Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alle 30 vee ja näytän ihan pultsarilta :(

Vierailija
16.04.2021 |

Kotona ei ole kokovartalopeilejä ja näytän kotona ihan kivalta. Mutta kun pääsen kauppaan ja siellä on kokovartalopeili niin näytän aivan joltain laitapuolen kulkijalta. Myönnän kyllä käyttäväni tosi vanhoja vaatteita, mutta olen pihi enkä tuhlaa rahaa muotiin. Luulin vaan näyttäväni edes tavikselta, mutta oikeasti näytän ihan äärettömän homssuiselta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko teininä j ännätyttö?

Vierailija
2/7 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, naisilla oikein vielä korostuu jos on tuon tyylinen kuin ap. Koska melkein kaikki naiset ovat niin huoliteltuja ja myös kauniita. Resupekan imagon saa aika vähälläkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ole jaksanut huolitella itseäni ja sen on kyllä huomannut miten olen ollut miehille pelkkää ilmaa tai suorastaan saastaa - siis myös sellaisille miehille jotka ei itsekkään huolittele itseään. 

Vierailija
4/7 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs väliä sillä on oikeastaan miltä näyttää, kunhan on mukava ja hyvä liikkua vaatteissa. Tietysti jos vartijat rupeaa profiloimaan ja seuraamaan habituksen takia, niin se ei ole kyllä kiva.

Jos haluat muodistaa tyyliäsi edullisesti ja ekologisesti, lisäksi samalla saada hauskan, palkitsevan ja haastavan harrastuksen, niin voit opetalla ompelemaan! Esim. Youtubessa on paljon videoita, joissa näytetään miten voi muokata vaatteita tai tehdä vanhoista uusia. Ihan yksinkertaisiakin juttuja, kuten applikointia/kirjailua, mikä onnistuu ilmankin konetta.

Vierailija
5/7 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin ratkaisu on hankkia ikään kuin univormu, kivat farkut ja muutama ryhdikäs valkoinen paitis.

Vierailija
6/7 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä aattelin itestäni ihan samoin just tässä viime aikoina. On päässyt vähän ylipainoa kertymään, tukka on värjäilyn jäljeltä ruman värinen, naama rupsahtanu stressin ja masennuksen takia ja sit vielä just pukeutuminen. Valitsen aina ne kaikista mukavimmat vanhat kulahtaneet vaatteet, ei vaan jaksa yrittää kun mikään ei näytä kuitenkaan ylipainoisena kivalle kun mun kroppa on niin oudon mallinen... Oi ironiaa, kun en edes käytä alkoholia kuin hyvin harvakseltaan, tosin herkkuja senkin edestä sitten.

Vierailija
7/7 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei istu mikään vaate koska vartalo on hankalan mallinen. Ei ole varaa mihinkään räätäliin joka niitä ottaisi sisään tietyistä kohden tms. Hiukset on ohuet ja sähköiset ja aina menee suuhun vaikka olisi mikä leikkaus. Harottavat joka suuntaan. MItään vahoja ei voi käyttää kun hiukset näyttää heti rasvaiselta. Kiharat ei pysy tms. Kasvot on hyvin vaaleat ja punakat koska verisuonet lähellä pintaa ja iho niin ohut. Pää on ruman muotoinen ja kasvot leveän malliset joten pipossa näytän ihan mieheltä tai muutenkin rumalta. Jos meikkaan niin meikki jää vain ihon pintaan uurteisiin. Muutenkin olen harmaa hiirulainen ja jos meikkaan näytän transulta. En ole ikinä ollut huolitellun näköinen vaikka käynyt meikkaajalla ja kampauksenkin laitattamassa joskus. Näytin ihan hirveältä meikissä ja kampaus alkoi purkautumaan jo puolen tunnin päästä laitosta kun hiukset on niin ohuet ja liukkaat.

Miten näyttää paremmalta??! Vaatteeni ovat puhtaat ja suht uudet mutta koska ne ei istu ollenkaan niin roikkuu joltain kohden ja kiristää joltain kohden. Olen omppuvartaloinen.  Näytän ihan pultsarilta tai alkoholin käyttäjältä vaikken ole käyttänyt alkoholia 12 vuoteen ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi