Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko teillä on kevättä rinnassa, pää sekaisin ja rakkautta ilmassa?

Vierailija
15.04.2021 |

Ihan vaan levään takia?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut joo että taitaa olla kevät. Pää on mennyt puolen vuoden aikana vääjäämättä sekaisin ja vakavasta masennnuksesta pitäisi yrittää toipua. Rakkaus meni loppukesästä. Erostakin pitäisi toipua. Terv. ilonpilaaja. p.s. onneksi on kevät, siinä on jotain toivon tapaista

Keväällä on niin paljon kaikkea ihanaa kun kasvit puhkeavat lehteen ja kukkaan <3

Vierailija
22/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pörinää pimpaloorasa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on! Olen koko ajan entistä rakastuneempi mieheeni. Ihanaa kun tulee kesä ja voidaan lomakin viettää yhdessä:)

Vierailija
24/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pörinää pimpaloorasa?

On pärinää, juu. Aitoa tavaraa ei mieheltä irtoa edes näin keväällä, joten näillä pörisevillä poikaystävillä pannaan mennään.

Vierailija
25/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pikku pöhnässä jo näin aamusta, kun ei ole töitä, ja voi juoda kaljaa vapaasti.

Vierailija
26/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinilevä tosiaan. Että siitä vaan kirmailemaan rannoille ja polttamaan takamuksensa sinilevässä! Hyvää kevättä! Loov is in tö äir!

Vierailija
27/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen keväisin johtuu melatoniinin vähentymisestä ja serotoniinin lisääntymisestä, luin vähän aika sitten jutun tästä.

Itse epäilen myös että auringosta saatava D-vitamiini vaikuttaa myös.

Vierailija
28/28 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen keväisin johtuu melatoniinin vähentymisestä ja serotoniinin lisääntymisestä, luin vähän aika sitten jutun tästä.

Itse epäilen myös että auringosta saatava D-vitamiini vaikuttaa myös.

No perhana! Sitten vaan lisää melatoniinia koneeseen, niin loppuu tämä turha haihattelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi