Jos vielä joskus uskallan deittailla ja löydän miehen, en usko enää muuttavani yhteen. Onko paha, miehet? Tuskin täällä näin vanhoja, kysyn silti.
Kommentit (31)
Tuohan on ihan normaalia nykyaikana. Ei kannata muuttaa yhteen.
Ei todellakaan. Sehän on varsin yleistä, jos kummallakin on oma asuntonsa ja oma elämänsä.
Kyllä yhdessä voi olla, vaikkei yhteen muuttaisikaan.
Mä en muuttaisi ikinä. Etäsuhde on ainoa vaihtoehto. Ihan kamala ajatuskin nyhjätä kaiken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan. Moni sanoo noin, mit jos ihastuu, niin mieli muuttuu. Mulle kävis etäsuhdekin, hieman sua nuorempi ja lapset maailmalla.
Kiva kuulla. Mun lapset maailmalla ja nautin yksin asumisesta. ap
Sama täällä, en ikinä enää asu kenenkään kanssa. Parisuhdetta kyllä kaipaisin.
Olen aina sanonut, että niin minäkin tekisin. En muuttaisi yhteen varmasti ainakaan silloin, kun yksikin lapsistani vielä asuisi kanssani ja luultavasti sen jälkeen en haluaisi koko aikaa jotakin miestä hengaamaan kotiini, eli molemmilla omat kämpät ja sillä selvä. Viihdyn hyvin yksin. N47
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on ihan normaalia nykyaikana. Ei kannata muuttaa yhteen.
Hyvä niin. Erosin pitkästä parisuhteesta ja nautin asua yksin. ap
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Sehän on varsin yleistä, jos kummallakin on oma asuntonsa ja oma elämänsä.
Kyllä yhdessä voi olla, vaikkei yhteen muuttaisikaan.
Aivan. Mun etä halusi muuttaa yhteen ja siihen loppui. p
Vierailija kirjoitti:
Olen aina sanonut, että niin minäkin tekisin. En muuttaisi yhteen varmasti ainakaan silloin, kun yksikin lapsistani vielä asuisi kanssani ja luultavasti sen jälkeen en haluaisi koko aikaa jotakin miestä hengaamaan kotiini, eli molemmilla omat kämpät ja sillä selvä. Viihdyn hyvin yksin. N47
Juuri näin. ap
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, en ikinä enää asu kenenkään kanssa. Parisuhdetta kyllä kaipaisin.
Se olisi ok. ap
Meillä voisi synkata. Koronattomassa maailmassa mielelläni hakisin sinut kotoasi iltapäivä- tai maailmanympäriretkelle.
Mulla kiva parisuhde ja asutaan omissa asunnoissa, väliä n. 3 km. En huushollaa hänellä, emmekä näe tai nuku yhdessä joka päivä, melkein kuitenkin.
Oikein mukavaa. Ei ikinä enää asumaan kenenkään kanssa eikä tekemään tiliä tekemisistään, eikä pitämään huushollia kenellekään miehelle. Hyvää seuraa ja hyvää seksiä.
N54
Pari vuotta seurusteltu. Exän kanssa oltiin 20 vuotta naimisissa. Ei ole enää aikomusta muuttaa uuden kanssa yhteen.
-m42
Erosin 11v sitten pitkästä liitosta. Minuakaan ei kiinnosta asua miehen kanssa. Jos hänellä on pieniä lapsia. Nekin saa hoitaa ilman minua. Sellasta miestä on hankala löytää. Muutkin asiat pitää kohdata.
Olen elänyt erillissuhteessa jo monta vuotta. Aiotaan muuttaa yhteen eläkkeellä, muutetaan johonkin halvempaan maahan :) On siihen vielä muutama kymmenen vuotta!
Olet suunnilleen äitini ikäinen, ja hän on seurustellut miesystävänsä kanssa jo yli 10 vuotta, ja asuvat "edelleen" erillään. Sekä minä että äidin miehen lapset lensimme pesästä jo vuosia sitten, että eivät ole joutuneet edes odottelemaan ns. otollisempaa ajankohtaa.
Ilmeisesti aikovatkin pitää omat kodit jatkossakin, mitä nyt ovat puhuneet, että saattaisivat muuttaa yhteen tai ainakin lähemmäs toisiaan 75+ -vuotiaina, jotta olisi toisesta ns. vanhuudenturvaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä voisi synkata. Koronattomassa maailmassa mielelläni hakisin sinut kotoasi iltapäivä- tai maailmanympäriretkelle.
Taitaa koronaton aika olla takana päin. Maailmanympäriretkelle en ehtisi mutta iltapäivä voisi järjestyä. ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla kiva parisuhde ja asutaan omissa asunnoissa, väliä n. 3 km. En huushollaa hänellä, emmekä näe tai nuku yhdessä joka päivä, melkein kuitenkin.
Oikein mukavaa. Ei ikinä enää asumaan kenenkään kanssa eikä tekemään tiliä tekemisistään, eikä pitämään huushollia kenellekään miehelle. Hyvää seuraa ja hyvää seksiä.
N54
Jännä kun niin moni on joutunut pitämään huushollia miehille. Avuttomia miehiä ollut.
Vierailija kirjoitti:
N54
Vau! Hienolta kuulostaa. ap
Ei ollenkaan. Moni sanoo noin, mit jos ihastuu, niin mieli muuttuu. Mulle kävis etäsuhdekin, hieman sua nuorempi ja lapset maailmalla.