Voi ei. Join pullon kirkasta ja nyt en voi lähteä kotiin. Olen niin kännissä. Näkötän kijaston ala-aulassa :0
Päässä pyörii. Onneksi kukaan ei ole ajanut ulos.
Join 2dl koskenkorvaa. Nopeasti tyhjään vatsaan.
(20%(
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
On auki täällä. Muusta en tiedä.
T.ap
Domma?
Tiesitkö, että kossu on opiskelijoiden keskuudessa täysin ute. Vähintään sen pitää olla kukkaa, mieluimmin Andien lunta.
Miten voi ilmoittaa kaapatun ketjun? Tässä on nyt häiriköijä tai useampi, yksi väittää, että olen alasti ja muutakin hassua on minun nimissä kirjoitettu.
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä
Kerro lisää.
Päässä pyörii ja ihan kännissä. Mutta perin nopeasti kirjoittelet täällä kommentteja ja vastailet niihin. Sormikin näyttää osuvan hyvin näppäimille.
Hyvä känni väärässä ihmisessä. Hukkaan menee.
Senkin säälittävä juoppo. Kaltaisesi spurgut hengaavat kirjastossa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi. Kin missöän miualla ri saa olla.
Odottelen kyytiä t.ap
Ei täälläkään saa olla - vain asioida pikaisesti! Ryömi kotiisi siitä - ja se maski suun eteen, ei se otsalla auta! ):
T. Kirjastotäti
Haluaisiko joku komia miäs tulla panemaan mua? Olisi iso karvoitus
ap.
Vierailija kirjoitti:
Hö, joku häiriköi minun ketjussa.
T.ap
Joku varastaa hyvän kirjastokännin. Törkeetä.
Menköön dokaamaan johonkin muualle. Minä vedän täällä hyllyjen välissä!
Haluaako joku karvaista pussya
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele. Kirjastot eivät ole auki. Vai oletko kännipäissäsi hakemassa varattua aineistoa? Oletko varma, että tuossa kännissä pystyt katsomaan kirjasta muuta kuin kuvat?
Miten niin kirjastot eivät ole auki? Just tänään luin lehdet lukusalissa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko joku komia miäs tulla panemaan mua? Olisi iso karvoitus
ap.
Taidat olla mies, jolla on iso karvoitus nenässä ja korvissa. Trimmaa vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele. Kirjastot eivät ole auki. Vai oletko kännipäissäsi hakemassa varattua aineistoa? Oletko varma, että tuossa kännissä pystyt katsomaan kirjasta muuta kuin kuvat?
Miten niin kirjastot eivät ole auki? Just tänään luin lehdet lukusalissa.
Onko Kälviän kirjastossa lukusali? Ja kuka Kälviällä on lukutaitoinen? Taidat kirjoitella humalapäissäsi ihan soopaa.
Ei olo, vaan teot. Esim jos on vessahätä, katso mihin asioit.
Vierailija kirjoitti:
Lainasitko lasisen laulukirjan?
En, koska unohdin humalapäissäni kirjastokortin kotiin. Minun tehtäväni on ainoastaan näköttää.
Tsemppiä! Kyl se kohta ohi menee. Mä oon Eduskuntatalossa alasti, kukaan ei oo vielä huomannut mutta pelkään paljastuvani hetkenä minä hyvänsä.
Perus kirjastokänni. Näitä sattuu yhdelle jos toiselle. Varmasti joka mamma on joskus juonut tajun kankaalle Väinö Linnan ja Waltarin välimaastossa.
nökötät vai näkötät? Näkötät = näkökin jo mennyt.