveluun kun ei yksinkertaisesti puhelin eikä netti toiminu pätkimättä, että pistäsivät rahat verkkonsa kehittämiseen, eikä mihinkään joutavanpäiväiseen paskamainontaan - tuo ämmän lollotus on just sitä jälkimmäistä.

Vierailija
2604/13202 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärin mainos, jossa nainen ajaa miehen vierellä ja maanittelee hampurilaisella autoon ja Zalandon feministifantasia mainos, jossa nainen haveillee ratsastavansa hevosella pelastamaan miehen, joka on jossain sidottuna. Lopetin samantien Zalandolta tilaamisen ( mäkkäria vaikea boikotoida, koska en syö siellä muutenkaan)

Vierailija
2605/13202 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Powerin karmeat venyväkätiset tyypit ja muu friikkisirkus. Hirveä mainos, miten voi edistää myyntiä tuollainen?

Vierailija
2606/13202 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidukan mainos kera Arman Alizadin.

Vierailija
2607/13202 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka se mies on näissä mainoksissa? On vaivannut pitkään kun muistan lapsuudesta sen jostain sarjasta, olisiko ollut lääkärinä siinä, enkä muista kuka on. Anteeksi OT

Salkkareista Heiskanen? Ei tosin ollu lääkäri :D

Ei kun tarkoitan ihan joskus ysärillä ollutta sarjaa

No nyt löysin sama mies joo mutta sarja oli ihmeidentekijät

Ei todellakaan ole näyttelijä Aku Laitinen. Nainen on ilmeisesti Piia Kolima, joka on osallistunut Voice of Finlandiin ainakin pariin kertaan.

Onhan se Aku Laitinen.

Vierailija
2608/13202 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K kaupan mainokset on kyllä hirveitä. Eikö kukaan siellä ole oikeasti todennut, että onpa imelää saichea ja ärsyttävää. Yhdemmäisyys on kanssa tosi typerä. Ylipäätään nykyään kaikki kehopositiivisuus mainoksissa. Hyvännäkösiä ihmisiä ei nää enää missään. En tykkää. Myös se tanskalaisen nimeä kantava kalsarifirma vois suksia sinne Tanskaan ja pysyä siellä.

Se Tanskalainen firma on oikeesti Suomalainen 🤣

Siksi se suksii täällä Suomessa!

Vierailija
2609/13202 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesburgerin mainokset, etenkin ne joissa on nämä hokemat:

-Majoneesiuutisia.

-Majoneesi, siinäpä vasta kaunis nimi.

-Mä halloum sua, ihana juustoinen..

-Majoneesi, majoneesi... (Miesääni laulaa tangon tahtiin)

Ja sitten se uusinkin Hesen Bökö -burger mainoskin on aivan kamala, siis se jossa Pyhimys räppää, että menen hesen kautta himaan, bökö bökö bökö jne.

Vierailija
2610/13202 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pidät kukkaa käsissäsi?

- Minulla ei ole maljakkoa

Katso Homeroomista.

🎶Katso Homeroomista🎶

.

.

.

.

Toi on niin rasittava mainos, kun se niin useasti tulee, kun kuuntelen musiikkia youtubesta. Myös sekin, kun ne puheetkin on niin ei sopivia siihen mainokseen.

Vierailija
2611/13202 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesburgerin mainokset, etenkin ne joissa on nämä hokemat:

-Majoneesiuutisia.

-Majoneesi, siinäpä vasta kaunis nimi.

-Mä halloum sua, ihana juustoinen..

-Majoneesi, majoneesi... (Miesääni laulaa tangon tahtiin)

Ja sitten se uusinkin Hesen Bökö -burger mainoskin on aivan kamala, siis se jossa Pyhimys räppää, että menen hesen kautta himaan, bökö bökö bökö jne.

Mä siedän sitä Bökö mainosta, mutta mä en voi sietää sitä, missä poika sanoo mummolle "Hyvää majoneesia" ja mummo vastaa: "Majoneesia, majoneesia... majoneesia, majoneesia".

Rappukäytävä tapahtumapaikkana.

Se niin rasittaa mun mieltä ja mä en edes tykkää Hesen majoneeseista.

Vierailija
2612/13202 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelle her, pelleher, pellehermanni, pelleher, pelleher, pellehermanni, pelle hermanni, pelle hermanni..." Eikö ole ollut varaa palkata ketään tekemään elokuvaan musiikkia tai edes sanoja jo olemassa olevaan rämpytykseen? Aivan hirveetä pskaa. 

Vierailija
2613/13202 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maista ja käynnistä hauska!

Tää olikin jo täällä 😁. En ymmärrä mikä on tuo hauska joka pitää käynnistää!

Vierailija
2614/13202 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ärsyttää se, että jopa suomalaisia tuotteita markkinoidaan tummilla ihmisillä. Kun mainoksia katselee, luulisi että Suomessa asuu pääasiassa tummia ja valkoiset on vähemmistönä. Tämä alkaa tietysti esim. Ruotsissa olla jo tottakin, mutta ei sentään vielä meillä, luojan kiitos!

Kyllä kuule Helsingissä jo on totta.

Vierailija
2615/13202 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa 1, 2 ja teemaa, niin ei tarvitse katsoa typeriä mainoksia ja vielä typerämpiä uusintojen uusintoja.

Vierailija
2616/13202 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pelle her, pelleher, pellehermanni, pelleher, pelleher, pellehermanni, pelle hermanni, pelle hermanni..." Eikö ole ollut varaa palkata ketään tekemään elokuvaan musiikkia tai edes sanoja jo olemassa olevaan rämpytykseen? Aivan hirveetä pskaa. 

Minua häiritsee tässä, että Vesa Vierikko Pelle Hermannina sanoo voi änkeriöinen. Pelle Hermanni sanoi voi änkeröinen.

Vierailija
2617/13202 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plagioitu mainos! Lapset leikkimässä ulkona kinastelemassa kenen äiti tekee tärkeintä työtä. Pikkumuksu hiekkalaatikolla: "meidän äiti tekee teidän äitien työpaikat!"

Täysin matkittu "meidän äiti tekee teidän äitien ruuat" - saarioisten mainoksesta vuosien takaa. Nyökkäyskin sama.

Ärsyttää.

Vierailija
2618/13202 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten ärsyttää se, että jopa suomalaisia tuotteita markkinoidaan tummilla ihmisillä. Kun mainoksia katselee, luulisi että Suomessa asuu pääasiassa tummia ja valkoiset on vähemmistönä. Tämä alkaa tietysti esim. Ruotsissa olla jo tottakin, mutta ei sentään vielä meillä, luojan kiitos!

Kyllä kuule Helsingissä jo on totta.

Sais olla koko Suomessa. Tummat miehet on ilo silmille.

Vierailija
2619/13202 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos Rennien voin taas nauttia!

Hei, mitä sä oikein teet?"

Ja sitten nauretaan.

Tää on todella teennäinen ja outo mainos.

Vierailija
2620/13202 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummia ihmisiä eli se pakollinen kiintiöp. oli saatu myös ekaluokkalaisten liikenneturvallisuus mainokseen.