Kenelle oikeasti sopii klassinen kevättrenssitakki? Siis etenkin sellainen beige Ullanlinnanmäkitakki
Kommentit (55)
Ap, rauhoitu. Sinun ei tarvitse käyttää beessiä trenssiä, vaikka muut käyttäisivätkin.
Sopii johonkin elokuvaan, jossa eletään aikaa 40-60 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jos maisteri on kutsunut ylioppilaan Ullanlinnanmäelle juomaan simaa, niin sitten trenssi sopii molemmille pukineeksi.
joku itsensävilauttelija kai semmoisia pitää
Vierailija kirjoitti:
Tuon ajan tyyli oli kaunista jos vertaa nykyajan sekamelskaan. Naiset oli laittautuneita eikä kenenkään päällä näkynyt kulahtaneita huppareita.
Olen pitkä,hoikka mutta muodokas ja trenssi istuu
Vierailija kirjoitti:
Totta!
Hullulle ulkoilutakiksi hulluintalon puutarhassa
Philiphän käytti semmoista ihan viime vuosina
https://www.thetimes.co.uk/article/the-duke-of-edinburgh-prince-philip-…
Laihoille keski- ja yläluokkaisille naisille.
Lähiöpunaisen hiusvärin tai tuhdimman kropan kanssa vähän hassu.
Pariisittarille & sisäisille pariisittarille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ajan tyyli oli kaunista jos vertaa nykyajan sekamelskaan. Naiset oli laittautuneita eikä kenenkään päällä näkynyt kulahtaneita huppareita.
Eikä tuohon aikaan käytetty trenssin tai pitkän villakangastakin kanssa lenkkareita ja verkkareita niin kuin nykyään.
Mulla on ollut aina, jo 90 luvulta lähtien. Tällä hetkellä tosin rosa ja mustavalkoinen.
Tyttäreni 30v on käyttänyt lähes 10v mm farkkujen ja mekkojen kanssa beigeä. Kuopus 19v osti vuosi sitten mustan
Mulle ei sovi beige, ostaisin mustan. Klassikko.
Catherine Deneuvella oli aikoinaan vaalea trenssi monessa leffassa. Ei yhtään särkenyt silmää!
Vain pitkille ja hoikille naisille.