Voi ei. Join pullon kirkasta ja nyt en voi lähteä kotiin. Olen niin kännissä. Näkötän kijaston ala-aulassa :0
Päässä pyörii. Onneksi kukaan ei ole ajanut ulos.
Join 2dl koskenkorvaa. Nopeasti tyhjään vatsaan.
(20%(
Kommentit (93)
Onko ap jo selvinnyt? Kirjastokin on varmaan mennyt jo kiinni.
Missä AP? Kerro lisää päivän kulusta, saitko hommattua lisää kirkasta?
Vierailija kirjoitti:
Päässä pyörii ja ihan kännissä. Mutta perin nopeasti kirjoittelet täällä kommentteja ja vastailet niihin. Sormikin näyttää osuvan hyvin näppäimille.
Jos se näppärä kirjoittaja onkin se ketjun kaappaaja?
Törkeää tulla tänne tekemään ketju kirjastokänneistä ja sitten vaan kylmästi häipyä ilman mitään selitystä.
Sattuuko sulle useinkin tällaisia vahinkoja?
Vierailija kirjoitti:
Miten menee?
:0
0-0
O_o
Ap?
Vierailija kirjoitti:
Törkeää tulla tänne tekemään ketju kirjastokänneistä ja sitten vaan kylmästi häipyä ilman mitään selitystä.
Kerro nyt lisää, tärkeätä jättää meidät av-mammat odottamaan (=kuolaamaan) jatkoa tälle tarinalle. Pääsitkö lataamoon? Otitko oikeesti ne vaatteet ihan vaan vahingossa pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi. Kin missöän miualla ri saa olla.
Odottelen kyytiä t.apTuleeko kissalan pojat vai valkotakkiset?
Olen käsittänyt, että poliisit tulevat peittämään jollain lakanalla ja saa sakot alastomuudesta. Mutta jos siinä on muutakin sekoilua mukana, niin voihan valkotakkisetkin tulla. Paljon possea ja tunnelma varmasti korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se sammui hyllyjen väliin Dostojevski sylissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele. Kirjastot eivät ole auki. Vai oletko kännipäissäsi hakemassa varattua aineistoa? Oletko varma, että tuossa kännissä pystyt katsomaan kirjasta muuta kuin kuvat?
Miten niin kirjastot eivät ole auki? Just tänään luin lehdet lukusalissa.
Kyllä kirjastot ovat olleet tänään ihan normaalisti auki. Monilla paikkakunnilla on omatoimikirjastoja, joissa voi viettää aikaa kirjaston aukioloaikojen ulkopuolella. Sisään pääsee kirjastokortilla. Meillä omatoimikirjasto on auki joka päivä iltayhdeksään, myös sunnuntaisin, jolloin kirjasto ei muuten ole auki.
Vierailija kirjoitti:
Perus kirjastokänni. Näitä sattuu yhdelle jos toiselle. Varmasti joka mamma on joskus juonut tajun kankaalle Väinö Linnan ja Waltarin välimaastossa.
En haluaisi kehua, mutta mä vedin heti aamutuimaan pari Tabermannia ja Juhani Ahon Rautatien. Mä luulen, että jos mä tästä vielä tokenen, niin menee 7 veljestäkin.
Miten AP:n aamu on sujunut, onko tullut uusia vahinkoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi. Kin missöän miualla ri saa olla.
Odottelen kyytiä t.apTuleeko kissalan pojat vai valkotakkiset?
Valkotakkiset pakkovyöt mukana.
Vierailija kirjoitti:
Miten AP:n aamu on sujunut, onko tullut uusia vahinkoja?
Luin pari Tabermannin runoa. Masennuin niin, että oli taas pakko ottaa. Nyt odotan tässä kirjaston avautumista. Siihen on vielä puolitoista vuorokautta aikaa, joten tää menee ihan ryyppäämiseksi
Rakas ap. Liityin seuraasi. Hain tänään heti aamuvarhain ison Karpaletin. Se on nyt puokissa. Kohta katoaa kavala maailma. 16:15 kokoonnun tvn ääreen saattamaan prinssi Philipiä. Tule sinäkin ja te kaikki. Juodaan ja surraan, toivotetaan hyvää matkaa. Malja Philipille!
Pro tip: kirjan väliin saa kätevästi piilotettua pullon. Tarvitaan paksu kirja, esimerkiksi sanakirja, tai joku fantasia-eepos. Sitten mattoveitsellä koverretaan sisälle pullonmentävä syvennys ja eikun naukkailemaan. Kirjaa ei tosin voi hirveän hyvin enää sen jälkeen lukea.