Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei. Join pullon kirkasta ja nyt en voi lähteä kotiin. Olen niin kännissä. Näkötän kijaston ala-aulassa :0

Vierailija
16.04.2021 |

Päässä pyörii. Onneksi kukaan ei ole ajanut ulos.
Join 2dl koskenkorvaa. Nopeasti tyhjään vatsaan.
(20%(

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malja Philipille!

Pullo kirkasta Philipsille!

Vierailija
62/93 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkötetään porukalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten AP:n aamu on sujunut, onko tullut uusia vahinkoja?

Luin pari Tabermannin runoa. Masennuin niin, että oli taas pakko ottaa. Nyt odotan tässä kirjaston avautumista. Siihen on vielä puolitoista vuorokautta aikaa, joten tää menee ihan ryyppäämiseksi

älä esitä minua. T. Oikea ap.

Vierailija
64/93 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porin kirjasto?

Vierailija
65/93 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
66/93 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten AP:n aamu on sujunut, onko tullut uusia vahinkoja?

Luin pari Tabermannin runoa. Masennuin niin, että oli taas pakko ottaa. Nyt odotan tässä kirjaston avautumista. Siihen on vielä puolitoista vuorokautta aikaa, joten tää menee ihan ryyppäämiseksi

älä esitä minua. T. Oikea ap.

Ihme, että edes tulit tänne. Olin varma, että oikea aloittaja ei ole tietoinen ketjustaan enää tänää. Jos nyt ap olet!

Jatkoitko ryyppäämistä?

Vierailija
67/93 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkasin samanlaisen pullon kotona parvekkeella, kun aurinko paistoi niin ihanasti. Nyt on taas pää sekaisin ja nautin auringosta. Kesä tulee!

Vierailija
68/93 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus kirjastokänni. Näitä sattuu yhdelle jos toiselle. Varmasti joka mamma on joskus juonut tajun kankaalle Väinö Linnan ja Waltarin välimaastossa.

En haluaisi kehua, mutta mä vedin heti aamutuimaan pari Tabermannia ja Juhani Ahon Rautatien. Mä luulen, että jos mä tästä vielä tokenen, niin menee 7 veljestäkin.

Nyt on kyllä kova tahti päällä. Kannattaa vähän hillitä, tai löytää vielä itsensä paikallisesta KK -kerhosta. Kirjastokännit anonomous.

Vierailija
69/93 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus kirjastokänni. Näitä sattuu yhdelle jos toiselle. Varmasti joka mamma on joskus juonut tajun kankaalle Väinö Linnan ja Waltarin välimaastossa.

En haluaisi kehua, mutta mä vedin heti aamutuimaan pari Tabermannia ja Juhani Ahon Rautatien. Mä luulen, että jos mä tästä vielä tokenen, niin menee 7 veljestäkin.

Nyt on kyllä kova tahti päällä. Kannattaa vähän hillitä, tai löytää vielä itsensä paikallisesta KK -kerhosta. Kirjastokännit anonomous.

Mäkin liityn KK-kerhoon heti maanantaina. Pitääkö sen olla kirkasta, vai kävisikö joku värillinen juoma? Vaikka sidukka, voisin sitten valaskirjan kohdalla hörsiä sitä.

Vierailija
70/93 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö ap ikinä? Mahtaako vielä olla kirjastossa?

Vierailija
71/93 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että se vietiin lakanassa lataamoon.

Vierailija
72/93 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on kauan sitten kadonnut tästä kaapatusta ketjusta, ja varmaan ihan vaan sen takia, että on lataamossa. Pidetään ketju ylhäällä se 3 vrk:n tarkkailuaika, jotta ap löytää ketjun helposti ja voi kertoa kuulumiset. Ap varmaan pääsee maanantaina tai tiistaina pois osastolta.

Vierailija
73/93 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on kauan sitten kadonnut tästä kaapatusta ketjusta, ja varmaan ihan vaan sen takia, että on lataamossa. Pidetään ketju ylhäällä se 3 vrk:n tarkkailuaika, jotta ap löytää ketjun helposti ja voi kertoa kuulumiset. Ap varmaan pääsee maanantaina tai tiistaina pois osastolta.

Onko varma tieto?

Vierailija
74/93 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko varma tieto?

Ei, mutta miten muuten selität ap:n poissaolon?

Vierailija
75/93 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, aika tulla oikeasti linjoille!

Vierailija
76/93 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko varma tieto?

Ap on sammunut kirjaston hyllyjen väliin, tai takkinarikkaan. Ei pääse ulos, koska ovet lukittu ja puhelimesta akku loppunut kännisen palstailun seurauksena. Ap päivittänee kuulumisensa maanantaina, kun vartija päästää hänet ulos.

Vierailija
77/93 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko varma tieto?

Ap on sammunut kirjaston hyllyjen väliin, tai takkinarikkaan. Ei pääse ulos, koska ovet lukittu ja puhelimesta akku loppunut kännisen palstailun seurauksena. Ap päivittänee kuulumisensa maanantaina, kun vartija päästää hänet ulos.

Ap, mikä pössis?

Vierailija
78/93 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei iskin silmäni kampuksen toiseen huoneeseen ja teen kaikkeni että saan pissiset vaippoihini. haistoiko mies pissiseni. otanko saikkua kun on kuumetta?

Vierailija
79/93 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ei kannata vetää Tabermannin runoja heti aamusta. Morkkis ja krapula samaan aikaan. En suosittele.

Vierailija
80/93 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi ei iskin silmäni kampuksen toiseen huoneeseen ja teen kaikkeni että saan pissiset vaippoihini. haistoiko mies pissiseni. otanko saikkua kun on kuumetta?

Jos on kuumetta, niin otat saikkua ja käyt koronatestissä. Muuten mulla kyllä meni sun viesti ihan yli, ja korkealta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi