PRINSSI PHILIPIN HAUTAJAISET-seuranta ja keskusteluketju.
Tänään siis alkaen 16.25 suorana tv 1.
Aiotko seurata?
Saadaanko pystyyn ketju vanhaan malliin, palstan monarkistit?
Toivon, että maailman huomio varataan Philipille, ei vihaisille veljeksille.
Täällä voidaan puida toki kaikkea.
Kommentit (2838)
Ja taas 10 km tulee täyteen, silla samalla kun kirjoittanut artikkelin ja oikonut täältä virheellisyyksiä ja solvauksia poistattanut. Ja tehnyt muuta päälle. Kuntoilkaa niin se kiukkukin haihtuu.
Takaisin aiheeseen. Harryn vaimosta on oma ketjunsa.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas 10 km tulee täyteen, silla samalla kun kirjoittanut artikkelin ja oikonut täältä virheellisyyksiä ja solvauksia poistattanut. Ja tehnyt muuta päälle. Kuntoilkaa niin se kiukkukin haihtuu.
Sellainen self-made-moderaattori?
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusin tieto on, että Harry venyttää lähtöään , jää syntymäpäiväksi.
Kunpa tuo olisikin totta. Ei vain taida löytyä mitään lähdettä väitteesi tueksi.
Elisabetin syntymäpäivään ei montaa päivää ole, joten luulisi Harrynkin sen aikaa voivan viivyttää kotiinpaluuta, ellei käyttäydy lapsellisesti kuten puolisonsa.
Vierailija kirjoitti:
Sulle ei näköjään kuntoilukaan riitä, kun pyrit tunkemaan itseäsi muiden elämään ja tekemisiin. Tarvitaan myös sitä henkistä pääomaa, jotta ymmärtää suoda muille oman vapautensa ja omat valintansa. Outo tarve kritisoida hömppäpalstalla muita ihmisiä.
Mä olen haravoinut pihan, istuttanut pari raparperia, lannoittanut ja rahdannut multasäkkejä. Lisää hommia piisaa kyllä. Jos täällä istahtaa ja pulisee välillä, ei se varmaankaan sun aktiivista eloa haittaa?
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusin tieto on, että Harry venyttää lähtöään , jää syntymäpäiväksi.
Kunpa tuo olisikin totta. Ei vain taida löytyä mitään lähdettä väitteesi tueksi.
Koska mitään aikataulua ei ole kerrottu, saattaa olla, että syntymäpäivä on kuulunut koko ajan hänen ohjelmaansa. Hauskaa, kun hovi ja Harry pitävät melko täydellistä tiedotussulkua ja sunit ja dailymailit joutuvat esittämään joka päivä uusia arvailuja.
Ellu perheineen käyttävät myös lempinimiä toisistaan, mitä milikuvituksellisempia, joten en usko heidän harmistuvan, jos suomessakin käytetään lempinimiä.
Vierailija kirjoitti:
Kateeksi käy brittejä kun niillä on niin paljon hienoa historiaa.
Meillä suomalaisillakin on paljon hienoa historiaa.
Olemme olleet maailmanmittakaavan turkistuottajia kuninkaallisille keskiajalla, meillä on yhdet vanhimmista veroluetteloista (kiitos Kustaa Vaasan), olemme tuottaneet kauniita vaaleageenisiä orjia vientiin, olemme synnyttäneet maailmankuuluja suurmiehiä ja -naisia (Agricola, kunkkujen kamu- Kustaa Mauri Armfelt, koillisväylä-Nordenskiöld, Sibelius, Mannerheim, Arvo Ylppö, Nobel-rehu-A.I.Virtanen, Simo Häyhä, Lauri Törni, Universummissi-Armi Kuusela, Matti Nykänen, Miina Sillanpää, syöpätutkija-Leena Palotie, diplomaatti-Kekkonen, monet hevibändit ja designerit...) ja olemme olleet se kehittynein osa suurvaltaa jota johti tsaari, kieltäydyimme ylimarssimisestamme Talvisodassa sekä olemme ainoa maailman maa joka maksoi köyhänä sotavelat kokonaan, osaamme rakentaa huippulaadukkaita taloja (vrt. Jenkkien surkeat pahviseinäiset), infra ja palvelut on loistavan toimivia ja kohta me olemme kehittäneet huipputieteellämme uuden koronarokotteen!
Eikä meillä ole mitään kolonialismitaustaa tms.
Pieni maa mutta älykäs, rehellinen, luotettava ja sitkeä kansa.
Vierailija kirjoitti:
Ellu perheineen käyttävät myös lempinimiä toisistaan, mitä milikuvituksellisempia, joten en usko heidän harmistuvan, jos suomessakin käytetään lempinimiä.
Se vaan antaa typerän kuvan kirjoittajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle ei näköjään kuntoilukaan riitä, kun pyrit tunkemaan itseäsi muiden elämään ja tekemisiin. Tarvitaan myös sitä henkistä pääomaa, jotta ymmärtää suoda muille oman vapautensa ja omat valintansa. Outo tarve kritisoida hömppäpalstalla muita ihmisiä.
Mä olen haravoinut pihan, istuttanut pari raparperia, lannoittanut ja rahdannut multasäkkejä. Lisää hommia piisaa kyllä. Jos täällä istahtaa ja pulisee välillä, ei se varmaankaan sun aktiivista eloa haittaa?
Jospa tekisit pikkaisen lisää henkistä työtä niin oivaltaisit ettei kostajalla ole vapautta. Meuhkaaja on kostaja. Hän on vanki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katjalla oli poikaystävä ja vaihtoi lennossa yliopistoa kun Willeki meni sinne. Ai senmonen stoori. Ei ollut eilisen teeren tyttö.
Sinä olet kyllä harvinaisen lapsellinen. Onko niin vaikeaa käyttää henkilöiden oikeaa nimeä eikä keksiä jotain typeriä suomennettuja nimiä.
Aivan yhtä lapsellista on puhua Ellusta, Meksusta tai Hazasta kuin paremmistakin baarikavereista.
Tuntuu, että saan näppyjä, kun luen "Haza" -hyi kamala!
Joo, itse ohitan kaikki viestit missä on kirjoittu Meksu, Mekani yms. Ja nyt viimeisimpänä joku on alkanut kirjoittaa Vaimo, sinänsä hyvä että voi suorilta ohittaa nuo viestit kun tietää että satuilua ne ovat alusta loppuun😂
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen self-made-moderaattori?
Juu vähän sellainen koska hävettää lukea näitä. Autismin vielä ymmärtää mutta se luonne....?
Vierailija kirjoitti:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-9485417/Prince-Harry-delay-ret…
Toivottavasti jää mumminsa 95-vuotis synttäreille. Sitähän me ei tiedetä onko lehdet vain keksineet tämän vai jääkö oikeasti.
Hyvä luoja. Ovat juuri saattaneet Philipin hautaan ja nyt pitäisi juhlia vaikka suruajasta on muutaman päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kuule palellu sun istutukset vai asutko jossakin niin etelässä?
Vierailija kirjoitti:
Se vaan antaa typerän kuvan kirjoittajasta.
Enemmänkin tuon kaltaiset kommentit antavat typerän kuvan kirjoittajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti jää mumminsa 95-vuotis synttäreille. Sitähän me ei tiedetä onko lehdet vain keksineet tämän vai jääkö oikeasti.
Hyvä luoja. Ovat juuri saattaneet Philipin hautaan ja nyt pitäisi juhlia vaikka suruajasta on muutaman päivää.
Philip olisi halunnut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katselen näitä asioita ihan eri vinkkelistä kuin että tuossa muka kaksi lähti toteuttamaan vapauttaan. Typeräkin näkee miten tuossa on kysymys Kuningashuoneen hajottamisyrityksestä eikä mistään muusta ja johon Harry vaan haettiin mukaan että se olisi tehokkaampaa. Mutta turhahan mun on sulle yrittää kaataa vettä kaivoon. Pidä sinä oma vinkkelisi rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kuule palellu sun istutukset vai asutko jossakin niin etelässä?
No ei kyllä raparperia kantsis vielä se on arka.
Muuten oletko se se sä sitä ja tätä tyyppi täällä joka ei puhu muista kuin toisista kirjoittajista ja heidän elämäänsä takertuu joka käänteessä, niinkuin äskenkin? Katsetta peiliin siis siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin samaa, tuskin lähimmät ovat kovin juhlatuulella.
Ja minä joissa on hymiö, nyt tein poikkeuksen