Puhelimeni hävisi eilisillan aikana, olin yksin kotona, mistä etsisit itse?
Olin ottanut viiniä juu, mutten mitenkään överikännissä ollut. Puhelinta ei löydy mistään. Sänky ja sängyn alunen myllätty läpi, laatikot ja kaappien aluset. Pyysin ystävää soittamaan siihen, mutta olen näköjään laittanut sen äänettömälle tai pois päältä.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä muka kirjoitat tänne jos puhelinta ei ole :DDD
Öö, tietsikalla tai tabletilla?
- ei ap
Kuka vi**u sanoo "tietsikka"? Oletko joku boomeri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ei apKuka vi**u sanoo "tietsikka"? Oletko joku boomeri?
No mikä vi**u se sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esiteini on oppinut ulkomaisen sanan ja viljelee sitä joka välissä.
Patjan alta, sohvatyynyjen välistä, vessasta, jääkaapista, eilisten vaatteiden seasta.
Yrittäisin miettiä missä eilen liikuit tai muistat käyttäneesi kännykkää. Mitä teit, avasitko jotain kaappeja, joihin puhelimen olisi voinut laittaa hetkeksi?
Omani löytyi kerran naulakon alla olevasta kengästä, oli tippunu sinne takin taskusta. Oli hiukkasen kova työ löytää.
Missä huoneessa on edellinen varma havainto puhelimesta? Mitä teit silloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Mutta jos et ymmärrä tuota sanaa, niin voit korvata sen sanalla tietokone, pöytäkone, kannettava, läppäri. Katso lisää synonyymisanakirjasta.
Kävitkö saunassa tai suihkussa? Kylpytakin taskut ?
Tyynyjen alta makkarista, liinavaatekaapista, siivouskomerosta, meikkilaukusta jne..
Vierailija kirjoitti:
Copy pastee numero tänne niin soitetaan.
Joo, hyvä idea.
Lainaus avausviestistä;
"Pyysin ystävää soittamaan siihen, mutta olen näköjään laittanut sen äänettömälle tai pois päältä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei nyt varsinaisesti vastannut kysymykseeni, mutta kiitos kuitenkin. Oikeasti olen vasta myöhäispuberteetin keskivaiheilla.
m68v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei nyt varsinaisesti vastannut kysymykseeni, mutta kiitos kuitenkin. Oikeasti olen vasta myöhäispuberteetin keskivaiheilla.
m68v
Luulisi tuossa iässä osaavan jo monta sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta käyn täällä vain tietsikalla ja hyvin harvoin harvoin puhelimella.
Käyn aina ensin tarkistamassa tiskikoneen, pesukoneen, mikron, uunin ja roskikset. Usein löytynyt jääkaapista.
Katso roskakorista. Jos on vahingossa joutunut sinne roskien joukkoon. Entä vaatekaappi, olisiko siellä esim. päällimmäisten vastteiden alla. Tai kylpyhuoneessa esim. peilikaapin päällä.
Löysin kerran kahvinkeittimen päältä, olin vaan aamu-unisena jättänyt sen siihen kahvinkeiton jälkeen. Hankala oli löytää, koska itsellä musta puhelin ja maastoutui mustan moccamasterin vesisäiliökannen päälle aika täydellisesti :D
Mulla on muutaman kerran käynyt sama homma, jos sulla on Android-puhelin ja siihen Google-/gmail-tili liitettynä niin löytyminen onnistuu. Tuossa ohjeet :)
Mulla vakiopaikka on hattuhylly, jos puhelin on hukassa osaan jo mennä sinne ekana katsomaan. Takin kun ottaa pois, niin heitän puhelimen taskusta aina sinne "odottamaan" ulkovaatteiden riisumista ja sitten se vaan unohtuu.
t.13v jonne/jonnetar, joka luulee ettei tietokoneella/läppärillä voi kirjoittaa palstalle