Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelimeni hävisi eilisillan aikana, olin yksin kotona, mistä etsisit itse?

Vierailija
18.04.2021 |

Olin ottanut viiniä juu, mutten mitenkään överikännissä ollut. Puhelinta ei löydy mistään. Sänky ja sängyn alunen myllätty läpi, laatikot ja kaappien aluset. Pyysin ystävää soittamaan siihen, mutta olen näköjään laittanut sen äänettömälle tai pois päältä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä muka kirjoitat tänne jos puhelinta ei ole :DDD

Öö, tietsikalla tai tabletilla?

- ei ap

Kuka vi**u sanoo "tietsikka"? Oletko joku boomeri?

No mikä vi**u se sitten on?

Esiteini on oppinut ulkomaisen sanan ja viljelee sitä joka välissä.

Tuo ei nyt varsinaisesti vastannut kysymykseeni, mutta kiitos kuitenkin. Oikeasti olen vasta myöhäispuberteetin keskivaiheilla.

m68v

Luulisi tuossa iässä osaavan jo monta sanaa.

Osaan monta sanaa, kiitos vaan. Minä kysyin kommentillani vain tarkennusta kysymykseen, "Kuka vi**u sanoo "tietsikka"?. Minusta on vain kohteliasta käyttää samaa kieltä, koska en voi tietää, mitä kommentoija tarkoittaa tuolla lauseella. Se olisi selvinnyt sinullekin, jos sinulla olisi kyky ajatella. Pahoittelen, että yliarvioin sinun sivistyksesi tason, mutta on hyvä asia, että sinä et häpeile kertoa sitä julkisesti.

Vastaus kysymykseeni olisi ollut looginen tapa vastata, mutta olen kiitollinen sinulle siitä, että sinä julistat mieluummin oman sivistyksesi epäloogisella tavalla hyökkäämällä kysyjään, kun et tiedä vastausta. Tuo on eräs yleisimmistä tavoista myöntää avoimesti tietämättömyys. Mutta se on erittäin tyhmä tapa ja se kolahtaa aina omaan nilkkaan. Sinun ymmärryksesi alhainen taso osoittaa kyvyttömyytesi olla hiljaa, vaikka et tiedä mitään. Se on tyhmyyttä, mutta sille asialle sinä et voi tehdä mitään. Sait kuitenkin luotua kuuden sanan lauseen ja se on jo hyvä alku. Koita pärjäillä.

42/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko joku vaate venymässä tyyppi t paita jonka alle se on joutunut?

Itse maailman paras hävittämään mobiilin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jatkossa käyttää lankapuhelinta

Vierailija
44/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä muka kirjoitat tänne jos puhelinta ei ole :DDD

Ei kai kukaan oikeasti kirjoittele tänne puhelimella ?????

Vierailija
45/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vakiopaikka on hattuhylly, jos puhelin on hukassa osaan jo mennä sinne ekana katsomaan. Takin kun ottaa pois, niin heitän puhelimen taskusta aina sinne "odottamaan" ulkovaatteiden riisumista ja sitten se vaan unohtuu.

Se oli hattuhyllyssä! Vaikken edes käynyt ulkona, mutta muistan laittaneeni takin taskusta kolikoita kukkarooni. Kiitos :D

Ap

Vierailija
46/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menet sillä tabletilla tai tietsikalla Googlen find my Phone sivulle tai Applen icloudin vastaavalle ja laitat puhelimen piippaamaan ja tadaa, puhelin paikannettu.

Vierailija
47/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että löytyi. Itsellä hattuhylly on eka paikka, josta etsin. Jos ei mistään luontevista paikoista löydy, niin jääkaappi ja pakastin on hyvä tarkistaa 😀 ja roskista ei kannata viedä ulos, ennen kuin känny on löytynyt.

Ja vielä vinkki: ostakaa ihmeessä kirkasvärisiä kännyköitä tai kuoria, se helpottaa elämää huomattavasti!