Salaa säälin ja nauran kokemattomalle kaverilleni
Ha! Kaverini vieraili tänään luonani ja juttelimme niitä näitä lähinnä miehistä ja parisuhteista. Kyselin onko kaverini lötänyt sen rakkauden mitä on aina halunnut ja tiesin että ei. Olen ollut vakaassa suhteessa, nyt jo kihloissa mieheni kanssa kohta 10 vuotta, mutta ikisinkkukaverini nainen ei ole vieläkään löytänyt miestä enkä usko koskaan löytävän. Mieheni on vanhempi mutta kaverini kanssa olemme molemmat 30-vuotiaita. Kaveri on niin jäljessä kuin olla ja voi, kerran järjestin tälle sokkotreffit ihanan miehen kanssa jolta ei puutu vauhtia ja hurmaa ja piru vie kaveri lähtee treffeiltä itku silmässä ja viestittää että mies oli törppö ilman käytöstapoja. He olis olleet täydellinen pari ja mies olis saanut itelleen kaverin ainakin yheksi yöksi ja samalla opettaa kaveriani mutta eivät tavanneet yhden kerran jälkeen. Nainen on kouluttautunut, töissä, hoikka, laittautuu mutta täysin kokematon kaikessa ei ole koskaan suudellut ketään jne. Tinderiinkin suostuttelin mutta ei kuulemma ole hänen juttunsa. OK! Ei sitten. Nauran kaverin selän takana ja itken kun ei kukaan voi olla noin saamaton! Kaverini uskoo löytävänsä miehen mutta kuka huolii ujoa kokematonta nahjusta? Epäilen.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
No onneksi et kuitenkaan ystävinä teistä puhu, koska sellaiseen sinusta ei olisi. Millainen mulqwisti liet miestäsikin kohtaan. No, ehkä hän lohduttautuu pehmeämmässä sylissä.
Säälin kaveriani ja nauroin muutamalle olettamukselle. Mieheni on oikein onnellinen kanssani, se on pitkän suhteemme salaisuus. Mies lohduttautuu minun kanssani, ei muiden.
Vierailija kirjoitti:
No et sinä mitään naura, olet vain väsynyt.
Olen sitäkin, väsynyt kun en enään keksi yhtään keinoa auttaa kaveria.
Olet sinäkin kaveri. Toinen etsii parisuhdetta ja usutat yhteen yhdenillan henkisen tyypin kanssa. Olipa hauskaa!
Mitä jos kokeilisitte vähän naisten välistä herkkäilyä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kokeilisitte vähän naisten välistä herkkäilyä?
Olen jo varattu ja sinkkukaverikin on hetero että ei onnistu eikä kiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Olet sinäkin kaveri. Toinen etsii parisuhdetta ja usutat yhteen yhdenillan henkisen tyypin kanssa. Olipa hauskaa!
Sain ajatuksen nousuhumalassa mutta nauroin sille myöhemmin enkä enää ehdota moista!
Ei voi olla totta. Toivon että kaverisi älyää minkälaisen pedon kanssa on tekemisissä.
Mä uskon, ettei ap välttämättä ole trolli. Mulla oli tuollainen ”kaveri” lukiossa ja yliopiston alkuaikoina. Hänellä oli joku pakkomielle minun sinkkuudestani ja seksuaalisesta kokemattomuudestani (ei sillä, että asia kuuluisi hänelle). No nyt olen ollut suhteessa saman miehen kanssa jo 15 vuotta, naimisissakin kymmenen. Tämän kaverin kanssa laitoin jossain vaiheessa välit poikki, mutta kuulemani mukaan on edelleen sinkku. Että silleen, se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa. (Olisin varmaan ihan tyytyväinen ikisinkkunakin, ei sillä.)
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, ettei ap välttämättä ole trolli. Mulla oli tuollainen ”kaveri” lukiossa ja yliopiston alkuaikoina. Hänellä oli joku pakkomielle minun sinkkuudestani ja seksuaalisesta kokemattomuudestani (ei sillä, että asia kuuluisi hänelle). No nyt olen ollut suhteessa saman miehen kanssa jo 15 vuotta, naimisissakin kymmenen. Tämän kaverin kanssa laitoin jossain vaiheessa välit poikki, mutta kuulemani mukaan on edelleen sinkku. Että silleen, se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa. (Olisin varmaan ihan tyytyväinen ikisinkkunakin, ei sillä.)
Täällä toinen, jolla on ollut kuvailemasi kaltainen "kaveri", jolle kokemattomuus ja seurustelemattomuus oli kuin punainen vaate. Asia ärsytti "kaveria" ja kyseli kaikkea typerää sekä yritti keksiä keinoja päästä eroon kokemattomuudesta. Laitoin myös välit poikki, kun väsyin siihen että elämäni oli "kaverille" ongelma.
Kauheita kavereita teillä. En olisi hetkeäkään tuollaisen idiootin "kaveri" jos ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet.
Kaveria en parita ruman kanssa, on kuitenkin nätti, kohtelias, kiltti ja kouluttautunut. Pitää vaan löytää sopiva mies!