Mä olen totaalisen fakkiintunut tähän elämääni!
Asutaan tosi kaukana sukulaisista ja yleensäkin mistään toiminnan keskuksesta.
Raivostuttaa kun ei edes työtä saa tästä tappiokunnasta! Ei mitään vaihtelua tähän elämään saa. Harrastusmahdollisuudetkin ovat niin minimit kuin olla voi, pienen lapsen äidille. Täällä ei kerta kaikkiaan järjestetä minkäänlaista toimintaa. Keskustaan ei pääse muulla kuin autolla, enkä näin kalliin bensan aikana kovin usein viitsi lähteä sinne.
Ai niin, kulkee yksi bussi keskustaan, mutta takaisinpääsyä pitää odottaa liian kauan, että kehtais lähteä.
Nyyh! Mitä ihmettä tässä keksis aikansa kuluksi? Omat ideat ovat loppuneet, eikä masentuneena muutenkaan viitsi kovin isoa projektia aloittaa...
Kommentit (5)
Käsitän kyllä, että olet ärsyyntynyt, mutta fakkiintunut tarkoittaa jotakin muuta.
Vierailija:
kirjoita romaani
maalaa tauluja
hanki kirjeenvaihtoystävä (vaikka joku sukulaismummo, ne ovat kiitoollisia saamastaan huomiosta)
Romaanin kirjoittaminen olisi muuten hyvä idea, mutta kun en ole ollenkaan verbaalinen ihminen.
Tauluja voisi maalata, mutta ei ole tarvikkeita, eikä sitä voi tehdä kun on pieni lapsi, lapsi keskeyttää inspiksen aina. Olen yrittänyt jotain tuherrellakin, mutta ne tarvikkeet...
kuin minä/minun elämästä..
Ajoittain menee hyvin, on ihan kivaa ja jees. Mut tulee noita päiviä turhan usein että toivon pääseväni täältä pois. Olen nyt aika kauan asunut miehen töitten takia kaukana suvusta ja hyvistä ystävistä.
Muuta. Pakkoko siellä korvessa on asua.
kirjoita romaani
maalaa tauluja
hanki kirjeenvaihtoystävä (vaikka joku sukulaismummo, ne ovat kiitoollisia saamastaan huomiosta)