Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nainen, mitä ajattelet kun näet kesällä miehen jolla on yllään Bee Geesien t-paita
17.04.2021 |
Homo? Huumorintajuinen? Itsevarma alfauros? Hyvä musamaku? Paska musamaku? Vaiko jotain muuta?
Kommentit (23)
En mitään.aivoni menevät totaaliseen lukkoon ja kieltäytyvät rekisteröimästä kyseistä luonnonoikkua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse ostin matkamuistoksi Ruotsin jääkiekkomaajoukkueen tre kronor -t-paidan. Se kyllä kääntää päitä ja varmaan herättää ajatuksiakin.
Alue: Aihe vapaa
Harmi, kun ei tiedä bändin 60-luvun hyviä levyjä, vaan discoaikakauden.