Kenelle oikeasti sopii klassinen kevättrenssitakki? Siis etenkin sellainen beige Ullanlinnanmäkitakki
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii johonkin elokuvaan, jossa eletään aikaa 40-60 vuotta sitten.
Tuon ajan tyyli oli kaunista jos vertaa nykyajan sekamelskaan. Naiset oli laittautuneita eikä kenenkään päällä näkynyt kulahtaneita huppareita.
Eikä tuohon aikaan käytetty trenssin tai pitkän villakangastakin kanssa lenkkareita ja verkkareita niin kuin nykyään.
Se tyyli alkoi 40 vuotta sitten kun naiset rynnivät akateemiseen työelämään NYCissä ja rynnivät kiireellä metroon aamuisin.
No ei se täällä alkanut.
Assburger kirjoitti:
Se takki on perperi!
Ne vanhanaikaiset perperit oli aivan uskomatonta kangasta. Onko jollakin myydä, ostan heti!
Mulla oli sellainen nuoruudessa 80-luvulla. Sitten hermostuin siihen, että usein tahriintui kun oli aran värinen, vaaleankeltainen. Ja vyötä sai asetella huolellisesti, etten näyttäisi räystäsperseeltä.
Burberry ....Googlatkaa. Siellä maksaa käytettynä 260 euroa.
Muutenkin upeita merkkivaatteita.
Vierailija kirjoitti:
joku itsensävilauttelija kai semmoisia pitää
Kyllä. Heillä on lisäksi irtolahkeet.
Vierailija kirjoitti:
joku itsensävilauttelija kai semmoisia pitää
Englanniksi tällainen takki on ”flasher mac”.
Trenssi sopii tyylinsä tuntevalle ja itsevarmalle aikuiselle naiselle, jonka itsetuntoa eivät tulevat ja menevät muotivirtaukset ja toisten mielipiteet hetkauta suuntaan tai toiseen.
Jos takissa on vyö, niin käyttäjällä pitää olla vyötärö. Mulla ei oo.
Mulla on musta trenssi ollut jo useamman vuoden. Klassikko.
Teinivitut yhdistävät takkiin kuvottavat sämpyläkengät ja maksullisen lookin, ei mitään tajua tyylistä.
Mulla on! Olen normaalivartaloinen, vyötärön omaava pitkä, alempaa keskiluokkaa. Trenssi sopii kaiken kanssa, farkut, hame jne.
kevättakki on vaikea laji. Joka kevät ihmettelen, että millainen sen pitäisi olla. Aina jää hankkimatta, kun en oikein tiedä millaisen ostaisin. Trenssi (joka kai kevättakiksi mielletään) ei todellakaan nappaa.
Gaylord kirjoitti:
Teinivitut yhdistävät takkiin kuvottavat sämpyläkengät ja maksullisen lookin, ei mitään tajua tyylistä.
Mitä ovat sämpyläkengät?
Prinssi Philip käytti normaalia miesten päällystakkia, ei trenssiä. Trenssiin kuuluu vyö.