Stubb on vikatikki Kokoomukselta, ei ole paineensietokykyä
Stubb paineen alla rupeaa möläyttelemään mitä sattuu. Ei ollut fiksu valinta Orpolta. Ei Stubbista ole kriisijohtajaksi ainakaan. Toivotaan nyt sitten, ettei mitään kriisiä tule ainakaan 6 vuoteen.
Kommentit (24)
Joo, ulkoministerinä ei kestänyt kasetti. Kuulemma huusi alaisilleen naama punaisena kun paineet kasvoivat.
Ei sillä oo hyvä paineensietokyky koska eihän sillä ees seiso!
Vierailija kirjoitti:
Joo, ulkoministerinä ei kestänyt kasetti. Kuulemma huusi alaisilleen naama punaisena kun paineet kasvoivat.
Pekastako puhut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekastako puhut?
Nyt puhutaan Cai Göranista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekastako puhut?
Susta. Seisooko sulla nyt?
Plus se Mikä on Kenian pääkaupunki -skandaali...
Moni konservatiivinen kokoomukselainen taitaa jo siirtyä mieluummin rauhallisen Rehnin taakse. Supisuomalainen, ei puhu lapsilleen vain ruotsia ollakseen hienompi tms niinkuin Stubb
Rehnillä On arvot kohdallaan. On rauhallinen. eikä hermostu eikä möläyttele eikä heilu tuulten mukana. Vakaa kuin kallio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekastako puhut?
Nyt puhutaan Cai Göranista.
En tunne mitään Cai Göranistaa. Tilutqn vaik Cai-Göranin.
Siis tämä Stubbin mielenlaatu ja tietynlainen köykäisyys on ollut tiedossa jo iät ajat. Katsokaapa vähän hänen työhistoriaansa... pätkää pätkän perään. MIKSI ihmeessä hänet siis ylipäätään valittiin kokkareiden ehdokkaaksi? Petterin harkintakyky ei oikein vakuuta.
Minä olisin äänestänyt ilman muuta Antti Häkkästä jos olisi ollut ehdolla. Nyt ääneni menee Olli Rehnille.
Paha jos hänestä leivotaan presidentti. Parempia aikoja tuskin on luvassa. Tarvitaan pressa jolla tunnetusti hermot pitää.
Joo. Rehn mieluumminm
Ei heilu ja lentele sinne tänne kuin päätön kana ja Stubb. Vaan seisoo tukevasti jalat maassa.
Katsoo Suomeen eikä USAan niinkuin Stubb.
Naama usein näyttää melko kireältä. Botoxi voisi pehmentää ilmettä.
Toisessa ketjussa joku peräänkuulutti edes jonninmoista yleissivistystä tulevalta presidentillä.
Stubilla sitä ei ole. Häpeä kylläkin.
Ei tule Alexista presidenttiä vaikka rahaa palaa puolitoista miljoonaa.
Onhan se selvää, että Stubb painelee ennakkosuosikkina toiselle kierrokselle. Ei yhtään harkitsematonta lausuntoa koko vaalikampanjan aikana.
Rehn on mielestäni ihan järkiyyyppi ja on ollut todella kovissa paikoissa eurokriisin aikana kun kantoi yhtä EU:n painavinta salkkua eli talouskomissarin salkkua.
Äänestän yleensä demareita, mutta nyt Rehn miellyttää minua kaikkein eniten.
Vierailija kirjoitti:
Rehn on mielestäni ihan järkiyyyppi ja on ollut todella kovissa paikoissa eurokriisin aikana kun kantoi yhtä EU:n painavinta salkkua eli talouskomissarin salkkua.
Äänestän yleensä demareita, mutta nyt Rehn miellyttää minua kaikkein eniten.
Sama.
Häkkänen olisi ollut parempi ehdokas kokoomukselle. Olisi saanut kannattajia yli puoluerajojen ja henkilönäkin miellyttävä.
Stub ei pystynyt keskittymään edes lasten haastattelussa hänelle annettuun tehtävään vaan hätääntyi heti "apua oon niin huono matikassa". Mutenkähän sitten vakavan paineen alla? Annan ääneni Rehnille, aluksi meinasin äänestää Stubia, onneksi heräsin.
Stubb möläyttele joskus, se on totta, mutta itse uskon, että Stubbilla hyvä paineensietokyky. Perustelen tätä sillä, että Stubb on kovakuntoinen himourheilija.