Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salaa säälin ja nauran kokemattomalle kaverilleni

Vierailija
16.04.2021 |

Ha! Kaverini vieraili tänään luonani ja juttelimme niitä näitä lähinnä miehistä ja parisuhteista. Kyselin onko kaverini lötänyt sen rakkauden mitä on aina halunnut ja tiesin että ei. Olen ollut vakaassa suhteessa, nyt jo kihloissa mieheni kanssa kohta 10 vuotta, mutta ikisinkkukaverini nainen ei ole vieläkään löytänyt miestä enkä usko koskaan löytävän. Mieheni on vanhempi mutta kaverini kanssa olemme molemmat 30-vuotiaita. Kaveri on niin jäljessä kuin olla ja voi, kerran järjestin tälle sokkotreffit ihanan miehen kanssa jolta ei puutu vauhtia ja hurmaa ja piru vie kaveri lähtee treffeiltä itku silmässä ja viestittää että mies oli törppö ilman käytöstapoja. He olis olleet täydellinen pari ja mies olis saanut itelleen kaverin ainakin yheksi yöksi ja samalla opettaa kaveriani mutta eivät tavanneet yhden kerran jälkeen. Nainen on kouluttautunut, töissä, hoikka, laittautuu mutta täysin kokematon kaikessa ei ole koskaan suudellut ketään jne. Tinderiinkin suostuttelin mutta ei kuulemma ole hänen juttunsa. OK! Ei sitten. Nauran kaverin selän takana ja itken kun ei kukaan voi olla noin saamaton! Kaverini uskoo löytävänsä miehen mutta kuka huolii ujoa kokematonta nahjusta? Epäilen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti miten tyhmä provo!

Vierailija
2/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pösilö olet ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti miten tyhmä provo!

Olen yrittänyt kaikin tavoin mitä keksin auttaa kaveria sitoutumaan mutta ei löydä miestä. Ikisinkku on.

Vierailija
4/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaas jonne takas ylilaudalle

Vierailija
5/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kiinnosta muut miehet kun panen sun miestäs säännöllisesti ja se rakastaa mua!

T. Kaveris tai siis exkaveris

Vierailija
6/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistaa provon? Esimerkiksi siitä, että se alkaa sanalla hei. Lukemisen voi lopettaa siihen.

Vierailija
7/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pösilö olet ap.

Pösilö? Ai kuinka? Miten itse auttaisit kaveria? Pyysi taas neuvoja mistä löytää parisuhde, mutta alkaa neuvot loppua.

Vierailija
8/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla sinkku kuin jonkun luuseri miehen tai naisen kanssa.

Vierailija
9/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pösilö olet ap.

Pösilö? Ai kuinka? Miten itse auttaisit kaveria? Pyysi taas neuvoja mistä löytää parisuhde, mutta alkaa neuvot loppua.

Sano hänelle että lataa tinderin ja matchaa jonkun ruman miehen kanssa.

Vierailija
10/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi vaikuttaa kivalta, minä huolisin. Ehkä häntä ei kiinnosta vauhti ja hurma, vaan joku rauhallisempi tyyppi. 

Vierailija
11/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset taas vallanneet palstan. Eikö teille ihan oikeasti ole parempaa paikkaa kuin tämä?

N58

Vierailija
12/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli rehellinen avaus naiselta. Juuri näin ilkeinä pidän enemmistöä naisista. Naiset ovat vaan niin hyviä esittämään muuta kuin ovat.

M39

Vierailija
13/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli pakko tirskahtaa tilannekomiikalle: miehen trollialoitus saa piinaavan trollausvastauksen ns kiltti mieheltä, kyllä nyt meni jännäksi, tietääkö 2.trolli että ykkönen oli trolli ja pyrkiikö näin trollaamaan ykköstä kakkoseen oikein olan takaa. 

Vierailija
14/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi et kuitenkaan ystävinä teistä puhu, koska sellaiseen sinusta ei olisi. Millainen mulqwisti liet miestäsikin kohtaan. No, ehkä hän lohduttautuu pehmeämmässä sylissä.

Vierailija
15/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi et kuitenkaan ystävinä teistä puhu, koska sellaiseen sinusta ei olisi. Millainen mulqwisti liet miestäsikin kohtaan. No, ehkä hän lohduttautuu pehmeämmässä sylissä.

Käsittääkseni ap:n tyyliset naiset ovat aika suosittuja; yleensä vaativat itseään parempaa miestä ja useimmiten sen saavatkin.

M39

Vierailija
16/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi vaikuttaa kivalta, minä huolisin. Ehkä häntä ei kiinnosta vauhti ja hurma, vaan joku rauhallisempi tyyppi. 

Ap:lla tuskin on kavereita.

Vierailija
17/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi olla sinkku kuin jonkun luuseri miehen tai naisen kanssa.

Kuka nyt luuseria haluaa? Ap:n kaverille toivoisin hyvää miestä, kun sitä näyttää odottavan ja toivovan.

Vierailija
18/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palaas jonne takas ylilaudalle

Tämä on vauva palsta, ei ylis.

Vierailija
19/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sinä mitään naura, olet vain väsynyt.

Vierailija
20/31 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kaverini mukava, mutta ei löydy rauhallista ja samanhenkistä miestä kumppaniksi. Mikä neuvoksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi