Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni naiseton mies haluaisi saada parisuhteen, mutta ei kuitenkaan niin paljon, että lähtisivät sieltä pikkupitäjästä kaupunkiin.

Vierailija
17.04.2021 |

Tässä yksi syy, etten enää deittaile maalaisten kanssa.

Kommentit (337)

Vierailija
1/337 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja moni miehetön nainen haluaisi saada parisuhteen, muttei kuitenkaan niin paljon, että lähtisivät sieltä kaupungista maalle. Sou?

Vierailija
2/337 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä haikailla.

Oikeasti monella maaseudun miehellä on asiat maalla paremmin kuin olisivat kaupungissa.

Omakotitalo, töitä, usein metsää ym. varallisuutta, harrastukset, kavereita, kesämökki, veneet, autot, moottorikelkat / -pyörät ym.

Samoilla miehillä olisi kaupungissa asuntona joku hikinen neukkukaksio lähiössä, eikä rahaa muuhun tekemiseen kuin pariin mäyräkoiraan viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/337 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niille riittää viikoittainen venakko vierailu.

Vierailija
4/337 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitteko, miten hyvin siellä Helsingissä riittää töitä esim. metsäkoneurakoitsijalle tai paperitehtaan prosessityöntetekijälle? Kaupunkiseutujen ulkopuolella on hyvin suuri osa sellaisista työpaikoista, jotka ovat tunnusomaisesti "miesten ammatteja".

Vierailija
5/337 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saavat vapaasti pysyä siellä maalla, mutta turha suuttua pakeista, kun kaupungissa asuva akateeminen nainen ei kiinnostu.

Vierailija
6/337 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehen pitäs jättää työpaikka ja kaverit naisen takii? :D No ny kuulostaa reilulta… :D

Vierailija
7/337 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Eli miehen pitäs jättää työpaikka ja kaverit naisen takii? :D No ny kuulostaa reilulta… :D

Se on tämä nykyajan henki sellainen.

Vierailija
8/337 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on win-win tilanne kun yhteensopimattomat henkilöt pysyvät luontaisesti erillään. Jokainen saa valita asuinpaikkansa ihan vapaasti, mutta tottakai siitä on seurauksia - sekä hyviä että huonoja.

Vierailija
9/337 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran olen Suomea reissannut, ja kumppania etsinyt, että tiedän, ettei se muutto isommalle paikkakunnalle mahdollisuuksiani paranna, eristää minut niistäkin vähistä ihmissuhteista jotka olen onnistunut luomaan.

Vierailija
10/337 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä voisin ihan hyvin muuttaa pikkupitäjään, harmi vain, että siellä olevat vapaat miehet tuppaavat käyttävän liikaa alkoholia/tupakoivat/omaavat sovinistisia ajatuksia. Olen itse kotoisin maalta ja omistan isovanhempieni tilan, joka on nyt minulla kesäkäytössä. Ongelma on siinä, että noin puolet pitäjän väestä ovat sukulaisiani jote ei kiinnosta siinä mielessä ja se toinen puoli, joka voisi kiinnostaa, niin ei vain arvomaailmaa kohtaa noissa päihde ja tasavertaisuusasioissa, en jaksa enää kuulla sovinistisia vitsejäkään tyyliin laita nainen asialle ja tee itse perässä jne... Siksi yleensä mukaani tulee aina joku kaupunkikolli. Lapsena siellä oli jo paljon naisettomia miehiä ja silloinkin mietin, että miten he voisivat löytää naisen kun lähtevät joka perjantai-ilta kavereiden kanssa kavereiden mökille ryyppäämään, viettämään laatuaikaa äijien kanssa. Sitten viikolla puhutaan äijäseurassa siitä ettei naisia löydy....

Niin samaa mieltä. Miehet täällä on ihan ala-arvoisia. Paluumuutin tänne kotiseudulleni opiskelujen ja yhteensä kymmenen kaupunkivuoden jälkeen. Täällä ihan oikeasti on niitä vitsien äijiä, jotka ei osaa edes kaurapuuroa keittää ja päästelevät ääneen aivopieruja siitä, miten keittiötyöt on naisten hommia. Joskus harmittelin kaupunkilaismiesten kädettömyyttä tietyissä hommissa, mutta mieluummin niin kuin täkäläisen juntin kanssa, joka fiksaa autot, mutta muusta ei sitten osaa puhuakaan.

Vierailija
11/337 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä haikailla.

Oikeasti monella maaseudun miehellä on asiat maalla paremmin kuin olisivat kaupungissa.

Omakotitalo, töitä, usein metsää ym. varallisuutta, harrastukset, kavereita, kesämökki, veneet, autot, moottorikelkat / -pyörät ym.

Samoilla miehillä olisi kaupungissa asuntona joku hikinen neukkukaksio lähiössä, eikä rahaa muuhun tekemiseen kuin pariin mäyräkoiraan viikossa.

Vaan eipä tuosta oo iloa naiselle. Mieluummin neukkukaksiossa hyvän miehen kanssa.

Vierailija
12/337 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki saavat vapaasti pysyä siellä maalla, mutta turha suuttua pakeista, kun kaupungissa asuva akateeminen nainen ei kiinnostu.

Sepä. Deittipalstoilla laittavat viestiä. Kysyn aina ovatko halukkaita muuttamaan, ja tullee vastaus, että "en, mutta kyllä sä mun omakotitaloon mahdut huushollaamaan". No ei kiitos kiinnosta, mulla on omaakin omaisuutta ja elämä.

Vierailija
13/337 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä. Deittipalstoilla laittavat viestiä. Kysyn aina ovatko halukkaita muuttamaan, ja tullee vastaus, että "en, mutta kyllä sä mun omakotitaloon mahdut huushollaamaan". No ei kiitos kiinnosta, mulla on omaakin omaisuutta ja elämä.

Ovat kasvaneet siihen perinteeseen, jossa nainen muuttaa ilmaiseksi piiaksi miehen talouteen.

Vierailija
14/337 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvinkin heilastella mukavan ja nykyaikaisen maalaispojan kanssa jos voisimme asua vuorotellen kummankin kämpässä tai jos miehellä on eläimiä joiden takia ei voi tulle minulle, voisin olla siellä vapaa-aikanani. En ole enää tekemässä lapsia eli tällainen järjestely ei haittaisi itseäni. Nuoremmille varmaan hankalaa.

Vierailija
15/337 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitteko, miten hyvin siellä Helsingissä riittää töitä esim. metsäkoneurakoitsijalle tai paperitehtaan prosessityöntetekijälle? Kaupunkiseutujen ulkopuolella on hyvin suuri osa sellaisista työpaikoista, jotka ovat tunnusomaisesti "miesten ammatteja".

No siinäpä on pulma jota ei riitelemällä ratkaista, vaan ihan oikeasti miettimällä ratkaisuja. Jos työpaikat ovat näin sukupuolittuneita  eikä kummallekaan ole töitä toisen asuinpaikkakunnalla niin onhan se suomalaisten lisääntymisenkin kannalta jo huolestuttavaa.

Vierailija
16/337 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mieluummin asuvat siellä salomailla.

Naisten ilmeisesti tulisi parantaa houkuttelevuuttaan, että maalaispojat lähtisivät heidän peräänsä.

Päinvastoin. Miesten tulisi parantaa houkuttavuuttaan.

Vierailija
17/337 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Mikä työpaikka?

Vierailija
18/337 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Mikä työpaikka?

Eli jos mies muuttaa helsinkiin työttömäksi hän saa heti naisen?

Vierailija
19/337 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä haikailla.

On totta, että kaupungissa asuminen maksaa yleensä maaseutua enemän ja jos asunto on hankittuna, niin vastaavaa ei ainakaan suuremmasta kaupungista löydä. Mutta on jotenkin hassu ajatus, että just maaseudun miehet olisivat jotenkin erityisen varakkaita. Jotku varmaan ovat, mutta on klisee, että maaseudulla miehet nyt omistavat yleisesti esim. metsää. 

Kannattaa muistaa, että esim. maatilat jaetaan perinnönjaossa ja yhä suurempi osa metsänomistajastakin on kaupunkilaisia. 

Vierailija
20/337 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Mikä työpaikka?

Eli jos mies muuttaa helsinkiin työttömäksi hän saa heti naisen?

Minkälaisen naisen...? Ne hesan naisetkin on niin nähty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän