Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13202)
Jyskin , mäkkärin ja lidlin mainos.
Vierailija kirjoitti:
ABC-asemien radiomainokset: Aptsille kepaptsille, Raimo ja arkijärkiEi kestä kuunnella vaan heti kanava vaihtuu.
Raimo ja arkijärki. 🤦 Voi jeesus. Joku urpo ei muista syödä lounasta - tästäpä siis saisi oivan mainosidean! NOT.
Jotkut vihaavat niitä Oikotien mainoksia (mä oon teidän ceo, ei se aina iisii oo...), mutta mua ne jaksavat naurattaa. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vähän ot mutta pakko sanoo et samsungilla on ollu yllättävän onnistuneita mainoksia viime aikoina, esim tällä hetkellä se flip kännykkämainos jossa kissa ja kaks koiraa ottaa selfieitä on ihana. Mut luojan kiitos ettei sitä kamux mainosta oo nyt hetkeen kuulunut ainakaan itellä vaikka tv auki melkein 24/7. Se vauvan itku rupes ottaan niin päähän
Ihan kuin olisin kirjoittanut nämä mielipiteet : ) Täysin samaa mieltä.
Powerin mainos.. Todella typerän ärsyttävä.
Kaikki naisten tauteihin liittyvät etoo, vuodot, yms vaihdevuosi voiteet, varsinkin kun jtn syö
Vierailija kirjoitti:
Hesen bökäle-mainos.
Kuinka kukaan voi kuvitella että laittamalla Pyhimyksen mainokseen, katsojan tekisi mieli mennä syömään?
Hyi h.lvetti, lähinnä oksentamaan.
sama, niin etova pötkykkä, tulee heti mieleen kaikki negatiivinen roskaruuasta kun sitä kaveria kattelee
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vihaavat niitä Oikotien mainoksia (mä oon teidän ceo, ei se aina iisii oo...), mutta mua ne jaksavat naurattaa. 😆
Se oikotien mainos missä vaalea nainen muutti tumman miehen kanssa yhteen oli ihana.
Sellaisia soisi nähdä enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naisten tauteihin liittyvät etoo, vuodot, yms vaihdevuosi voiteet, varsinkin kun jtn syö
Ummetuslääkkeet
Peräpukamalääkkeet (verkkokalvoille on syöpynyt mielikuva siitä, kun hinkataan takapuolta puuhun...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DNA:n "aavikko" mainos jossa nainen kysyy "onko sulla liitymäasit kunnossa". Tämä on suorastaan rienausta kristinuskoa vastaan,kumma että kukaan ei reagoi tällaiseen menoon?
Eniten ärsyttää se, että se sanotaan sellaisella pissislässytysäänellä.
Sama! Valaistunut Pissis Mestari :D Todella raivostuttavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää ne suomeksi dubatut ulkomaiset mainokset (usein hammastahna). Puhe on todella epäaitoa ja rasittavaa.
Mulla on hyviä muistoja eräästä hammastahnamainoksesta (en muista merkkiä), joka tuli ehkä joskus 12 vuotta sitten. Siihenkin oli dupattu päälle todella typerästi ja jäykästi, ja ihmisten suut liikkuivat aivan eri tahtiin. Sille tuli ulvottua naurusta ja kavereiden kanssa koulussa toistelimme aina sopivissa kohdissa siinä käytettyjä toteamuksia, kuten "Ei vihlo!", "Een tunne kipua" ja "Kuinka se toimii?"
Juu. Tämä. :D
Olin unohtanut tämän, en kestä!
"Se toimii tosi nopeasti, EEEEEEHHHHNNGH~ :DDD"
Vitaepro. Otitko tupla-annoksen? VOi v....
Vierailija kirjoitti:
Voiko mainos ärsyttää positiivisella tavalla? Mielestäni voi. Eli on sellaisia mainoksia, joissa on jotain tavattoman ärsyttävää, mutta siitä syystä tai silti mielen jääviä.
Kuten vaikka se S-pankin mainoksen piika Hedvid Nyström, joka uhoaa kuin viimeistä päivää, ja lähtee voimaantuneena kadulle marssimaan. Hyvä mainos, hyvä näyttelijä, vaikka pullistelu onkin naurettavaa. Toisaalta, juuri tuossa tilassa ihmiset ovat tehneet juttuja. Kuten ensimmäisissä vaaleissa on ollut sellaista "P'rkele, nyt tämä plikka äänestää ja vieläpä sellaista ehdokasta, mitä itse haluaa" -uhoa.
Itseäni ärsyttää tuossa mainoksessa, että likka jättää ne 6 kolikkoaan pankin tiskiin säilytettäväksi, mutta ei näytä jättävän edes henkilötietojaan. Aikamoisen yksinkertainen piikalikka.
Tavallaan mainos, kun esim torissa on myytäviä juttuja, ja ne on kökkömaisesti laadittu.
Raakoja virheitä jo otsikossa esim myytävänä kisoja ( eläin/ kissa).
Ja järkytyin, kun myynnissä oli vauvoja, kun tarkoitettiin kissanpentuja.
Kaikki mainokset, jotka keskeyttävät youtuben katselun ja samaten kaikki, jotka tulevat facebookin feediin. Ennen ei näitä ollut ja oli paljon parempi.
Nordean "tällanen rytty ruttunen paketti"
Että voi repiä hermoja!!
Vierailija kirjoitti:
Voiko mainos ärsyttää positiivisella tavalla? Mielestäni voi. Eli on sellaisia mainoksia, joissa on jotain tavattoman ärsyttävää, mutta siitä syystä tai silti mielen jääviä.
Kuten vaikka se S-pankin mainoksen piika Hedvid Nyström, joka uhoaa kuin viimeistä päivää, ja lähtee voimaantuneena kadulle marssimaan. Hyvä mainos, hyvä näyttelijä, vaikka pullistelu onkin naurettavaa. Toisaalta, juuri tuossa tilassa ihmiset ovat tehneet juttuja. Kuten ensimmäisissä vaaleissa on ollut sellaista "P'rkele, nyt tämä plikka äänestää ja vieläpä sellaista ehdokasta, mitä itse haluaa" -uhoa.
Mistä niin päättelet? Todennäköisesti tuotakin piika Hedvigiä oli varmaan saanut suostutella ja hänelle selitellä pankkiin tallettamisen etuja jonkin aikaa, eikä hän olisi reteästi marssinut virkailijan pakeille vaan muistanut asemansa sääty-yhteiskunnassa. Myöskin äänestämiseen vähintään yhtä suuri osa naisista suhtautui alkuun epävarmasti ja arkaillen, kuin kuvailemallasi uholla.
Kaikki mainokset ovat ärsyttäviä!!
Katsooko ja kuunteleeko joku vielä nykyään mainoksia??
Minä, Me, Jokerit 🤮