Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12314)
Vierailija kirjoitti:
Hesarin "May I introduce, my reason to be - James". Vähän niinku pilkattais, kun sillä jameksella on ne mursuviikset, semmote prototyyppi tehty homosta.
Taisi olla Let me introduce, mutta anyway. Miksi englanninkielinen mainos, mainostetaan jotain Suomen muka-kansainvälisyyttä, ihan ylipitkä mainos.
Kaikki saman arvoisiako? kirjoitti:
Kaikki miessukupuolta halventavat mainokset missä mies leimataan täysin
idiootiksi joka ei osaa mitään, on typerys jolle pitää viisaamman taivuttaa
kaikki rautalangasta eikä mies vieläkään ymmärrä mitään.
Ketä tämä miesten halventaminen palvelee ja miksi sukupuolta halventavia
mainoksia edes näytetään ja kenelle?
Voiko naisesta tehdä mainoksessa idiootin?
Tai "kunniakansalaisesta" ? ja mitä siitä seuraisi?
Mä olen kanssa lopen kyllästynyt mainosten peruskaavaan, jossa tyhmä mies toilailee sitten Uuno Turhapuromaisen vihainen vaimo ojentaa sitä ja selittää, miten hommat oikeasti tehdään.
Miksi kaikki se vihanpito ensinnäkin? Miksi naisen pitää aina olla tosi kiukkuinen riivinrauta ja samalla aikuisen miehensä äiti, joka holhoaa sitä?
Miksi se miehen tyhmyys on itse asiassa antisankarimaista Homer Simpson tyylistä "meidän isä on kunkku " -tyyppistä miehen pojat on poikia -puolen idealisointia, eräänlaista mies on perheen iso lapsi -roolitusta? MIksi näitä kahta iän ikuista rooliia (leikkisän anarkistisen tyhmä lapsimies ja vihainen, kaiken tietävä äitivaimo ) myydään meille kuluttajille tuotemainonnan varjolla? Miksi niitä myydään itse asiassa enemmän kuin niitä tuotteita?
Jos olisin mainostaja, kenkisin huitin helkattiin mainostoimiston, joka noita jaksaa edelleen väsätä. RAdiomainokset on näitä pullollaan.
Mä en tykkää siitä Sector Alarmin mainoksesta. Siinä on jotenkin karmee tunnelma ja valokeila seuraa sitä kakrua
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mainokset missä vaalea nainen ja tumma mies!
Valkoiset heteromiehet huutelee kateudesta, kun nainen vaihtoi isompaan tummaan.
Kariniemen hissukseen..on niin tekemällä tehty hokema, että ärsyttää! Toinen on se hammastahnamainos, missä ei osata puhua kunnolla suomea- ensin sössötti nainen-ja nyt mies-kylmä kuuma vihloo...korvia vihloo!
Kukkaruukku mainoksessa ei sitten mustaa miestä joka olisi nostanut kyllä hälyn kun Aasialaiset kyllä oikein koskaan käyttäydy tuolla tavoin?
Vierailija kirjoitti:
Eniten ärsyttää naisten hiivatulehdus mainokset niin kuin ihan kaikilla naisilla olisi hiiva ja naisten kuivaan alapäähän nämä luistin rasva mainokset. Miksi ei miesten alapää ongelmiin mainosteta yhtään mitään mulkku voidetta tai muuta sellaista hiiva rasvaa. Ihme paineita asetetaan naisille että pitää reikä toimia lopun ikää.
Naisen toosa on varmaan hankalampi tapaus miehen peniin verrattuna kun on kuukautiset ja muutkin vuodot. Tarvitaan jos jonkinmoista suojaa, puikkoa ja voidetta.
Naurattaa. kun ihmiset katsovat mainoksia luullen, että ne on suomalaisia varten tehtyjä.
Tosiasiassa suurin osa esim. Kappahlin mainoksista on
tehty muille kuin tavallisiłe suomalaisille.
"Kaikkea on..."
JÄTTÄKÄÄ MUT RAUHAAN!!
Mikä tuo kalsarimainos miehille on missä ne keskustelee ja miten tuo viime päivinä nähty keskustelu liittyy niihin kalsareihin? Olenko vain tyhmä kun ei tajuu🤔
Vierailija kirjoitti:
Tää uusi K-kaupan mainos missä se tekopirteä muikkeli (joku Malla?) komentaa niitä julkkiskokkeja. On taas murretta ja pirtsakkuutta piiiikkasen liikaa.
Parissa aiemmassa mainoksessa ohjaaja vissiin käskenyt tätä tytsyä pikkasen hillitsee sitä olemusta mutta nyt mennään taas niin että v-käyrä nousee telkun tällä puolen.
K-ketju pliis etsikää joku toinen mainoskasvo. Tää tyyppi on kaikista ärsyttävä.
Mä luulen et nainen näyttelee "adhd tyylistä" niin siks niin erikoinen.
Vakiotyyppi tylsimys mainoksesta: Päivänselvästi muualla kuin suomessa tehty mainos joka on käännetty suomeksi niin että ihmisten nimetkin on käännetty suomalaisiksi nimiksi...
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo kalsarimainos miehille on missä ne keskustelee ja miten tuo viime päivinä nähty keskustelu liittyy niihin kalsareihin? Olenko vain tyhmä kun ei tajuu🤔
Joo, nämä The Other Danish Guy-mainokset ovat täysin vailla mitään pointtia!
Ei ainakaan nuo mainokset saa minua ostamaan noita.
Se mainos jossa siivooja poika työntää ruukun pöydältä lattialle olkiaan kohautellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, nämä The Other Danish Guy-mainokset ovat täysin vailla mitään pointtia!
Ei ainakaan nuo mainokset saa minua ostamaan noita.
Melkein kiihotun ajatuksesta, että mainoksessa näkyis vähän enemmän miehekästä etumusta. Kuminauhan paukuttelu ei vain ole kovin seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vakiotyyppi tylsimys mainoksesta: Päivänselvästi muualla kuin suomessa tehty mainos joka on käännetty suomeksi niin että ihmisten nimetkin on käännetty suomalaisiksi nimiksi...
Vanish yms mainokset, jossa suu ei mene audion tahtiin.
Lidlin mainos jossa painotetaan kuinka tarkasti heillä seurataan hevien tuoreutta.
Lukuisat kerrat tullut huomattua jo kaupassa että siellä on milloin mikäkin homeessa ja jos ei ole, seuraavana päivänä kotona jo onkin.
Ei ikinä vastaavaa kokemusta Prismassa.
Sokos ja muut vastaavat, oisko ollu Specsaverskin, kenen mainoksissa on aina ihan pakko olla kaikki kiintiöhenkilöt.
Aika ärsyttävä on kotimaista-tuotteiden mainos. Ihmiset ovat romanialaisten näköisiä, samoin kivinen rakennus mistä mummo kurkistaa, viljapelto sitten, josta ei voi tietää missä maassa on kuvattu.Ihan tulee mieleen Villen 30 pv matkat, itäsuunnissa.
Mainoksessa vielä lukee lopuksi: Tästä maasta.
Eli onko kyseessä piilovihje, että "kotimaista"-tuotesarja tuleekin ihan mistä tahansa. Ei siis ole suomalaista alkuperää. Taidan jättää ostamatta.
Toivoisin, että ymmärtäisitte, että suurin osa näistä mainoksista on tehty muulle kuin suomalaiselle kuluttajakunnalle. Kun tuomitsette värillisten ihmisten mukanaolon mainoksessa, unohdatte, että mainos on suunnattu ensisijaisesti muille kuin suomalaisille.
Muualla maailmassa tällaisiin asioihin ei edes kiinnitetä huomiota.
Kaikki miessukupuolta halventavat mainokset missä mies leimataan täysin
idiootiksi joka ei osaa mitään, on typerys jolle pitää viisaamman taivuttaa
kaikki rautalangasta eikä mies vieläkään ymmärrä mitään.
Ketä tämä miesten halventaminen palvelee ja miksi sukupuolta halventavia
mainoksia edes näytetään ja kenelle?
Voiko naisesta tehdä mainoksessa idiootin?
Tai "kunniakansalaisesta" ? ja mitä siitä seuraisi?