Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12763)

Vierailija
2001/12763 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se luonnollisuuteen vetoava mainos, missä mies pyöräilee alasti kotia kohtia jossa alaston vaimo kokkailee. Jumalauta!

Musta tämä on pitkään aikaan hyvä mainos ja se naku mieskin on oikein söpö!

Vierailija
2002/12763 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä joku lässyttäjä tulee autokorjamolle ojentamaan jotan räikkää ja toteaa et on hommat JIIRISSÄ. Eih ssaaatans se puhetyyli ja jiirissä. Pakko laittaa äänet pois aina kun tää tulee.

Ja sit se vakuutusmainos missä vanha ukko vääntelee naamaa. Oikein zoomattu sitä lurppaluomimiestä ja sen ilveilyä. Ainut hyvä ettei näissä enää soiteta sitä I'm only hjuuumaan after all -biisiä. Myös Gillette vaihtoi ton biisin toiseen mainoksessaan. Onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/12763 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää se kauramaitomainos missä alakouluikäisen näköinen kölvi muka diilaa kauramaitoa koulun vessassa. Just sellanen mielikuva halutaan liittää tuotteeseen?

Vierailija
2004/12763 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaita lääkkeitä edullisesti. Kuntosalilla olevat vanhemmat kaksosnaiset Elovena-letteineen.

Vierailija
2005/12763 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se luonnollisuuteen vetoava mainos, missä mies pyöräilee alasti kotia kohtia jossa alaston vaimo kokkailee. Jumalauta!

Musta tämä on pitkään aikaan hyvä mainos ja se naku mieskin on oikein söpö!

Multa pääsi "no nyt on mainos mun makuun!" kun näin ensimmäisen kerran :D

Vierailija
2006/12763 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokin partahöylä mainos alapään vilkuiluneen todella kiusallinen jos muitakin katsojia paikalla.

Äh, onpa täällä estynyttä porukkaa. Tätäkin mainosta paheksuttu täällä moneen kertaan, itse en koe sitä kiusallisena ollenkaan.

Mun mielestä hyödyllinen tieto. Itselle sheivaus on ihan arkipäivää, ei mitenkään kiusallista.

Vierailija
2007/12763 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin partahöylä mainos alapään vilkuiluneen todella kiusallinen jos muitakin katsojia paikalla.

Täh? Minkä ihmeen takia?

Vierailija
2008/12763 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matsmartin ruokasotku.

Todella ihmetyttää, miten ruokahävikkiä mainostetaan noin ällöttävällä tavalla !

Minusta tuo on hyvä. Vahintäänkin yhtä ällöttävää on se, miten paljon syömäkelpoista ruokaa päätyy roskiin ihan jatkuvasti. Herättävä mainos.

Vierailija
2009/12763 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaannutko myös, jos kuulet puhuttavan naisten bikinirajan ajelusta. Ei siellä miehen housuissakaan ole sen kummempaa kuin sukuelimet.

Vierailija
2010/12763 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaannutko myös, jos kuulet puhuttavan naisten bikinirajan ajelusta. Ei siellä miehen housuissakaan ole sen kummempaa kuin sukuelimet.

En ole tämä, keneltä kysyt, mutta minua ärsyttää se äijän ääni: myös alakertaan.

Jos mu*akarvojen ajelussa ei ole mitään hävettävää, miksi pitää puhua jostain alakerrasta?

Vierailija
2011/12763 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bo LKV

Kun yrittää katsoa kohdetta etuovesta, niin se samperin banneri ponnahtaa eteen.

Vierailija
2012/12763 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkojen tärisytyslaite. Mainostetaan, miten se on hyväksi ihmisille kun tärinä on juuri haitaksi ihmisille.

Vierailija
2013/12763 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmat DNA mainokset.

Hirveetä sontaa :((

Vierailija
2014/12763 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevien vaalien VIHREITTEN utopia mainos.

Vierailija
2015/12763 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa pyörii joku korvavahanpoistomainos, jossa sitä vaikkumöhnää suorastaan esitellään. Varsin yököttävä mainos ja hyvä muistutus, miksi eritteitä ei yleisesti ottaen mainoksissa näytetä.

Vierailija
2016/12763 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähitapiolan Samu. Soittaa keskinkertaisesti pianoa ja vaimo marssii suoraan yläkertaan todeten tympeästi "moi".

Sen jälkeen näytetään miestä hymyilemässä kuin nenäapina koirat sylissään.

Minua ei voisi vähempää, kiinnostaa mitä yhtiön työntekijät tekevät vapaa-ajallaan. Pääasia on, että osaavat työnsä hyvin.

Vierailija
2017/12763 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjoita rahaa ukrainan naisille. Lahjoita rahaa sinne ja tänne. Ärsyttää suunnattomasti.

Sinänsä tärkeälla asialla, mutta kun niitä kerjuumainoksia on 15 eri järjestöltä joka mainoskatkolla ja JOKAISESSA niistä soi joku hidas surumielinen pianopimputus ja mies puhumassa pehmeällä surumielisellä äänellä.

Vierailija
2018/12763 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asiasta täytyy julkisesti puhua, niin puhutaan sitten suoraan häpykarvojen ajelusta eikä käytetä mitään sievisteleviä termejä kuten bikinirajaus.

Vierailija
2019/12763 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähitapiolan Samu. Soittaa keskinkertaisesti pianoa ja vaimo marssii suoraan yläkertaan todeten tympeästi "moi".

Sen jälkeen näytetään miestä hymyilemässä kuin nenäapina koirat sylissään.

Minua ei voisi vähempää, kiinnostaa mitä yhtiön työntekijät tekevät vapaa-ajallaan. Pääasia on, että osaavat työnsä hyvin.

Teinihän se on joka sinne yläkertaan juoksee.

Vierailija
2020/12763 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman ja Björkin mainokset. Tai yleensäkin s-liikkeen mainokset. En mä tajunnut niitä avaruusolioitakaan. Tai kun ne nuoret miehet luettelee lihojen nimiä lihatiskillä ja myyjä sitten vittuilee, että laitetaan kyytipojaksi sitä ja tätäkin?